Jogo
unread,Feb 15, 2012, 6:53:22 AM2/15/12You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Bonjour,
Je cherche une carte graphique capable de faire de l'OpenGL 3.2 en
AGP (4x de préférence) ou en PCI (non express). Si vous avez ça dans
vos cartons...
--
Non, désormais je ne lis plus de poésie. Cela pourrait m'attendrir.
-- Le maréchal d'artillerie Paul von Hindenburg - 1916 --