OFFERTE MAST TOTAL CONTROL VLIEGVELD

1 view

Iceman

to totalcont...@googlegroups.com, tc totalcontrol2008

Hallo vliegeniers,

Betreft windzak op mast van 10 meter

In bijlage de verschillende offerten ifv windzak vliegveld Total Control.

Zoals jullie zich herinneren is er tijdens één van onze laatste vergaderingen beslist door de meerderheid tot het aankopen van een windmast van 10 meter hoogte.
We leven in Belgie en daarom speel ik voor informateur . Dus had ik graag voor 31/10/10 jullie mening, zodanig dat ik dit samen met de voorzitter & secretaris kan bespreken.
Let ook op het voorstel van onzen Dirk (alias de melkboer) waar ik voor 100% achter sta.

Willen jullie aub reageren.

groetjes,
Geert D' hooge

338.gif
CB PROMO MAST offerte_10908[1].pdf
Conische_DECLERQ masten_1.4-1_&_1.4-2[1].pdf
DECLERQ MAST_Offerte_14996[1].pdf
Hallo Beste vrienden MAST.docx
Kantelvoet_DE CLERQ MAST 2.3-1[1].pdf
Verkoopofferte VISIX MAST_2010_3587[1].pdf

Van den Bremt Serge

to totalcont...@googlegroups.com, tc totalcontrol2008

Hallo

Mijn persoonlijke mening is dat een we geen professioneel mast moeten plaatsen (Indien we deze moeten afbreken om een of andere reden is het veel verloren geld)

Het voorstel van dirk vind ik niet slecht (neerklapbare mast). Het enige nadeel dat ik zie met dit is de vlieg zak (wat te doen als de mast plat ligt??)

Groetjes

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'TOTALCONTROL FORUM' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar totalcont...@googlegroups.com.

image001.gif

Iceman

to totalcont...@googlegroups.com