Re: FW: PROBLEEM IN LESSEN

Iceman

to Dirk Deroeck, Luc.Vandenbossche, William, D'haeyer Wim, den dre, Erik Van Nieuwenhove, Hylebos Toon, johan matthys, Provez Luc, Ronny Vlassenbroeck, Scheirlinck David, svdb...@gmail.com, totalcont...@googlegroups.com, walter.goderis
Ik ga het doen zoals de kindjes,  ik heb zo geen vliegerken zenne, ik heb liever het echte spul mijne Zephyr  jaja ook al heb ik soms wat zenuwen ééé
Verontschuldigingen aanbieden, vandaag nog, dat is onze enige hoop en liefst iemand die rustig en begripvol kan zijn !!!!
OPROEP AAN ONS LID, kom er voor uit makker; we moeten elkaar helpen !!!!!
We mogen in Geraardsbergen ook al NIET vliegen...(voorlopig toch)
Iedereen gaat al eens uit den bocht, nietwaar

PS.: Kan het zijn dat het iemand is dat ook niet in onze club zit ?

Geertjen D' hooge

Op 6 juli 2011 18:11 schreef Dirk Deroeck <dirkd...@skynet.be> het volgende:

Bericht aan alle pilotten

Er is een zeer ernstige  klacht binnen gekomen bij Erik van de modelbouw club naast ons in lessen

de voorzitter wil klacht indienen tegen ons terrein voor een spijtig toeval

Nu we juist extra kosten gemaakt hebben om ons terrein uit te breiden kunnen we alle problemen

zeker missen we open op jullie begrip en medewerking en gaan alles in het werk stellen en proberen om de klacht nog ongedaan te maken

Groetjes

Bestuur

Total-Control

to Event Stylers, Iceman, dirkd...@skynet.be, Luc.Vandenbossche, William, D'haeyer Wim, den dre, Erik Van Nieuwenhove, johan matthys, Provez Luc, Ronny Vlassenbroeck, svdb...@gmail.com, totalcont...@googlegroups.com, walter.goderis
Beste Leden,

Eerst en vooral rustig blijven want we zijn inderdaad een Ferme club, allen sterke persoonlijkheden met een gedacht.
De persoon in kwestie zal zijn verantwoordelijkheid nemen daar ben ik gerust in
Die persoon kon waarschijnlijk niet beseffen dat die mensen klacht zouden indienen
En hadden we dat fameus reglement dan zouden we daar zeker tot vandaag nooit iets ingezet hebben ivm met radiogestuurde vliegerkes want niemand was er zich zo van bewust dat het een probleem kon zijn dat zo escaleert.
Die mensen zijn zeker niet zodanig kwaad volgens mij dat er niets meer aan te doen is integendeel ze zijn er zich ten volle van bewust dat we al zo lang samenleven naast elkaar dat dit een spijtige zaak is maar op te lossen is.

Ik vind het een goed idee om de enkele die graag nog eens vliegen met zulke zaken om daar lid te worden van die club dat maakt het voor hun makkelijker om ons aan te spreken en moeilijker om kwaad te zijn.....

We moeten rustig blijven en niemand viseren want ieder van ons doet al eens iets dat volgens een reglement niet zal mogen. ( over een huis vliegen dat we normaal vermijden , te hoog vliegen mag ook niet ....)

Ik vlieg om vrij te zijn in het dagelijks leven is er al controle en reglementen genoeg,bevoorbeeld nu mag je binnekort niet meer met korte mouwen rijden....
Wat gaat het volgende zijn alleen nog fluo helmen of pakken, in de auto een nekbeschermer aan doen voor eventuele whiplash tevoorkomen bij eventuele aanrijding.....

in de tijd van deftinge stond er elke week wel iemand dus zo slecht zijn we niet bezig zeker

Ik vond het tof met de stip en dat zijn momenten om langer aan te denken dat een opmerking als deze
we moeten het niet minimaliseren maar neem het mee naar de toekomst, let erop, excuses aanbieden samen met een oplossing zoals lid worden  en geen half jaar over zagen en ruzie maken onder mekaar.

tot zover de waarschijnlijk voor sommigen veel te cru mening van de voorzitter

groeten

Toon

Op 7 juli 2011 11:17 schreef Event Stylers <events...@gmail.com> het volgende:
Ferme "'club" dat we hebben.
Meer en meer die zich niet aan de regels houden.
Enkele jaren geleden was er sprake van een reglement.
Niemand was er voorstander van.
We zouden er toch nog eens over moeten nadenken om dit toch door te voeren.
Binnenkort zal er nergens meer gevlogen mogen worden, enkel buitengevlogen.
Dit zou ook zo moeten zijn met het reglement. Niet naleven = niet meer vliegen
Onze hobby staat op het spel !!!
En vliegen is ons leven (in de weinige momenten die wij hebben)

Wees een club, zoals ze hoort te zijn !!!

David
Op 7 juli 2011 07:47 schreef Iceman <icem...@gmail.com> het volgende:
35D.gif
360.gif