morgen woensdag fotograaf demain mercredi fotograaf

1 view

toon hylebos

to totalcont...@googlegroups.com
op donderdag kan fotograaf en ik niet en het weekend zitten we in frankrijk dus morgen allen naar lessen vanaf 18u a18u30 fotoshoot van op de grond of uit de lucht met de fotograaf in duo met maxim
zij die foto's willen stel ik voor 5 euro uit te leggen dat die gast iets heeft voor zijn werk

demain il y a un fotografe professionel qui vient a part de 18h a18h 30 il va faire un biplace avec maxim alors si tu passe lui en volle vous aura une belle foto  tout le monde qui veux un foto je propose de donner 5 euro

luc vandenbossche

to totalcont...@googlegroups.com
ok
dank u

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'TOTALCONTROL FORUM' van Google Discussiegroepen.
Als je een bericht in deze groep wilt plaatsen, stuur je een e-mail naar totalcont...@googlegroups.com.