Fwd: המהפכה הרוחנית-מדעית מוכנה. אנא בידקו אם יש ביכולתכם לסייע לי בחשיפתה ובדיקתה.

מתניה אופן

to תורה ומדע
הודעה שקיבלתי, ומסתמא עשויה לעניין כמה אנשים פה בפורום. הקובץ מצורף לעיונכם.

הודעה שהועברה
מאת: Roi Lotan-Glazer <q.sp...@gmail.com>
תאריך: 11 בדצמבר 2012 12:54
נושא: המהפכה הרוחנית-מדעית מוכנה. אנא בידקו אם יש ביכולתכם לסייע לי בחשיפתה ובדיקתה.
אל:

שלום, זוהי הודעה לרשימת התפוצה של "מדעםרוח". אם אינך רוצה להיות ברשימה זו אנא כתוב לי ואוריד אותך מיד. איני רוצה להטריד איש.

מאז שנת 2005 פיתחתי שורה של תאוריות חדשות בתחומי ההשקה שבין תורה למדע ומדע ורוחניות בכלל. בדקתי את התאוריות מול מדענים במגוון תחומים וכן מול רבנים ולאחר ש"טעימות" מן התאוריות שלי פורסמו בשבועון "עולם קטן" וזכו לתגובה נלהבת ותומכת הן על ידי ציבור הקוראים הרחב והן על ידי מדענים ורבנים נוספים, אני רוצה עתה להרחיב את החשיפה ולעבור לשלב הבא בהצגתם והשלמתם.

זהו תמצית הענין: אני טוען, כי בשילוב התאוריות החדשות שפיתחתי עם תאוריות קודמות בתחום ניתן עתה לבסס (לכל הפחות) את מעמדו של ספר בראשית כמקור מידע היסטורי ופיסיקלי אמין. נוסף על כך ניתן יהיה להשלים את איחוד הפיסיקה (מכניקת הקוונטים עם תורת היחסות) ולהבין מהיכן וכיצד נובע המרחב-זמן שלנו והתודעה שלנו עצמה. האיחוד הסופי של הפיסיקה אפשרי רק תוך כדי הבנה והכרה של אלוקים (עד כדי הבנה מתמטית מפורשת של האֹפן שבו אלוקים בורא ופועל ביקומנו!). חיבור ההבנה הפיסיקלית-מתמטית יחד עם ההבנה הנרחבת (הן רוחנית והן מדעית), שהתורה הינה מסמך הסטורי-מדעי-רוחני אמין (ולא רק מיתוס!) יקפיץ את האנושות קדימה בתחומים רבים. איני מדבר על אוטופיה פתאומית וכן איני מנסה להצדיק תוך כדי כך דת זו או אחרת. אני מדבר על התנעה של תהליך, שיביא בסופו של דבר לשיפור ניכר וטבעי במצבה של האנושות. בכל אופן, למי שחושש ממקרה שפינוזה ב'- המהלך הזה אינו עצמאי לחלוטין: הוא בדוק ומתואם עם רב חרדי מוכר בעל ידע נרחב בתורת הסוד.

בחדשים האחרונים הקדשתי את כל זמני לבדיקה סופית של התאוריות ולהכנתם לחשיפה. מה שנחשף עד כה בכתבות בשבועון "עולם קטן" הוא קצה הקרחון מן החומר שכבר מצוי באתר שלי. ומה שמצוי באתר שלי הוא רק בסטטוס של טיוטות ראשוניות. גם טיוטות אלו הן רק קצה הקרחון מכלל חומר המחקר, שטרם נחשף בשום פורום. עתה אני רוצה לעבור לחשיפה מסודרת, מדוייקת ומפורטת של כל המחקרים. אני רוצה לחשוף את החומר בתקשורת הבינלאומית ולהעמיד את התאוריות למבחן מדעי וציבורי נרחב. אני רוצה שהציבור יראה ויבין את התהליך ואני אספק לציבור את הכלים להבחין בין ביקורת מדעית אמיתית לבין קשקושים ומשחקי אגו, שנלווים לכל מהפיכה מדעית. אני מצהיר מראש, שלא אהסס להודות בטעויות בתאוריות שלי אם הן יוכחו מדעית, אפילו אם הדבר יביא לקריסתן של כל התאוריות כולן. האמת המדעית-רוחנית חשובה יותר מן האגו שלי.

התיאוריה הראשונה, שהכנתי לפרסום היא "הפיסיקה של המבול" (ראו קובץ מצורף). מדובר במאמר באורך של ספר קצר (63 עמודים). ניסחתי את הספר בצורה שכל בוגר תיכון אמור להבין ויחד עם זאת הספר מכיל טענות מדעיות חדשות רבות בתחומי הגיאופיסיקה והגיאוכימיה. טענות אלו ניתנות בהחלט לבדיקה מדעית וניתן להעמיד רבות מהן למבחן הניסוי. אם התאוריה המוצגת בקובץ נכונה, אזי שתהיה לנו עתה הבנה מדעית מפורטת למכניקה של המבול התנ"כי. ממצאים תומכים מתחומי הגאולוגיה, הארכאולוגיה והביולוגיה קיימים ויוצגו בהמשך. אני כבר עובד עתה על תרגום הספר לאנגלית. ברגע שהתרגום יהיה מוכן אני מתכנן לכנס מסיבת עיתונאים ולחשוף את התאוריה בפני העולם.

התקציב שלי מוגבל ועומד להסתיים. אך איני מבקש תרומות. אני חושב שהידע הזה יעניין מיליוני אנשים יהודים, נוצרים ומוסלמים בעולם כולו. אני מקווה שהמיזם הזה יצליח לכלכל את עצמו תוך כדי התנהלותו. מה שאני כן צריך זה את עזרת הציבור הרחב על מנת להתניע את המיזם. אנא בידקו אם יש באפשרותכם לסייע לי באחד (או יותר) מן הבקשות הבאות:

1. אני מבקש לארגן מקום לכנס בו מסיבת עיתונאים לקראת סוף דצמבר. דרוש אולם כנסים (לא גדול במיוחד) לכמה שעות ביום חול. אין לי כסף לשלם. אני מבקש ממקום כלשהו לנדב לי את האולם או ממישהו לשכור עבורי את האולם. אני פתוח להצעות.

2. דרוש יחצ"ן או איש תקשורת מקושר היטב, שיתנדב לסייע לי ביצירת קשר עם עיתונאים מן הרשתות הזרות המובילות, בהזמנתם למסיבת העיתונאים ובארגונה.

3. דרוש עורך לשוני באנגלית (או דובר אנגלית שוטפת, שמסוגל לבצע הגהה מקצועית) לסיוע בהגהה הסופית של הספר באנגלית. אני מבצע את התרגום בעצמי. העורך הלשוני צריך להיות זמין (בהתנדבות) רק לצורך הליטוש הסופי של הטקסט במהלך השבועות הקרובים.

4. דרוש אדם בעל ניסיון בהקמת אתר אינטרנט (עם ניסיון בשילוב מודעות גוגל) פשוט וייעודי לצורך הצגה מקוונת של הספר חינם ברשת. שוב הכוונה למתנדב ויש צורך שיהיה זמין בשבועות הקרובים.

5. כל מדען, רב וכל איש או אישה באשר הם, שחושבים שזיהו טעות בלוגיקה או במידע בספר המצורף, אנא צרו איתי קשר עכשיו. אם עשיתי טעות אני מעדיף לדעת על כך כמה שיותר מהר ולחסוך לעצמי את המבוכה בפורום רחב עוד יותר בהמשך. אני רק אודה לכם אם תאירו את עיני.

כולכם מוזמנים לקרוא את הספר. אשמח לקבל משוב. הרגישו חופשיים להשיב לי מייל.

חנוכה שמח
תודה מראש
רֹעִי לוטן גלזר

--
"מעשה באחד שהכל היו מחכים לו ולא היה בא. והיתה פליאה גדולה בעולם שהרי הכל מחכים לו ומדוע אינו בא. והיו שואלים ומתייעצים והולכים לחכמים הגדולים ושואלים אותם וגם הם היו אומרים שצריך לחכות וכבר יבוא. ולא היה בא. והיו מבוכות ותמיהות וקם אחד ואמר שבטח ככה לא יבוא כי באמת בשביל שיבוא, צריכים לחכות ולכסוף שיבוא ואז הוא בא. אבל זה שצריך לבוא הוא אחר בתכלית ממה שהעולם מחכים לו ואיך יבוא."

"גַּל עֵינַי וְאַבִּיטָה נִפְלָאוֹת מִתּוֹרָתֶךָ"

----

לקבלת שכתוב של שיעורים והתוועדויות: iti...@gmail.com
להצטרפות לתנועת "דרך חיים": http://www.derech-chaim.org ; derec...@gmail.com

הפיסיקה של המבול.pdf