יעקב גוגנהיים - דנ"א ושם הוי'

Nir Menussi

Jan 14, 2015, 3:36:26 AM1/14/15
to פורום תורה ומדע
שלום לכולם

הגיע אלי המאמר המצורף של יהודי בשם יעקב גוגנהיים, הקשור לחב"ד ועוסק בחיבורי תורה ומדע. המאמר נראה לי יפה. כאן אפשר לראות את האיש: https://www.youtube.com/watch?v=l7Tz1xBaN4c

מכירים אותו? מה דעתכם?

--
די אן אי על פי הקבלה.pdf

sdi

Jan 14, 2015, 3:40:40 AM1/14/15
to torahs...@googlegroups.com

לא ראיתי או קראתי את מה ששלחת, אבל נראה לי שיש פה תגובה לזה
http://sharp-thinking.com/2014/08/07/אלוהים-מסתתר-בפרטים-הקטנים/

Kochubievsky Shlomo

Jan 14, 2015, 8:40:15 AM1/14/15
to torahs...@googlegroups.com
אני מכיר אותו. הוא רחובותי, גם עבד אתי באותו מפעל.

On Wednesday, January 14, 2015, sdi <sdi...@gmail.com> wrote:
> לא ראיתי או קראתי את מה ששלחת, אבל נראה לי שיש פה תגובה לזה
> http://sharp-thinking.com/2014/08/07/אלוהים-מסתתר-בפרטים-הקטנים/
>
> --
> --
> קיבלת הודעה זו כיוון שנרשמת לקבוצת "תורה ומדע" בקבוצות Google.
>
> כדי לשלוח הודעות לקבוצה זו, שלח דוא"ל אל torahs...@googlegroups.com
> לקריאת דיונים קודמים ולאפשרויות נוספות: http://groups.google.com/group/torahscience?hl=iw?hl=iw
>
> אם אין ברצונך לקבל הודעות נוספות מקבוצה זו, שלח דוא"ל אל torahscience...@googlegroups.com
>
> ---
> [...]

sdi

Jan 14, 2015, 8:46:03 AM1/14/15
to torahs...@googlegroups.com
אתה מדבר על יעקב או על גלעד (מאמר התגובה שאני שלחתי)?

Nir Menussi

Kochubievsky Shlomo

Jan 14, 2015, 11:07:08 AM1/14/15
to torahs...@googlegroups.com

אני מדבר על יעקב.

מתניה אופן

Jan 14, 2015, 12:38:33 PM1/14/15
to תורה ומדע
בסמינר שהרב יצחק העביר "זה ספר תולדות אדם" היה פירוט על פרצוף של ארבעת אותיות הדנא כנגד אותיות הוי', בדנא וברנא. כששמעתי היה לי רק חלק מהסדרה אז אני לא יודע כמה עוד ממה שכתוב כאן תואם את מה שנאמר שם. אבל בהחלט יכול להיות שיש קשר בין הדברים. בפרט לאור הביקורת על הטענות בכלל לא מופרך בעיני שמישהו לקח את השיעור של הרב וניסה לתפור אותו בצורה גסה על המציאות.

שנזכה להפצות המעינות חוצה ולהקמת מלכות ישראל,
מתניה אופן

-----

"בזמן שאדם מתבונן בדברים אלו, ומכיר כל הברואים ממלאך וגלגל ואדם וכיוצא בו, ויראה חכמתו של הקדוש ברוך הוא בכל היצורים וכל הברואים, מוסיף אהבה למקום, ותצמא נפשו ויכמה בשרו לאהוב המקום ברוך הוא; ויירא ויפחד משפלותו ודלותו וקלותו... וימצא עצמו שהוא ככלי מלא בושה וכלימה, ריק וחסר."

Nir Menussi

Jan 14, 2015, 12:41:38 PM1/14/15
to פורום תורה ומדע

מתניה, הבקורת שקישור אליה הובא כאן כלל לא עוסקת במאמר שצירפתי אלא במישהו אחר לגמרי

מתניה אופן