Sedat Yıldırım'ın gönderdiği mail

Barış BÖLÜKBAŞI

to tobacco...@googlegroups.com
Sevgili Sedat Yıldırım

daha önceden beni bilenler bilir ama tekrar açıklama yapmak istiyorum. sözkonusu fikirler benimle aynı paralelde olsa da ya da bana tamamen zıt fikirler içese de sonuç olarak burada hep birlikteysek elbetteki yayınlarım. Kesinlikle gönderilen maillerde ahlaksız ya da bölücü içerik taşımıyorsa sansür uygulamıyoruz. Gözden kaçmış olabileceği gibi sistem tarafından grup mail sayfasına da gelmemiş olabilir. Buu anlamda gönderdiginiz maili tekrar yayınlıyorum. Saygılarımla

Date: Thu, 10 Dec 2009 09:31:18 +0200
Subject: {tobaccoexperts:13076} Re: FW: CUK OTURMUŞ
From: bbolu...@gmail.com
To: tobacco...@googlegroups.com

Sevgili Sedat Yıldırım

Milletimizin değerleri türban değildir. Siz her ne kadar beni ve benim gibi düşünenleri bir kısım azınlık olarak nitelendirseniz de Türkiyenin demografik yapısını incelerseniz aslında gercek azınlıgın siz oldugunuzu toplumun geniş toleransını bu şekilde kullandıgınızı zaten biliyorsunuz. Hepimizin anneleri, eşleri başını kapatabilir. Bunu haricinde yöresel kapanmalar da vardır ki bunlar da türban değildir. Buna rağmen türbanla kapanmak isteyen bayanlara yine de saygı duyuyorum. Her ne kadar arap emperyalizminin temsilciliğini yapsalarda bu da sonuç olarak onların tercihi. Ama burada dikkat edilmesi gereken konu şu: Kapanıyorsan başını kapatıp kıçını açarak kapanma olmaz. Bir kere  inanılan değerlere aykırı. Temsil ettiğin gruba aykırı. Bunun yanısıra gönderdiğiniz klibi sonuna kadar izledim. Sizde bu klibi tekrar izleyin lütfen ama taraf olmadan objektif bir gözle izlerseniz, her ne kadar benim fikirlerime karşı oldugunuzu belirtmiş olsanız da bu görüntülerle beni acıkca desteklemişsiniz. Desteginiz için ayrıca teşekkür ederim.

Tekrar belirtmek istiyorum. ben gruba gönderdiğim bu fotografla türbana karşı oldugumu belirtmedim. Yukarıda da belirttigim gibi saygı duyuyorum. Ama iki önemli noktayı lütfen netleştirelim.

1) Türban kesinlikle milletimizin bir değeri değildir. Evet toplumumuzda kadının başını örtmesi vardır ama bu türban, tesettür vb. değildir.
2) Yine de her inanca saygılı olmamaız nedeniyle bu fotografa da saygı duyarım ama basını kapatıp kıcını acıyorsa kusura bakmayın benden o bayan saygı beklemesin.

Ve beni de gönderdiğiniz mailinizde bir gruba saldıran taraf olarak itham edeceginize o fotograftaki gibi bayanları buldugunuzda bizi yanlıs temsil ediyorsunuz diyerek onlara kızmanızı rica ederim.

10 Aralık 2009 00:56 tarihinde Sedat YILDIRIM <seda...@hotmail.com> yazdı:
Ne yazık ki! grubumuzda bir kaç aydan beri bu milletin değerlerine (bir kısım azınlık kabul etmesede) asimetrik saldırılar yapılmaya başlandı.

Bu azınlığa ithaf edebileceğim araştırıp bulduğum bir link de ben vereyim....Buyrun..

http://www.ucretsizvideo.com/video/2879/ustu-carsaf-alti-mini-etek-skandal-bir-video-klip

Bakalım ne kadar zevk alacaklar? (Sadece üstüne alınanlar içindir.)

Sedat YILDIRIM.

Date: Mon, 7 Dec 2009 01:04:52 +0200
Subject: {tobaccoexperts:13041} FW: CUK OTURMUŞ
From: bbolu...@gmail.com