- 1 çember çizmek - 5 Güncelleme
- fen bilimleri perm komb - 3 Güncelleme
- [TMOZ:850855] geometri - 7 Güncelleme
- eskenar dortgen analitik - 3 Güncelleme
- problem - 2 Güncelleme
- Türev - 5 Güncelleme
- kume ve fonksiyon ... - 7 Güncelleme
- 2 tane düzgün altıgen - 10 Güncelleme
- Apotemi Ygs Matematik Denemeleri - 3 Güncelleme
- [TMOZ:851277] Re: daire - 1 Güncelleme
- ABC darkenarlı üçgende - 13 Güncelleme
- Çok sağolun - 7 Güncelleme
- kâr zarar problem - 4 Güncelleme
- [TMOZ:851255] Bakabilir misiniz arkadaslar - 2 Güncelleme
- YNT: [TMOZ:851276] Bir Tekrarlı Permutasyon Problemi - 1 Güncelleme
- [TMOZ:864468] Re: Ortak Akıl YGS Matematik Denemesi 6 - 15 Güncelleme
- [TMOZ:850938] Kumeler 3 - 2 Güncelleme
- [TMOZ:851030] üç dört beş yayinlarindan - 1 Güncelleme
- [TMOZ:851281] çember - 6 Güncelleme
- [TMOZ:851043] PSİKOPAT SORULAR- FONKSİYON - 1 Güncelleme
- [TMOZ:851263] açıklık - 1 Güncelleme
- üçgende açı,sonucu göremedim bi yardım - 7 Güncelleme
- tamamen sıfırdan başlayanlar için video anlatım serisi (ilk defa böyle bir seri yayınlanıyor) - 1 Güncelleme
- [TMOZ:851282] arfimetik dizi - 3 Güncelleme
"y. emre soybas (öğrenen)" <yasin...@hotmail.com>: Feb 11 11:49AM -0800
Nasıl olmuş?
...devamı
"y. emre soybas (öğrenen)" <yasin...@hotmail.com>: Feb 11 01:01PM -0800
.
...devamı
"y. emre soybas (öğrenen)" <yasin...@hotmail.com>: Feb 11 01:12PM -0800
Tabiki yarıçap 3 ten büyük olma durumunda 1 tane çember çizilebileceğini gösterdim..
Sizce yorumum nasıl?
...devamı
"y. emre soybas (öğrenen)" <yasin...@hotmail.com>: Feb 11 01:48PM -0800
.
...devamı
"Murat Yoğurtçu" <mate...@gmail.com>: Feb 12 03:49AM +0200
Eline sağlık. Çok güzel olmuş.
11 Şub 2015 23:48 tarihinde "y. emre soybas (öğrenen)" <
...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 12 01:15AM +0200
...devamı
"Alaattin ŞEKER" <03mat...@gmail.com>: Feb 12 02:08AM +0200
112233 gibi sayıların adedi (5,3). 6!/2!.2!.2!
111222 gibi sayıların adedi (5,2).6!/3!.3!
111122 ve 112222 gibi sayıların daedi [(5,2).6!/4!.2!] .2
1405 yapıyordu toplam sanırım.
...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 12 02:37AM +0200
Tesekkurler
12 Şubat 2015 Perşembe tarihinde, Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Burak Simsekliel <ftmg...@gmail.com>: Feb 11 09:54PM +0200
Hiç sorun degil
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:01PM +0300
ikiz dik üçgene tamamlayın
eklenen kısmın 15-75-90 olduğunu farkedin
tamamından eklenen kısmı eksiltin, 36-8=28
*paylaş*
...devamı
onur sipahi <onur...@gmail.com>: Feb 12 01:13AM +0200
sorunun cevabı ne yardımcı olurmusunuz?
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 12 02:17AM +0300
--
*paylaş*
...devamı
onur sipahi <onur...@gmail.com>: Feb 12 01:36AM +0200
sorunun cevabı ne yardımcı olurmusunuz?
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 12 02:45AM +0300
--
*paylaş*
...devamı
onur sipahi <onur...@gmail.com>: Feb 12 01:19AM +0200
teşekkürler
...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 12 01:18AM +0200
...devamı
mcht <mucahi...@gmail.com>: Feb 11 03:31PM -0800
BD nin eğimi tan 135 =_1
AC nin eğimi 1
AC nin denklemi y=x+4
A noktası (0,-4)
...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 12 01:59AM +0200
Tesekkurler
...devamı
Idil Can <mrvt...@gmail.com>: Feb 11 12:42PM -0800
Taze meyve yüzde 72 oranında su vardır. Meyve kurutulunca yüzde 60 oranında su bulunmaktadır. Taze meyvenin kilosunu 1.4 tlden alan manav meyve kuruyunca kilosunu kaç tl den satarsa yüzde 80 ...devamı
"Sevim Küçük" <sevim...@gmail.com>: Feb 12 01:02AM +0200
...devamı
Yavuz <jeol...@hotmail.com>: Feb 11 10:32PM +0200
...devamı
"Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com>: Feb 11 10:47PM +0200
Ilk soru d
...devamı
"Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com>: Feb 11 10:57PM +0200
Kesen yerleri 0 ve 1 alalım teğet eğimi. Türev olduğuna gore eğimler 1 ve-1
olur sıfır çıkar
11 Şub 2015 22:47 tarihinde "Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
"MehmetYAŞAR Üniversite Öğrencisi" <matha...@gmail.com>: Feb 11 11:23PM +0200
Hocam Sağol un turevin i alıp küçük sıfır dedim ve buldum.bu arada sizin
esas köşe den yedek çıkartılması ne demek onu anlamadim
11 Şub 2015 21:29 tarihinde "Şahin Gökgöz" ...devamı
Fatih KOCA <fatih...@gmail.com>: Feb 12 12:49AM +0200
1. Dereceden denkkrmkerin Bölümü turevi için bir pratik.
Buyrun.
11 Şub 2015 23:24 tarihinde "MehmetYAŞAR Üniversite Öğrencisi" <
...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 11 11:44PM +0200
Bu sorularda yardimci olanlara simdiden tesekkurler
...devamı
pythagoras <mehm...@gmail.com>: Feb 11 02:09PM -0800
11 Şubat 2015 Çarşamba 23:45:04 UTC+2 tarihinde hakan balta yazdı:
...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 12 12:10AM +0200
Son iki soruyu hallettim. İlk iki soruya bakabilirmiyiZ
11 Şubat 2015 Çarşamba tarihinde, hakanbalta80 . <hakanb...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Hakan Livcapar <hknl...@gmail.com>: Feb 11 02:24PM -0800
...devamı
Hakan Livcapar <hknl...@gmail.com>: Feb 11 02:25PM -0800
...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 12 01:25AM +0300
Hatam olabilir
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Perşembe, 12 Şubat 2015, 00:10AM +02:00 kimden: "hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>:
Son iki soruyu hallettim. ...devamı
"hakanbalta80 ." <hakanb...@gmail.com>: Feb 12 12:33AM +0200
İlgilenen tum arkadaslara cok tesekkur ederim.
12 Şubat 2015 Perşembe tarihinde, Hasan Bostanlik <bostanl...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
deniz <matemat...@gmail.com>: Feb 11 10:03PM +0200
Arkadaşlar şu 2 soruya bakarmısınız?
[image: Satır içi resim 1]
[image: Satır içi resim 2]
...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 11 11:07PM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 10:03PM +02:00 kimden: deniz <matemat...@gmail.com>:
Arkadaşlar şu 2 soruya bakarmısınız?
-- ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 11 11:08PM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 10:03PM +02:00 kimden: deniz <matemat...@gmail.com>:
Arkadaşlar şu 2 soruya bakarmısınız?
-- ...devamı
pisimat pi <bozdag...@hotmail.com>: Feb 11 12:55PM -0800
ilk soruyu 2/3 buldum ama cevap nedir acaba
11 Şubat 2015 Çarşamba 22:03:52 UTC+2 tarihinde Deniz yazdı:
...devamı
deniz <matemat...@gmail.com>: Feb 11 11:02PM +0200
evet hocam 2/3 nasıl buldunuz?
...devamı
pisimat pi <bozdag...@hotmail.com>: Feb 11 01:17PM -0800
11 Şubat 2015 Çarşamba 22:03:52 UTC+2 tarihinde Deniz yazdı:
...devamı
"Şenol Küçükali" <seno...@gmail.com>: Feb 12 12:03AM +0200
1.soruyu 2/3 buluyorum(:
...devamı
"Şenol Küçükali" <seno...@gmail.com>: Feb 12 12:05AM +0200
Biraz uzun oldu(:
...devamı
Numan Tuncer <numant...@gmail.com>: Feb 12 12:24AM +0200
Numan TUNCER
...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 12 01:31AM +0300
Düzeltme
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Perşembe, 12 Şubat 2015, 00:24AM +02:00 kimden: Numan Tuncer <numant...@gmail.com>:
Numan TUNCER
-- ...devamı
neval <neva...@gmail.com>: Feb 11 12:53PM -0800
Denemelerin pdf si varsa paylaşır misiniz sorularuni merak ettim :)
...devamı
Erdem Tuna <erdemtu...@gmail.com>: Feb 11 01:12PM -0800
f yok
11 Şubat 2015 Çarşamba 19:13:31 UTC+2 tarihinde Erdem Tuna yazdı:
...devamı
n k <neva...@gmail.com>: Feb 12 12:27AM +0200
Bu arada öğrencilerim zorlandiklarini söylediler sorular zamn aliciymis
çok fazla inceleme firsatim olmadığı için net bişey söyleyemiyorum :)
...devamı
hasan engin <tuncha...@gmail.com>: Feb 11 11:58PM +0200
Rica ederim.
11 Şub 2015 21:38 tarihinde "SAVAŞ POSTAL" <matemati...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>: Feb 12 12:20AM +0400
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:30PM +0300
güzel soru
*paylaş*
11 Şubat 2015 23:20 tarihinde Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>: Feb 12 12:35AM +0400
selam, Hocam!
Inşallah Çözümüde gözel geler.
четверг, 12 февраля 2015 г. пользователь ayhan yanağlıbaş написал:
...devamı
"Temel Gökçe" <temel...@gmail.com>: Feb 11 10:50PM +0200
AMN benzerdir ABC...
Akıllılar hep kuşku içindeyken,aptallar küstahca kendinden emindirler.
BERTNARD RUSSELL
11 Şub 2015 22:35 tarihinde "Nihad Maliki" <nihadma...@gmail.com> ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 12 12:17AM +0300
İşlemde hatam yoksa 9/3 çıkıyor ama cozum pek hoşuma gitmedi.
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 10:20PM +02:00 kimden: Nihad Maliki ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 12 12:18AM +0300
Düzeltme 9/2
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 10:20PM +02:00 kimden: Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>:
-- ...devamı
"Temel Gökçe" <temel...@gmail.com>: Feb 11 11:24PM +0200
Bende 2 kök6 buldum ama hata yapmış olabilirim.
"Akıllılar hep kuşku içindeyken,aptallar küstahca kendinden emindirler."
BERTNARD RUSSELL
11 Şubat 2015 23:18 tarihinde Hasan ...devamı
Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>: Feb 12 01:27AM +0400
Hocam cevap 9/2 verilmiş.
четверг, 12 февраля 2015 г. пользователь Temel Gökçe написал:
...devamı
"Temel Gökçe" <temel...@gmail.com>: Feb 11 11:27PM +0200
İşlem hatam olabilir.
...devamı
"Temel Gökçe" <temel...@gmail.com>: Feb 11 11:33PM +0200
Evet işlemlerde hatam var. Düzeltiyorum...
"Akıllılar hep kuşku içindeyken,aptallar küstahca kendinden emindirler."
BERTNARD RUSSELL
11 Şubat 2015 23:27 tarihinde Nihad Maliki ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 12 12:41AM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 11:27PM +02:00 kimden: Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>:
Hocam cevap 9/2 verilmiş.
четверг, 12 ...devamı
"Temel Gökçe" <temel...@gmail.com>: Feb 11 11:49PM +0200
Aklınıza sağlık Hasan Hocam. Teşekkürler...
"Akıllılar hep kuşku içindeyken,aptallar küstahca kendinden emindirler."
BERTNARD RUSSELL
11 Şubat 2015 23:41 tarihinde Hasan ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 12 12:51AM +0300
Sağolun hocam, daha güzel çözüm olacağı kanaatindeyim. Düşünmek lazım.
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 11:49PM +02:00 kimden: Temel ...devamı
fibonacci Euler <lnx...@gmail.com>: Feb 11 10:02PM +0200
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:13PM +0300
nehir genliğinin değişmesi akıntı hızını değiştirecek mi
K noktasında harekete başlarken, X noktasındaki gibi aynı hız vektörünü mü
kullanacak
*paylaş*
...devamı
serhat yaman <sne...@gmail.com>: Feb 11 10:13PM +0200
K dan girip nereden çıkmak istediği verilmeli sanki.
...devamı
aleph-one <lnx...@gmail.com>: Feb 11 12:36PM -0800
Sanırım aynı hız vektöru
Soru aynen bu ..
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:38PM +0300
F mi demişler
*paylaş*
...devamı
aleph-one <lnx...@gmail.com>: Feb 11 01:19PM -0800
Evet..
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 12 12:27AM +0300
Şöyle ki, 4 br olan nehir genliğinin iki katına çıkmasının hareketliye
etkisini düşündüm. Nehir Akış hızının yarıya düşeceğini ama hareketlinin
hızı değişmediğinden,hareket ...devamı
Idil Can <mrvt...@gmail.com>: Feb 11 12:52PM -0800
Taze meyve de yüzde 72 oranında su vardır. Meyve kurutulunca içinde yüzde 60 su bulunuyor. Taze meyvenin kilosunu 1.4 tlden alan manav meyve kuruyunca kilosunu kaç tl den satarsa yüzde 80 kar ...devamı
semih akyol <smh...@gmail.com>: Feb 11 11:08PM +0200
1 kg yas meyve kuruyunca
1000.28=x.40
x=700 gr gelir
o halde 700 gr kuru uzum 1.4 TL Ye alınmıştır.
Yani kg fiyatına 2 TL odeniyor.
%80 kar için kg i 3.6 TL olmali
Taze meyve de yüzde 72 ...devamı
Idil Can <mrvt...@gmail.com>: Feb 11 01:15PM -0800
Çok teşekkür ediyorum Sayın hocam
...devamı
semih akyol <smh...@gmail.com>: Feb 11 11:23PM +0200
Rica ederim iyi çalışmalar
...devamı
Esen Esen <esen...@gmail.com>: Feb 11 11:09PM +0200
Teşekkürler hocammm
11 Şub 2015 20:56 tarihinde "asım şahin(öğretmen)" <asah...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Esen Esen <esen...@gmail.com>: Feb 11 11:16PM +0200
Hocam soruda 20/100 70/100 olmuyacakmi yanlış mi dusunuyom
...devamı
"Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com>: Feb 11 11:14PM +0200
Teşekkürler hocam muharrem hocamda dinlenmeye geçti sanırım epeydir
görünmüyor da
...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 10:00PM +0200
Yarın tekrar deneyim bakalım çok iri oldu ve bazı kelimeler çıkmadığı
için o kadar sayfa heba oldu
--
www.derstesin.com
http://yazarsa.blogspot.com.tr/
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:18PM +0300
kusurumuz varsa af edin hocam
*paylaş*
...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 10:23PM +0200
Valla hocam kusur sizde mi yoksa yazıcı ayarlarında mı bilemiyorum .)
--
www.derstesin.com
http://yazarsa.blogspot.com.tr/
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:26PM +0300
benim ayarlarımda da kusur var
*paylaş*
...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 10:38PM +0200
Ben bu arada bir sitemimi paylaşabilir miyim
--
www.derstesin.com
http://yazarsa.blogspot.com.tr/
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:39PM +0300
bir sürü fırsatınız vardı hocam, buyrun
*paylaş*
...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 10:41PM +0200
Benim adımın burada geçmesi ne yapmam gerekiyor
adım yok baktım da içime bir dert oldu!
--
www.derstesin.com
http://yazarsa.blogspot.com.tr/
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:43PM +0300
kusura bakmayın da bizimki sarhoş muhabbetine döndü. benden pas
*paylaş*
...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 10:49PM +0200
Ayhan hocam çok soğuk bir espri kış günü üşüttürdünüz:)
--
www.derstesin.com
http://yazarsa.blogspot.com.tr/
...devamı
serhat yaman <sne...@gmail.com>: Feb 11 10:54PM +0200
İsa Hocam bende size yzacaktım sitem mesajınızdan sonra iyi espriydi diye.
...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 10:57PM +0200
Sanırım derdimi anlatamadım
Hayırlı olsun çalışmalarınız
yalnız bu listede adım yok ya içime dert oldu bir daha ki sefere haber edin
de tashih çalışmasına katılayım
-- ...devamı
Kksl Ygt <koksa...@gmail.com>: Feb 11 10:59PM +0200
isa hocam ilginize teşekkür ederiz. inşallah uzun soluklu bir proje olacak
bu. ilerleyen zamanlarda değerli katkılarınızdan faydalanmak isteriz
--
*Köksal YİĞİTMatematik ...devamı
"İsa GEDİK" <isagedi...@gmail.com>: Feb 11 11:03PM +0200
Benim katkım tashih kısmında olabilir
--
www.derstesin.com
http://yazarsa.blogspot.com.tr/
...devamı
ccruell <fturkm...@gmail.com>: Feb 11 01:05PM -0800
:)
...devamı
"Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com>: Feb 11 11:09PM +0200
Yıllardır buraya emek veren arkadaşlar bir araya gelmiş internet ortamında
bir yayın çıkarmışlar burada benim ismim niye yok demek haksızlık
olur.sizde bir deneme hazırlayın paylaşın ...devamı
konuralp turgut <konura...@hotmail.com>: Feb 11 09:52PM +0200
teşekkürler
Date: Tue, 10 Feb 2015 23:50:19 +0200
Subject: Re: [TMOZ:850938] Kumeler 3
From: seno...@gmail.com
To: tm...@googlegroups.com
x=2 alınız
10 Şubat 2015 23:04 tarihinde ...devamı
"Şenol Küçükali" <seno...@gmail.com>: Feb 11 11:04PM +0200
Kolay gelsin
11 Şubat 2015 21:52 tarihinde konuralp turgut <konura...@hotmail.com>
yazdı:
...devamı
"Şenol Küçükali" <seno...@gmail.com>: Feb 11 10:52PM +0200
...devamı
"Şahin Gökgöz" <sahingok...@gmail.com>: Feb 11 09:53PM +0200
10.soru b
11 Şub 2015 21:43 tarihinde "SAVAŞ POSTAL" <matemati...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 11 10:54PM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 09:42PM +02:00 kimden: SAVAŞ POSTAL <matemati...@gmail.com>:
Emegi gececek arkadaslara simdiden tesekkur ederim ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 11 11:04PM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 09:42PM +02:00 kimden: SAVAŞ POSTAL <matemati...@gmail.com>:
Emegi gececek arkadaslara simdiden tesekkur ederim ...devamı
"SAVAŞ POSTAL" <matemati...@gmail.com>: Feb 11 10:15PM +0200
Hocalarim cok tesekkur ederim
bu soruyu da atacaktim unutmusum
Bakabilirseniz cok sevinirim
zihninize saglik
11 Şubat 2015 Çarşamba tarihinde, Hasan Bostanlik <bostanl...@gmail.com> ...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 11 11:19PM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 10:15PM +02:00 kimden: SAVAŞ POSTAL <matemati...@gmail.com>:
Hocalarim cok tesekkur ederim
bu soruyu da ...devamı
"SAVAŞ POSTAL" <matemati...@gmail.com>: Feb 11 10:30PM +0200
Hocam 10. sorunun türevsiz bir çözümünü yapabilir miyiz?
11.sınıflara türevsiz çözmemiz gerekiyor
11 Şubat 2015 21:53 tarihinde Şahin Gökgöz <sahingok...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Fikret Celenk <egitim...@gmail.com>: Feb 11 12:31PM -0800
Teşekkür ettim hocam :)
...devamı
Ayhan Saracoglu <ayhan...@gmail.com>: Feb 11 10:27PM +0200
...devamı
"mustafa Berkan Özgenç" <mustafab...@gmail.com>: Feb 11 12:11PM -0800
<https://lh5.googleusercontent.com/-wLHSnkdvsxo/VNu3e3ZqzyI/AAAAAAAABBQ/jFF-oHKJ7B0/s1600/ads%C4%B1z.JPG>
...devamı
"Hasan Bostanlik" <bostanl...@gmail.com>: Feb 11 11:15PM +0300
--
Android için myMail uygulamasından gönderildi
Çarşamba, 11 Şubat 2015, 10:11PM +02:00 kimden: mustafa Berkan Özgenç <mustafab...@gmail.com>:
-- ...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:15PM +0300
AB üzerinde öyle bir F noktası alın ki CB=CF olsun
gerisi gelir
*paylaş*
11 Şubat 2015 23:11 tarihinde mustafa Berkan Özgenç <
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:17PM +0300
Hasan Hocam halletmiş sağ olsun
*paylaş*
...devamı
"Temel Gökçe" <temel...@gmail.com>: Feb 11 10:19PM +0200
Şıklardan anlaşılıyor ama x'in dar açı olduğu da vurgulansa iyi olur.
...devamı
"mustafa Berkan Özgenç" <mustafab...@gmail.com>: Feb 11 12:24PM -0800
yardımlarınız için sağolun
11 Şubat 2015 Çarşamba 22:15:21 UTC+2 tarihinde Hasan Bostanlık yazdı:
...devamı
"ayhan yanağlıbaş" <ayha...@gmail.com>: Feb 11 11:27PM +0300
Temel hocam haklısın
*paylaş*
11 Şubat 2015 23:24 tarihinde mustafa Berkan Özgenç <
...devamı
"bora arslantürk" <bora...@gmail.com>: Feb 11 10:18PM +0200
tamamen sıfırdan başlayanlar için matematikle tanışmak video anlatımlar
ilkokula bile gidememiş ama okuma yazma bilenler için tamamen sıfırdan ,
rakam sayı tanıtımı ritmik sayma ...devamı
semih akyol <smh...@gmail.com>: Feb 11 09:49PM +0200
Nihat hocam affedin.Biraz daha anlaşılır yazabilirmisiniz.
11 Şub 2015 21:45 tarihinde "Nihad Maliki" <nihadma...@gmail.com>
yazdı:
...devamı
Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>: Feb 11 11:58PM +0400
Hocam Salam! rus kitapindan aldım bu sorunu, cevabı yok, amma soru beledir,
bende heç anlamadım.
среда, 11 февраля 2015 г. пользователь semih akyol написал:
...devamı
Nihad Maliki <nihadma...@gmail.com>: Feb 12 12:00AM +0400
среда, 11 февраля 2015 г. пользователь Nihad Maliki написал:
...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.