olasılık meb dyk testi sorusu

ufuk kalkan

Bir şans oyununda oyuncuların herbiri 1'den 20' ye kadar numaralar arasından önceden belirlenmiş 6 numarayı, bu numaralar arasından rastgele 6 tanesini seçerek tahmin etmeye çalışmaktadır. Oyunculardan biri olan Kerem'in seçtiği 6 numaradan 5'ini doğru tahmin ettiği bilindiğine göre 6 numarayı doğru tahmin etmiş olma olasılığı nedir?  '   Defalarca okumama rağmen soruya anlam veremedim cevap 1 bölü 85 diyor

BAYBORA

to tmoz
C(6,6).C(14,0)  / ( C(6,6).C(14,0) + C(6,5).C(14,1)) = 1 / 85

Virüs bulunmuyor. www.avast.com

ufuk kalkan