birey b

arif erzin

Altıgenin çevresi kaçtır?cevap:2√21

www.matematikistan.com

çok yakında...
soru.jpg

ibrahim şahin

kısa köşegenler birleşirse eşkenar üçgen oluşturursunuz.kök3 ile 1 arasındaki açıda 150 derecedir

Alaattin ŞEKER

1.jpg

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

alattin hocam çözümlerinizi ilgili sorununaltına gönderin lütfen bu şekilde aynı soruya birden fazla başlıkaçılmış oluyor saygılar(tmoz yönetim...)

31 Ekim 2009 12:09 tarihinde Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com> yazdı:

--
Misafirlik tuhaf şey.Oradasın,ama oralı değilsin.Önüne sofralar kuruluyor, izzet-ikram görüyorsun ama hiç bir şey sana ait deği.Rahatın yerinde  de olsa kalkıp gideceksin  birgün,gitmek zorundasın.Misafirlik dünya hayatına ne çok benziyor  ve dünya hayatı misafirliğe...

( Alaattin ŞEKER - Algebra)

to Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi - TMOZ

Nerde yapmışım öyle bir şey sayın hocam.gösterir misin.her sorunun
çözümünü o sorunun altına yapıyorum zaten.neden böyle birşey
söylediğinizi anlayamadım.

Seçgin Başol(öğretmen)

alaattin hocam sizin mailler hep ayrı olarak geliyor.bende farkettim.ayrı bi başlık altında çözümünüz veya paylaşımınız geliyor.hesap ayarlarınızda bir problem olabilir mi?

31 Ekim 2009 12:32 tarihinde ( Alaattin ŞEKER - Algebra) <03mat...@gmail.com> yazdı:

[...]

Yenice Anadolu Lisesi/KARABÜK

Volkan KARAHAN (Öğretmen)

Hocam ekte siz üstteki mailde cevaplamışsınız soru altta ki maille gelmiş ikisininde kodu farklı dikkat ederseniz

2009/10/31 Seçgin Başol(öğretmen) <secg...@gmail.com>

--
Volkan KARAHAN
Bir Garip Yolcu...

V&V

Bilmelisin ki ...
Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.
Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.

www.volkankarahan.com

1.JPG

( Alaattin ŞEKER - Algebra)

to Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi - TMOZ

Sayın hocam ben maillerden bakmıyorum sorulara anasayfadan
bakıyorum.ve ana sayfada hep gönderilen maillerin altında görünüyor
yolladığım çözümler.Ama dediğiniz gibi birşey nasıl oluyor
anlamadım.hiç bir ayarlada oynamadım.
Peki nasıl düzeltecez o zaman.ana sayfada öyle bir şey görünmüyor ama :
(((

Alaattin ŞEKER

bunu kanıtmalamak için ana sayfada ekranın görüntüsünü yolluyorum.

1.jpg

Seçgin Başol(öğretmen)

doğrudur alaattin hocam kanıtlamanız gerekmez bence.tabi ben yönetici falan da değilim:)sadece benim de dikkatimi çekti sizin mailler hep 2. bir başlık olarak geliyor sanki sorunun altına yazılmamış yeni bir başlık açılıp yollanmış gibi.ayarlar hakkında bir bilgim yok benim yönetici arkadaşlar sebebini daha iyi bilir tabi.

31 Ekim 2009 12:42 tarihinde Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com> yazdı:

bunu kanıtmalamak için ana sayfada ekranın görüntüsünü yolluyorum.

BAŞAK SALIK

maile ekli çözüm göndermeniz gerekecek ise bunu ancak mail kutunuzdan yapabilirsiniz.. grubun sayfasından ek gönderemezsiniz.. ve mail kutusundan cevaplarken yanıtla deyip cevaplayınız.. elle yazmayın veya kopyala yapıştırı kullanmayın konu başlığında.

31 Ekim 2009 12:42 tarihinde Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com> yazdı:

bunu kanıtmalamak için ana sayfada ekranın görüntüsünü yolluyorum.

--
Başak Salık