merhaba hocam
yaptığınız çalşmalar gerek word gerek pdf dökümanları gereksede video
çalışmalarınız başlı başına bir eser niteliğindedir.
bu tür çalışmaları grupda paylaşmanız sizin haakkınızdaki grup
üyelerinin düşündükleri sanırım olumsuz olamaz.
yapığınız bu eserler hakkında illaki bir onaylayıcı mesaja gerek
duymamanız, bunların mutlaka faydasını birileri göreceğini umduğunuz
aşikar.
bu çalışmalarınız ve bundan sonrakiler için kolay gelsin teşekkür
ederim.
geometriler içinde şimdiden sağolun
sizlerin varlığı yeter