anafenden garip sorular

bora.

bugün bir öğrencim takıldıgı soruları sorunca 1-2 sayfa içinde cok sayıda beni rahatsız eden ifadeye rastladım, fikir alışverişi yapalım dedim sorun belki de bendedir diye

ekteki soruda tuslara basma sayısı gerekmez mi? basma sayısı olmaz ise cevap 1 olur eninde sonunda yazılır, sonsuz defa denenir ise

cevap da zaten 4 denemeye göre verilmiş

1.PNG

bora.

ekteki soruda da dogru cevap yok hata yapmadı isem
2.PNG

bora.

kartlar özdeş olup saylar farklı olabilir mi?

özdeş nitelik ve nicelik bakımından birbirinin aynısı olduğu kabul edilen, bakıldıgında aralarındaki frak belli olmayan değil mi?
3.PNG

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

bora  hocam 2. soru için nden 6/25 olmasın!! 4/10.3/10  . 2!   )6/25 olmaz  mı

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV

bora.

6/50 degil mi

bora.

tamam hocam ben soruyu iki karttan birincinin diye okuyorm:)

bu soruda sorun bende):

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

son sorudaki  özdeş  demesi   olasılık bakımmından  farklılık yaratmıyor
ama!! özdeş deyince  de  tabiki  her şeyi ile  aynı olan anlamına  gelir.

barbaros gur

ilk soru şaheser:):)..eğer sadece 4 kez tuşlanmayacaksa, kesin yazılır.

6 Mayıs 2012 21:49 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <muk...@gmail.com> yazdı:

--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

ali burak güneş

bu tür sorularda kartların büyüklük olarak özdeş olduğu kastediyor böyle şeylere takılmayın hocam

bora.

6 Mayıs 2012 Pazar 22:00:50 UTC+3 tarihinde barbaros gür yazdı:
1.PNG

barbaros gur

dediğiniz gibi son derece özensiz yazılmış sorular,

kesin yazılır deyişimi de açıklayayım, çoğu kişi bilir,
meşhur ''hamlet'' in bir maymun tarafından, üsttekine benzer koşullarda yazılma olasılığını..:):)

ali burak güneş

anafenin bu sorusu zamanın lgs sorusundan alıntıdır(o zamanki adı lgsyidi galiba)
o sorudada  "ATA" yazma olasılığını soruyordu....

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

o maymun  sonlu  bi zaman içinde  yazamaz!!!  ömrü yetmeyecektir:)))

barbaros gur

valla o kadarını anımsamıyorumda,..yazıyordu işte..:):):

bora.

öğrenci bana özdeş ne demek dedi bende herşeyi ile aynı dedim

o zaman rakamları nasıl farklı dedi:)

öğrencilere anlatın hocam ben takmam

ali burak güneş

barbaros gur

[...]

35F.gif
361.gif
shakespare_maymunmuydu.pdf

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

eyvalla:)

6 Mayıs 2012 22:14 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
35F.gif
361.gif

barbaros gur

6 Mayıs 2012 22:15 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <muk...@gmail.com> yazdı:
35F.gif
361.gif
360.gif

bora.

:)

bora.

öğrenci de anlamış ama ifadedeki sorunu da anlamış, tabi sonucu etkileyecek bir hata degil ama bir testte 7-8 tane sorun cıkınca tashihdeki sorunlar akla geliyor

bu arada bu tip hatalar dısında tasarım olarka cok iyi kitaplar cıkarmıs anafen, epeydir bakmamıştım kitaplarına

derslerde defter yok, defter gibi kullanılan kitaplar var şekiller çizili bilgiler yazılı öğrenciler boşlukları dolduruyor soruları direk çözüyor

takıldıkları soruları da karekodunu okutup anında video çözümünü izliyorlar sistemi cok basarılı biraz daha tashihe dikkat lazım

tekonoloji olumu kullanılınca harika gerçekten!

ali burak güneş

bu dershane  işini düzgün yapan teknolojiyi iyi kullanabilen ender dersanelerden biridir yinede öğrenciyi tembelliğe alıştıran bir sistemdir bu...(herşeyin hazır verilmesi)
son dönemde özellikle sbslerin kalkmasıyla dershane savaşlarıda kızıştı bunları yapmak zorundalar pastanın payı azaldı artık...

Gürhan aydin

ilköğretim için zor sorular bence, yazık çocuklara yapamıyorum diye üzülüyorlar

makif matematik

özdeşlik tıpkı hilesiz zar durumu gibi hocam..yani torbadan çekerken
ayırmayacağınız anlamına geliyor.şimdi:53 den büyük sayı yazmak için 5
rakamını,c(1,1) ve yanına gelecek 4,6,7,8,9 rakamlarından birini
seçelim:c(5,1) yani 5 seçenek var bunun için,
diğer yandan
6,7,8,9 rakamlarından birini c(4,1) ve yanına geri kalan 8 rakamdan
birini seçelim:c(8,1)
böylece c(1,1).c(5,1)+c(4,1).c(8,1)/9.8 olur.yanıt c
>  3.PNG
> 143KGörüntüleİndir

makif matematik

bu 29 üssü 4 olmaz mı hocam..
>  1.PNG
> 47KGörüntüleİndir

makif matematik

yani hocam örneğin kartların boyutları aynı,arkasından baktığınızda
aynı renkteler..kağıt kalınlık ve kaliteleri aynı..elinizi torba içine
daldırdığınızda hangi kartta hangi numara yazdığınızı anlamanız mümkün
değil:)

On 6 Mayıs, 22:14, ali burak güneş <aburakgu...@gmail.com> wrote:
> elbette haklısınız özdeş burada yanlış kullanıldığını 7 yada 8.sınıf
> hangisiyse öğrencinin anlaması gerekir(bilmem çok mu şey umuyorum)

makif matematik

(4/10).(3/9).2=4/15 olmalı yanıt

On 6 Mayıs, 21:32, "bora." <boram...@gmail.com> wrote:

>  2.PNG