MATEMATİK VADİSİ 30 ÖSS DENEME KİTABI

İBRAHİM TURAN BAŞAY

to tmoz
değerli  meslektaşlarım  matematik  vadisinin  yeni  konu  dağılımına  uygun  30  öss  deneme  kitabı  çıkmıştır.saygılar..

--
matematik vadisi

Cahit Kayaer

İbrahim ilk örneği ben alayım :-)))))))))))))))))))))

hasan hoca

hocam sadece matematik mi

zafer rüzgar

Hocam örnek gönderirseniz sevinirim.Ögrencilerim daha önceki
getirttigimiz kitapları çok begendi.eminim bu da iddialı bir kaynak
olmustur.
HAYIRLI OLSUN.İYİ ÇALIŞMALAR
Zafer Rüzgar
Mugla Fen Bilimleri Dersh
48000
Merkez-MUGLA

mustafa

Hocam,
illerde verdiğiniz kitapçı adreslerinde kitaplarınızı bulamıyoruz. Kontrol ederseniz seviniriz. Öğrencileri yönlerdirdim kitapları bulamamışlar

senan ort

İBRAHİM HOCAM GÖRMEK İSTERİZ BİRDE SORUM OLACAK MATEMATİK VADİSİ YAYINLARI İÇİN MANİSA DA ÖĞRENCİLERİMİZİ YÖNLENDİRMEK İSTESEK NEREYE YÖNLENDİRMELİYİZ BENİ BİLGİLENDİREBİLİRMİSİNİZ RİCAM.
SAYGILAR SELAMLAR...

SENAN ORT
MANİSA SINAV DERGİSİ DERSANELERİ
1.ANAFARTALAR MAH. GAZİOSMANPAŞA CAD. NO:34
MANİSA TEL:505-3514288

[...]

MATEMATİK-GEOMETRİ ÖĞRETMENİ

matmat

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci

hayırlı olsun

shoga...@gmail.com

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci

örnek gönderebilirseniz sevinirim. Bu arada Matematik Vadisi 12. sınıf
kitabınız çıkmadı mı?. burada her kırtasiye yok öyle bir kitap diyor.
şimdiden teşekkür ederim.

Gökhan DEMİR
Çay İ.H.L ve Anadolu İ.H.L
ÇAY/Afyonkarahisar

05056245162

nevzat...@gmail.com

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
hayırlı olsun hocam..metematik vadisindeki kalitenin yakalandığına
eminim saygılar......

On 12 Ocak, 11:52, İBRAHİM TURAN BAŞAY <ibrahimbasay...@gmail.com>

orhanyıldırım

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci

İbrahim hocam merhabalar.Yeni kitabınız hayırlı olsun.Örnek kitaptan
alabilirsem sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler.

ORHAN YILDIRIM
ERDEM BAYAZIT ANADOLU LİSESİ MATEMATİK ÖĞRETMENİ

TEL:05052381912

ERDEM BAYAZIT ANADOLU LİSESİ
KAHRAMANMARAŞ

mat mat

hayırlı olsun hocam
mümkünse bende bir örnek alabilir miyim

mehmet kılıç
imge dershanesi
acıpayam /denizli

0506772 0350

d.kelleci (karaf)

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
Yeni yayınlarınız hayırlı olsun hocam.
10.sınıf ve 12.sınıf Matematik kitabını merakla bekliyorum.

Kolay gelsin.

mutux71

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
bende rica edecem,elinize saglık...
murat tutuk bahçelievler mah nergis sok papatya apt n0:5 balıkesir
05057823942

On 12 Ocak, 11:52, İBRAHİM TURAN BAŞAY <ibrahimbasay...@gmail.com>

berat demireloğlu

ben öğrenciyimde ben bu kitaba nasıl ulaşabilirim

Mehmet DAĞ

İbrahim Hocam merhabalar.
Kitaplarınızın bir kısmı elimde var .Ders işlerken çok faydası oluyor.Yalnız 10.sınıfların mat.
kitabı yok gönderirseniz çok sevinirim.
Saygılar
Mehmet DAĞ
Mehmet Akif Ersoy   lisesi
Ceylanpınar-ŞANLIURFA

[...]

MUSTAFA ŞAHİN ÖZTÜRK

hocam hayırlı olsun
bende bir örnek rica edebilirmiyim.şimdiden teşekkürler.emeğinizin karşılığını alırsınız   inşallah
MUSTAFA ŞAHİN ÖZTÜRK
İSKENDERUN ANADOLU LİSESİ
İSKENDERUN-HATAY
0505 827 81 71

Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin. Buraya tıkla!

fatma

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
hayırlı olsun hocam.Kahramanmarasta kitaplarınıza ulasabileceğimiz bir
kırtasiye adresi verebilir misiniz?

mesut aksu

ibrahim hocam örnek alabilir miyim selamlar

kubilay inan

hocam hayırlı olsun bir örnekte ben alabilir miyim
KUBİLAY İNAN
05364297467
M.K.U DÖRTYOL MESLEK YÜKSEKOKULU KUZUCULU KAMPÜSÜ   DÖRTYOL/HATAY

Yaşar ŞENCAN

iYİ DE TURAN HOCAM ÖRNEK KİTAP İSTEYENLER LİSTE YAPSIN DİYE BİŞEY YAZMAMIŞ Kİ !!!
KİTAP ÇIKTI BİLGİNİZE DİYE MESAJ ATMIŞ...

http://quassifreak.googlepages.com/home

yasarfatih@....com

Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir.

mehmet yücel

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
Hayırlı olsun hocam

Örnek gönderebilirseniz sevinirim.

Mehmet YÜCEL

Konya İmam Hatip Lisesi ve Anadolu İmam Lisesi

Karatay / Konya

Tel: 05055271755

yılmaz altunkaynak

MYA

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci

Hocam elinize sağlık..Bende bir örnek olabilirse sevinirm..
M.Yekta AYDIN
KEMAL ATATÜRK LİSESİ
NO: 138 Acıbadem KADIKÖY/ İSTANBUL
0505 623 36 68

mlh etci

hayırlı olsun
benim daha önce istediğim matematik vadisi kitapları gelmedi yada ulaşamadı adresime bir defa daha şansımı deneyeyim istiyorum
çünkü bu platformda hep övgüyle bahsediliyor
sıtkı melih etçi
aydın atatürk anadolu lisesi
aydın / merkez
0 505 564 57 35

meral aydın

HAYIRLI UĞURLU OLSUN HOCAM
DAHA ÖNCEKİ KİTAPLARINIZDANDA İSTEMİŞTİM ANCAK ELİME GEÇMEDİ
HERKES KİTAPLARDAN BAHSEDİYOR BENDE MERAK ETTİM BANADA
BİRER ÖRNEK GÖNDEREBİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR

MERAL AYDIN
DEVELİ LİSESİ
KAYSERİ DEVELİ
0505 808 49 05

serkan kanat

HAYIRLI OLSUN HOCAM BENDE ÖRNEK ALABİLİRMİYİM.SERKAN KANAT AKASYA REHABİLİTASYON MERKEZİ ARABAN GAZİANTEP

eky

Arkadaşlar buradan yapılan istekler dikkate alınmıyor. Matematik vadisi sitesinden örnek kitap isteyiniz.

Her duyurunun ardından kitap istemeyelim daha doğrusu kitabı mesajı yazan kişinin özeline mesaj atarak isteyebilirsiniz.

Böylece örnek kitap talepleri için tmozda hiç kimseye rahatsızlık vermiş olmayız-olmazsınız...

Yazar veya yayınevlerinden gelen yeni kitap duyurularının tmoz'da yapılması hiçbirimizi rahatsız etmez aksine yeni çıkan yayınlardan haberimizin olması hepimizin en doğal hakkı fakat örnek kitap isteklerinin tmozda yapılıyor olması bir çok meslektaşımızı rahatsız ettiği hepimizce malum.

Yeni çıkan yayınları tmozun ana sayfasında duyuralım. Yazar arkadaşlar veya yayınevleri kitapların kapak resmini göndersin. İstek veya sipariş için mail, telefon ve toplu siparişlerde kitap fiyatını yayınlayalım.

Buna uymayan kişilerin mesaj göndermelerini engelleyelim hatta duyuru için gönderilen mesajları yönetici arkadaşlar silsin. TMOZ'un kurulma nedenlerinden birinin de yeni çıkan yayınlardan haberimiz olması, hangi kitabın hangi seviyedeki öğrencilere hitap ettiğini bilmemiz mesleğimiz için gereklidir fakat kitap isteklerinin herkesin gözü önünde yapılması ve bu isteklerin ciddiye alınmaması, arkadaşların uyarı mesajları göndermesi tmozda hoş görüntüler oluşturmuyor.

Lütfen örnek kitap talebinizi veya siparişlerinizi kişilerin (veya yayınevlerinin) özel mail adreslerinden yapınız...

Taha KAMPUS

Hocam hayırlı uğurlu olsun
Birr örnek rica edebilirmiyim.
şimdiden teşekkürler.emeğinizin karşılığını alırsınız   inşallah
Taha KAMPUS
FATMA EMİN KUTVAR  ANADOLU LİSESİ
BALIKESİR
0535  7340979

Taha KAMPUS

Selam İbrahim Hocam
Hocam Kitaplarınız kadar eligible olduguna inanıyorum bir örnek albilirmiyim ?
Saygılar

Taha KAMPUS
Fatma Emin Kutvar Anadolu Lisesi
Paşa alanı Mah Cevdet Demiray Cad.
Balıkesir
0 535 7340979

matkolik

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
örnek gönderiyorsanız bende rica ediyorum seda çolak babaeski anadolu
lisesi kırklareli

On 12 Ocak, 11:52, İBRAHİM TURAN BAŞAY <ibrahimbasay...@gmail.com>

Bekir Sorkun

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
bir tane örnek gönderirsen sevinirim BEKİR SORKUN MAT ÖĞRETMENİ
DENİZLİ ERBAKIR FEN LİSESİ GÜMÜŞLER DENİZLİ

Sebahattin YILDIZ

ben de alabilir miyim örnek kitabınızdan.teşekkürler.

SEBAHATTİN YILDIZ
MAREŞAL FEVZİ ÇAKMAK LİSESİ
2.ORDU LOJMANLARI / MALATYA
TEL: 0 506 277 39 47

syalciner

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
Hocam hayırlı olsun. Başarılar dilerim. Bana da gönderebilirseniz çok
sevinirim.

Süleyman YALÇINER
Ceyhan Ticaret Borsası Anadolu Öğretmen Lisesi
Ceyhan/ADANA

fgreen

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
Daha önceden de istediğim halde M. V. kitabı gelmedi. tekrar
isteyeyim.

Feyza Yeşil
İzzet Baysal ATL TL EML
BOLU
0 505 787 76 09

Yaşar ŞENCAN

EKY hocam seni sallayan yok maalesef.  klasik koşullanma ile  kitap yazısını görünce hemen örnek isteme merkezimiz tetikleniyor. :))

http://quassifreak.googlepages.com/home

yasarfatih@....com

Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir.

eky

:)) sanırım okunan tek şey de O, diğer mesajların okunduğunu bile sanmıyorum.

Taylan OKTAY

:))) Offf of...
Arkadaşlar örnek kitap gönderilmiyor. Lütfen istek yapmayınız...

13 Ocak 2009 Salı 18:38 tarihinde eky <eky....@gmail.com> yazdı:

--
Taylan OKTAY(TO)
TMOZ & MATEMATİK VADİSİ

Taylan OKTAY

Sanki peçeteye yazıp şarkı isteniyormuş gibi oldu :)))

Yaşar ŞENCAN

Masaj istemiştim hala yapan olmadı
adresi tekrar yollsam olur mu?

http://quassifreak.googlepages.com/home

yasarfatih@....com

Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir.

zekeriya özkan

s.a
ben zekeriya özkan
akşehir den
tanışırız inşallah diye yazıyorum.....

[...]

Taylan OKTAY

Boyun masajı ise o işlere Başak ablayla, Cahit bakıyor, eğer sırtın çiğnenecekse Yavuz tek adres Yaşar hocam bilgin olsun, sonra sakat bir masajcıya denk gelirsin Allah muhafaza :)))

Yaşar ŞENCAN

Allah razı olsun :))
Allah'tan Yavuz abinin ilgi alanına girmiyor sıkıntım...

Cahit Kayaer

:-))))) Ya ne şakası ben kitabımı isterim ibrahim :-))))))))

muhsin çınar

hocam hayırlı olsun..
daha önceki kitaplarınızı inceledim ve çokbeğendiğimi söyleyebilirim...
2.dönem için öss deneme kitabınızın çok işime yarayacağını düşünüyorum. incelemem için bir örnek gönderir misiniz..
MUHSİN ÇINAR
KÖYCEĞİZ ANADOLU LİSESİ
KÖYCEĞİZ-MUĞLA

osman demirkoparan

eky  buradan kitap istemeyin diyor altta onlarca kitap isteği:)))))

--
ODEM

Yıldıray SANCAK

Hakim sorar:
Cahit !  Davacıyı merdivenden sen mi ittin?

Cahit:
Hakim Bey! Ben sadece bi basamak ittum. Gerisuni kendi duşti.

2009/1/16 osman demirkoparan <odeme...@gmail.com>

eky  buradan kitap istemeyin diyor altta onlarca kitap isteği:)))))

--
ODEM

--
Yıldıray SANCAK
Beykoz ATL
Matematik Öğretmeni
(0505) 660 55 35

yavuz demirdogen

yaşar uzun boyuna güveniyosun ama benede de kalıp var hani gökhan kadar olmasa da
kim çiğnenecek
cahit mi sen mi anlamadım hani:)))

ömer akdoğan

tebrikler.mat ve geo.kitaplarından öğrencilerime sipariş etmiştim.Bu kitaptan da örnek alabilirim.Şimdiden teşekkürler.
ÖMER AKDOĞAN
AYDIN ANADOLU TEKNİK VE TEKNİK LİSESİ
TOPYATAĞI-AYDIN

Yıldıray SANCAK

hocam, bu ilçeyi ilk defa duydum.. yeni mi ilçe oldu.. kuşadası, söke, nazilli biliyordum ama..
çok farklı bi ismi var..

hasan yasayacak

yıldıray hocam bi acmadıgın o konu kalmıstı..:)
banada örnek ilce gönderebilirmisiniz...

--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

Yaşar ŞENCAN

BEni çiğneyeceksin abi ama dişlerinle değil...

:))
http://quassifreak.googlepages.com/home

yasarfatih@....com

Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir.

anil gurer

Bir aydınlı olarak topyatağı mevkiinin adıdır yıldıray hocam ama  çok kötü bir isim olduğunu söyleyebilirim. ismi nerden aldığına gelecek olursak orada askeri birlik var ve aydında ki bütün top atışları o birlikten yapılır(Ramazanda falan atılan).Neyse bu kadar bilgi yeter isteyen gelsin misafirim olsun.Gezdirelim.Saygılar hepinize.

--
Anıl GÜRER
Matematik Öğretmeni

E-posta: anil...@gmail.com

Yıldıray SANCAK

verdiğin aydınlatıcı bilgi ve ilgin için, ayrıca davet için teşekkür ederim hocam..

saygılar..

cihangir

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
iyi yayınlar hocam.ben de analitik kitabı siparişi verdim
ögrencilere.fakat cemrein analitiği olsa vektörler ve konikleri
kapsarsa daha iyi olur diye düşünüyorum.(ögrencilere yönelik). 11.
sınıf geometri kitabı da çok guzel ama çember ve dörtgen birleşik olsa
tek kitap olursa daha dikkat çekici olur diye düşünüyorum.ögrenciler
bir arada olmasını istiyor çoğunlukla.iyi akşamlar
cihangir keskin
mahmutbey lisesi
göztepe mh.
bağcılar istanbul