olasılık..

Hasan ILGAZ

to TMOZ
Bir kenarı 10 cm olan
küp içerisindeki bir sineğin
herhangi bir köşeden
4 cm uzağa gitmemesi
olasılığı kaçtır ?
(cevap 32pi/375 imiş)

Buket Dindar

32pi lik kısmı buldum da gerisi gelmedi hasan hocammm

30 Ağustos 2012 14:16 tarihinde Hasan ILGAZ <hasan...@gmail.com> yazdı:

Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hasan ILGAZ

çoğu gitmiş
azı kalmış..

Esat KUMRU

to TMOZ
Sabit bir köşesinden 4 cm uzaklık durumu o köşenin mekez olduğu
kürenin 1/8 lik kısmıdır.bı kısmın küpe oranı 4pi/375 yapar.Ancak
herhangi bir köşe dediğinden ve 8 köşe durumundan 8 ile çarpılır ve
32pi/375 bulunur.

Hasan ILGAZ

gayet güzel
açıklamışsın hocam
teşekkürler..

selim eren

to TMOZ
hasan hocam geometride olduğu matematik le de ilgili değişik sorular
nazarımıza veriyor sağolsun.

On 30 Ağustos, 15:02, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> gayet güzel
> açıklamışsın hocam
> teşekkürler..

saban derya

sorunun ilk kısmı bir elmayı ortadan ikiye yukarıdanda dörde böldüğümüzde kaç derecelik küreler elde ederiz sorusundan istifade edilmiş sanırım .buraya kadar anlattığım eski birey geometri soru bankasındaki küpten küre parçası çıkarılma sorusu idi .
yalnız çözümü tam anlamadım ben

saban derya

soruda ufak bir anlatım hatası var galiba
4 cm den fazla gidememesi demek istemiş anladığım kadarı ile

Muharrem Şahin

to TMOZ
"Sineğin küp içindeki her farklı noktada
bulunması olasılığının eşit olduğu" verilmeli.
"Sineğin belli bir köşeden 4 cm'den fazla uzaklaşamaması..."