okulumdan şikayetçiyim.ne yapabilirim

2,735 views
Skip to first unread message

atasoyy...@mynet.com

unread,
Dec 6, 2013, 11:10:55 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
degerli arkadaşlar.4 yıl boyunca meslek lisesinde çalıştım.çıraklara bile ben ders werdim.artık yeter dedim.bi anadolu lisesine geçtim.
matematik anlatmak için.Önce müdür eski hocalara kendi aranızda dersleri paylaşın dedi.tabii 
dogal olarak kötü sınıfları bana wereceklerdi.onu başta kabullendim.amenna
bi baktım kendilerine 30 ve 28 saat matematik almışlar bana 14 saaat matematik 5 saat astronomi....kakalamışlar
haydaaa dedik ben çalışmam felan dedim.ortalıgı ayaklandırdım.
yine 14 saat mat ve geometri 16 saat ise astronomi falan werdiler.üstelik astronomi matematiğine girmediğim sınıflara.
karizma sıfırlandı.yine ders programı degişti.bu kez dort gün full.sadece perşembeye 1(bir) saat ders koymuşlar.
diğerler 30 ar saat matematiğe giriyor.birer günleri boş.biz 27 saate giriyoz.yarısından çogu matematik bile degil.
ben şimdi 21 saat dilekçesi wermek istiyorum.aklıma o geliyor.ne yapabilirim.tabii ki konuşmak faydasız.çünkü 
bi hoca daha war.onun bi güne3 diger güne 2 saat ders konmus.onunda isyanını bastırdı.ben müdürüm benim inisiyatifime kalmış.tamam
onu anladıkta.yine bazılarının daha fazla dersi oldugu halde günleri boş.üstelik bizim programda sıkışık olmuş oldu.
ben şimdi ne yapabilirim.bu okula geleli 3 ay oldu.ben daha eski öğretmenim.nasıl olurda o kadar ögretmenlik yapmışlığın bi adamın iki dudağı arasında hiçleniyor.adama sorarlar diğerlerinden kaç para aldın diye
.tabii diğer hoca nında benimle beraber okuldaki iki  kürt ögretmenden biri oldugunu aklıma bile getirmek istemiyorum.
istifa edemem.ama buda ortada kalsın istemem.4 yıl boyunca her cumartesi pazar bu ilçede ücretsiz kurs werdiğimi meb dekilerde biliyor.
niyetimi sorgulamazlar bile.okula bile doğru dürüst gelmeyen tayinim çıksa da gitsem diye uğraşan bi müdür öğretmenle bu kadar oynayabilir mi.
baen astronomiye falan girmek istemiyorum.okulda matematikçi bollugu da war ki dışardan ders tamamlamaya gidiyor.21 saat dilekçesi nasıl verilir.bi yardım etseniz.teşekkürlerimi sunardım.

Muharrem Şahin

unread,
Dec 6, 2013, 11:21:17 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Atasoy Hocam;
Bu konunun ayrıntılarını bilemiyorum.
Ama; size haksızlık yapıldığından eminseniz,
bunun bir çaresi olmalı.
Bir üst makama
mağduriyetinizi anlatabilme yolu açık değil mi?
Gönlünüzce olsun.
Sevgiler, saygılar.



6 Aralık 2013 18:10 tarihinde atasoyy...@mynet.com <atasoyy...@mynet.com> yazdı:

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

tuğrul yüğrük

unread,
Dec 6, 2013, 11:24:33 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
ast girmek zorunda değilsiniz


6 Aralık 2013 18:21 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

tuğrul yüğrük

unread,
Dec 6, 2013, 11:27:45 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
bir üst makama şikayet edin idare taraflı davranıyor diye


6 Aralık 2013 18:24 tarihinde tuğrul yüğrük <tugruly...@gmail.com> yazdı:

atasoyy...@mynet.com

unread,
Dec 6, 2013, 11:30:28 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
inanın bende bilmiyorum.ek dersim azaldı.bi şey demedik.branş dışına daha çok giriyom.bi şey demedik.meslekte daha rahattım.buraya matematik anlatmak için geldim.evet meslek teyken de anlatıyorduk ama bi ay sonra bi şey kalmıyordu öğrencide.şimdi
sadece para için her derse giren biri gibiyim.yarısından fazla braş dışı.
milletin full.üstelik boş günleri war.anlamadım ki.bu işler özenilerek yapılır.sonuçta okul bizlerle yürüyor.
ben boş güne de karşıyım.belki resmi işin olur yarım gün tamam da.tam gün olmamalı.21 saat dilekçesi werim diyorum.
okulu ilk günden sewmedim.artık sevecegimi de sanmıyorum.bu duruma düşürmeye kimsenin hakkı olmamalı.birileri kollanmamalı.
yine de sağolun hocam.

6 Aralık 2013 Cuma 18:10:55 UTC+2 tarihinde atasoyy...@mynet.com yazdı:

atasoyy...@mynet.com

unread,
Dec 6, 2013, 11:32:50 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
öyle düşündüm amma yanlı davrandıkları branşdaş.şimdi onlardan şlikayetçiymiş gibi olacam.
müdür nasıl olsa bi şekilde işten sıyrılacak.oda war.biz bize kalacaz sonra.


6 Aralık 2013 Cuma 18:10:55 UTC+2 tarihinde atasoyy...@mynet.com yazdı:
degerli arkadaşlar.4 yıl boyunca meslek lisesinde çalıştım.çıraklara bile ben ders werdim.artık yeter dedim.bi anadolu lisesine geçtim.

hayrettin

unread,
Dec 6, 2013, 11:33:14 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
bimere başvurursanız il milli eğitime gerekli işlemler için yazı gönderilir..en etkilisinin bimer olduğunu düşünüyorum...

atasoyy...@mynet.com

unread,
Dec 6, 2013, 11:35:28 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
peki şu 21 saat dilekçesi nasıl yazılır ki.nasıl olsa matematik dersleri her şekilde dolu.96 saat var.bizde 4 ögretmeniz.yeterde artar.
daha fazla cazgırlık yapılamaz.hergüne 4 saat atsın.farketmeyecek.dinlene dinlene girerim.


6 Aralık 2013 Cuma 18:10:55 UTC+2 tarihinde atasoyy...@mynet.com yazdı:
degerli arkadaşlar.4 yıl boyunca meslek lisesinde çalıştım.çıraklara bile ben ders werdim.artık yeter dedim.bi anadolu lisesine geçtim.

atasoyy...@mynet.com

unread,
Dec 6, 2013, 11:41:36 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
hocam bimer de kaale alınan şikayetler bi şekilde karşı tarafa kimin şikayetçi oldugu bilgisiyle bildiriliyor.bunu yaşayanlar oldu.
sonuçta bazı sendikaların bürokratları buralarda cirit atıyor.ona göre önlem alınıyor.müdüre kalmış diyorlARDA BENCE BUNUN Bİ SUİSTİMAL SINIRI WARDIR.BİZİ KEKLİYORLAR


6 Aralık 2013 Cuma 18:10:55 UTC+2 tarihinde atasoyy...@mynet.com yazdı:
degerli arkadaşlar.4 yıl boyunca meslek lisesinde çalıştım.çıraklara bile ben ders werdim.artık yeter dedim.bi anadolu lisesine geçtim.

hayrettin

unread,
Dec 6, 2013, 11:53:05 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
bılmelerını ıstemıyorsanız sızın takdırınız tabıkı..


6 Aralık 2013 Cuma 18:41:36 UTC+2 tarihinde atasoyy...@mynet.com yazdı:

atasoyy...@mynet.com

unread,
Dec 6, 2013, 11:59:46 AM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
DİGERLERİNİN DURUMUNU BELİRTMİŞ OLACAM.BUDA ÇOK CAN SIKACAK AMMA BENİM DURUMUM DA BANA ÖZEL.EN İYİSİ BİMERE YAZMAK..
yapacak bi şey yok.sesimizi çıkaralımda ilerde niye şurda şunu yapmadım diye hayıflanmayayım.ne kadar kötü.
ögrencinin bile sonsuz hakkı war -olsun itirazım yok ama öğretmensin ne yapacagını bilmiyorsun.çünkü yukardakiler üstünün tarafını tutacak.yorumlarınız için sağolun.teşekkürler


6 Aralık 2013 Cuma 18:10:55 UTC+2 tarihinde atasoyy...@mynet.com yazdı:
degerli arkadaşlar.4 yıl boyunca meslek lisesinde çalıştım.çıraklara bile ben ders werdim.artık yeter dedim.bi anadolu lisesine geçtim.

Yaşar ŞENCAN

unread,
Dec 6, 2013, 12:17:01 PM12/6/13
to TMOZ
Dilekçeye branşım dışındaki derslere girmek istemiyorum. gereğinin yapılmasını arz ederim diyerek kendiniz kayda sokun. evrak kayıt tarih ve numarasını alın. 15 gün içinde cevap verilmezse talebinize ilgili tarih ve sayılı dilekçeye cevap verilmesi şeklinde ikinci bir dilekçe yazarsınız. yine sonuç alamazsanız dilekçelerin birer kopyasını bu sefer bir üst makama yazacağınız dilekçeye ekler ve idarenin taleplerinizi dikkate almadığını belirtirsiniz. ve bu dilekçe içinde yine kayıt no  ve tarihi kaydedersiniz ne olur ne olmaz diye...

İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır


Şehid, tarihin kalbi,
Şehid, zamanın çarkı,
Şehid, ötelerden bir çağrı.
Bir şehid düşünce toprağa, ilkbaharda
Nasıl canlanırsa toprak, ağaç, yaprak, çiçekler,
Öylesine sular gibi yürür kanlar, damarına yeryüzünün. 
v.k


--

Şahin Gökgöz

unread,
Dec 6, 2013, 1:06:17 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Satır içi resim 1
ARKADAŞLAR 80 SAYILI KARAR VAR BİLİYORSUNUZ MATEMATİKÇİLER YUKARIDAKİ DERSLERE MAAŞ KARŞILIĞI GİRER.DAHA ÖNCE TÜM YÖNETMELİKLERİ ATMIŞTIM BUDA VAR.ASTRONOMİYE GİRMEM DİYE BİR ŞEY YOK.MÜDÜRÜ DE ALLAH A HAVALE ET


6 Aralık 2013 19:17 tarihinde Yaşar ŞENCAN <quass...@gmail.com> yazdı:
image.png

Mesut Topal

unread,
Dec 6, 2013, 2:00:44 PM12/6/13
to tmoz
Önce psikoloktan 6 gün rapor alın,
Sonra bir avukata psikolojim bozuldu deyin,
gereğini avukat yapar,
Müdürü muhtemelen başka okula sürerler
 

yusuf sevilgen

unread,
Dec 6, 2013, 2:03:20 PM12/6/13
to tmoz
Her türlü probleme güzel çözüm var mesut hocam.
Bence de en güzel çözüm.


6 Aralık 2013 21:00 tarihinde Mesut Topal <mesu...@gmail.com> yazdı:

Barış DEMİR

unread,
Dec 6, 2013, 2:11:28 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Şifayen dile getirilen konuşmaların anlamı kamuda pek anlam ifade etmez. Yapmanız gereken, boş gün verilen öğretmenlerin programlarını gösteren ders programının çarşaf listesinin ek olarak iliştirildiği ve içeriği, tarafınıza da hakkaniyet ilkesi gereği boş gün verilmesini ve ders dağıtımı yapılırken Astronomi dersinin eşit dağıtılması gerektiğini anlatan bir dilekçe ile okulunuza başvurmanızdır.
Bu dilekçenize yasal süresi içinde cevap bekleyin. Cevap verilmezse tarih ve sayısıyla birlikte bir örneğini ekleriyle birlikte içeren yeni bir dilekçeyi bir üst makama yani ilçe mem e vermenizdir. İlçeden de olumsuz cevap alırsanız il mem e gidin. İş yazıya dökülünce geri adım atmaları muhtemeldir.
Tabii bu süreç içinde bir sendikaya üye olmanızı veya en azından bir avukat ile görüşmenizi de tavsiye ederim.

Şahin Gökgöz

unread,
Dec 6, 2013, 2:35:27 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
MATEMATİK BÖLÜMÜNDE OKUYUP ASTRONOMİ DERSİ ALAN VAR MI 80 SAYILI KARARDA NEYE DAYANARAK MATEMATİKÇİLERE HAVALE ETMİŞLER BU DERSİ GARİP


6 Aralık 2013 21:11 tarihinde Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:
Şifayen dile getirilen konuşmaların anlamı kamuda pek anlam ifade etmez. Yapmanız gereken, boş gün verilen öğretmenlerin programlarını gösteren ders programının çarşaf listesinin ek olarak iliştirildiği ve içeriği, tarafınıza da hakkaniyet ilkesi gereği boş gün verilmesini ve ders dağıtımı yapılırken Astronomi dersinin eşit dağıtılması gerektiğini anlatan bir dilekçe ile okulunuza başvurmanızdır.
Bu dilekçenize yasal süresi içinde cevap bekleyin. Cevap verilmezse tarih ve sayısıyla birlikte bir örneğini ekleriyle birlikte içeren yeni bir dilekçeyi bir üst makama yani ilçe mem e vermenizdir. İlçeden de olumsuz cevap alırsanız il mem e gidin. İş yazıya dökülünce geri adım atmaları muhtemeldir.
Tabii bu süreç içinde bir sendikaya üye olmanızı veya en azından bir avukat ile görüşmenizi de tavsiye ederim.

--

Yaşar ŞENCAN

unread,
Dec 6, 2013, 2:36:34 PM12/6/13
to TMOZ
bizim okuldaki arkadaş astronomi mezunu matematik kadrolu olduğu için o  giriiyor...

İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır


Şehid, tarihin kalbi,
Şehid, zamanın çarkı,
Şehid, ötelerden bir çağrı.
Bir şehid düşünce toprağa, ilkbaharda
Nasıl canlanırsa toprak, ağaç, yaprak, çiçekler,
Öylesine sular gibi yürür kanlar, damarına yeryüzünün. 
v.k


2013/12/6 Şahin Gökgöz <sahingok...@gmail.com>

Numan Kasap

unread,
Dec 6, 2013, 2:41:46 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Hocalarım  hemen öyle her olayda müdürü sürseler okullarda müdür kalmaz.Benim 2 yıl önce okula ilk geldiğim yıl ders programı ile ilgili benzer bir sıkıntım oldu.O zamanki sendikama durumu ilettim aldığım cevap hocam bu yıl idare edin oldu.Ben yönetmelik maddelerini okudum defa kereler ve dilekçe yazarak okula yeni geldiğimden dolayı psikolojik olarak daha rahat alışabilmek için 21 saatten fazla derse girmek istemediğimi belirttim ve böylece ders programımdaki sıkıntıya da dikkat çekmiş oldum.Hemen ders programı 21 saate göre yenilendi,dilekçeye psikolojik durumunuzu eklerseniz hemen sonuç alırsınız hocam.


6 Aralık 2013 Cuma 21:35:27 UTC+2 tarihinde Şahin Gökgöz yazdı:

hakan bakırcı

unread,
Dec 6, 2013, 2:43:17 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
pratikliğini her yerde gösteriyon mesut hocam


6 Aralık 2013 21:41 tarihinde Numan Kasap <numank...@gmail.com> yazdı:



--
ÖLÜM GÜZEL ŞEYDİR, BUDUR PERDE ARKASINDAKİ HABER
HİÇ GÜZEL OLMASAYDI ÖLÜRMÜY DÜ PEYGAMBER

ferdi cengiz

unread,
Dec 6, 2013, 2:55:26 PM12/6/13
to TMOZ
21 saatten fazla ders almak istemiyorum derseniz 21 saat ders verirler.Ancak haftaya nasıl dağıtırlar onu da siz tahmin edin



6 Aralık 2013 21:43 tarihinde hakan bakırcı <hakan...@gmail.com> yazdı:



--
Ferdi CENGİZ
Matematik Öğretmeni
Zafer Sabancı Anadolu Lisesi
Pozantı/Adana
 
 
Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

Numan Kasap

unread,
Dec 6, 2013, 3:01:31 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Eğer ders programını dengesiz dağıtırlarsa öğretmen arkadaşın eli güçlenir kendisine ayrımcılık yapıldığının kanıtı olur,ayrıca 21 saat bir matematikçiye yeter de artar bana göre :))


6 Aralık 2013 21:55 tarihinde ferdi cengiz <ferdic...@gmail.com> yazdı:

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu konunun aboneliğinden çıkmak için https://groups.google.com/d/topic/tmoz/-M8OJr80pQk/unsubscribe adresine gidin.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Ayhan Yanağlıbaş

unread,
Dec 6, 2013, 3:09:13 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
İdare edin , yoksa pişman olursunuz. 

(Beni kaale almayabilirsin sayın Hocam)

----------------------------


6 Ara 2013 tarihinde 22:01 saatinde, Numan Kasap <numank...@gmail.com> şunları yazdı:

Eyüp Bulut

unread,
Dec 6, 2013, 3:48:23 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Ayhan hocama katılıyorum.
İlişkilerinizde zamanla daha samimi olursunuz. Herkes sizi tanır ve mesele kendiliğinden çözülür.
Kin tutmayın...
Muhabbetinizi hiçbir şey olmamış gibi sürdürün.
Astronomi derslerinde mat ve geo uygulamalar yapın.
Çocuklar sizi sevsin(tabiki emeğinizle)
İşinize olan bağlılığınızı gösterin.
Son olarak mutsuz da olsanız belli etmeyin.

Ayhan Yanağlıbaş

unread,
Dec 6, 2013, 3:52:43 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Eyüp Hocam Saygılar.
Sizin bahsettiğiniz öğrencinin verdiği değer çok önemli.


----------------------------


6 Ara 2013 tarihinde 22:48 saatinde, Eyüp Bulut <eyp...@gmail.com> şunları yazdı:

Muharrem Şahin

unread,
Dec 6, 2013, 3:58:31 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Eyüpcüğüm;
Seninki gibi sözler
beni çok etkiliyor.
...
Evet;
- Kavgada iki taraf da dayak yer.
- Affeden huzur bulur.
Bir de;
- Öfkeyle kalkan zararla oturur.

Öpüyorum.



6 Aralık 2013 22:52 tarihinde Ayhan Yanağlıbaş <ayha...@gmail.com> yazdı:

Barış DEMİR

unread,
Dec 6, 2013, 4:10:32 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Bu bir hak arayışıdır. Kavga yada öfke benzetmesi pek uygun olmamış Muharrem hocam. Haksızlık karşısında ne denli dik durduğunuzu biliyorum. Susarak hakkın verilmesini haksızlığı meydana getirenden beklemek bir olgunluk göstergesi olmasa gerek...

6 Aralık 2013 Cuma 22:48:23 UTC+2 tarihinde Eyüp Bulut yazdı:

Eyüp Bulut

unread,
Dec 6, 2013, 4:12:22 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Ayhan ve Muharrem hocalarım;
Sizlerden edindiğimiz bilginin yanında tecrübe ve ahlaki değerleri de hatırlatayım.
Sevgiler...

Eyüp Bulut

unread,
Dec 6, 2013, 4:21:11 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Barış hocam;
Sözlerinizin asıl muhattabı ben olmalıydım.
Hak arayışına gelince;
Ortada yönetmelik açısından bir haksızlık yok.
Ders dağılımına gelince;
Yeni bir ortama girdiğinizde bu tür olaylarla karşılaşmanız kaçınılmazdır.karşınızdaki insanlar sizi tanımadan en kıymetli konumları size vermezler.(ben de müdür olsam aynı şeyi yapardım) benim sözlerimin belirli bir geçerlilik süresi var zaten. Gerekli erdemi gösterdikten sonra hala aynı şey yapılırsa tabiki dediğiniz gibi davranılmaşıdır.
hocamıza bu programı verenlerin de yönetmelikleri bildiğinden şüphem yok. Eger hocamız resmi kanallara başvurursa sadece reddedilmekle kalmayıp çalıştığı ortamda da huzursuz olacaktır.
Ben sadece kalas gibi doğru olmak yerine ip gibi doğru olmayı önerdim.
Saygılarımı sunarım.

Muharrem Şahin

unread,
Dec 6, 2013, 4:22:00 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Barışcığım;
Teslimiyet önermiyorum.
İyilik yollarına öncelik verilmeli.
Karşı tarafın kötü niyeti apaçık ise,
o zaman, haklı yollar açılır. 
  


6 Aralık 2013 23:12 tarihinde Eyüp Bulut <eyp...@gmail.com> yazdı:
Ayhan ve Muharrem hocalarım;
Sizlerden edindiğimiz bilginin yanında tecrübe ve ahlaki değerleri de hatırlatayım.
Sevgiler...

Barış DEMİR

unread,
Dec 6, 2013, 4:57:13 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Eyüp hocam, sözlerimin muhattabı belli.
Arkadaşımız diyor ki 30 saat derse giren Matematik öğretmenlerine 1 gün boş verilirken 27 saat girmesine karşın kendisine boş gün verilmiyor. Bu bir haksızlıktır. Ders programları eşit ve adaletli dağıtılmak zorundadır. Derslerin seçimi konusunda ise kısmen yeni gelen öğretmen için tanıma süresinde güven eksikliğinden (her ne kadar doğru olmasada) farklı uygulamalar olabilir. Bu durum sizin dediğiniz gibi tercihen idare edilebilir, ama konu sadece bundan ibaret değil ki.

Genel olarak empatik kurup bakıldığında net bir biçimde anlatılana göre ortada ciddi bir adaletsizlik söz konusudur. Bu nedenle bir hak arayışıdır. Bu arayış içinde resmi kanallara yazılacak dilekçenin dili ve zekası durumu çözecektir. Bunun kalas ve iple alakası yoktur. Dik durmak başka kalas olmak başka..Bunları yazmama vesile olan sözünüzü de velev ki taşlama içeriyorsa (ne yazık ki öyle bir anlama çekilebiliyor) aynen iade ediyorum...

Muharrem hocam,
şikayetini dile getiren arkadaşın anlattığı durumdan kötü niyet okunmuyor mu? İyilik yollarını elbette denemek gerekir ki benim anladığım zaten bunu yapmış. Eminim ki arkadaş bir dilekçe verse okuluna bu durum düzelecektir.

Eyüp Bulut

unread,
Dec 6, 2013, 5:00:18 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Barış hocam;
Sizi taşlayacak kadar ne tanırım ne de öyle bir edepsizlik yaparım. O sözü ben çok severim o kadar.
Sözlerinizde öfke sezdim.
O sebepten açıklamamı yaptım,
Ve burada kesiyorum.

Barış DEMİR

unread,
Dec 6, 2013, 5:11:03 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Eyip hocam,
sözü güzel kılan edildiği andır. Seçtiğiniz an o söz için ne yazı ki doğru bir an olmamış. Çünkü siz her ne kadar o anlamda söylememiş olsanızda farklı anlamlara çekilebilir olmuş.
Sözlerimde öfke değil netlik var. Aynen sizinkilerde olduğu gibi...

7 Aralık 2013 Cumartesi 00:00:18 UTC+2 tarihinde Eyüp Bulut yazdı:

Muharrem Şahin

unread,
Dec 6, 2013, 5:15:25 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
Barışcığım;
Hiç sorun yok.
Sözlerimiz biraz da öğretmenimizi
rahatlatmak içindi.
Öğretmenimiz biraz gerilmiş.
O gerginlikle, gerekenin üzerinde
tepkiler verebilir.
Atasoy Hocam hakkını arayacak tabii.
Ama; bunu, aralarındaki bağları tam koparmadan yapması
ortamdaki huzurunu sağlayacaktır.
Karşı taraftaki de bir insan sonuçta.
Tam kötülükle donanmamışsa,
büyük bir olasılıkla, yanlışını düzeltmeye çalışacaktır.
Bu yol sonuna kadar kullanılmalı diyorum.
Öpüyorum.
 


6 Aralık 2013 23:57 tarihinde Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:

--

Şahin Gökgöz

unread,
Dec 6, 2013, 5:19:45 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
ARKADAŞLAR BOŞUNA UĞRAŞMAYIN ŞİKAYETLERDE MÜDÜRLERİN   ÖN SORUŞTURMASINI YİNE MÜDÜRLER YAPIYOR BİR BİRLERİNİ KOLLUYORLAR GENELDE SORUŞTURMAYA GEREK YOK ÇIKIYOR .AMA HER İSTEĞİNİ YAZILI OLARAK YAPARSA SONUÇ ALIR SÖZEL HALLEDEMEZ.DİLEKÇE MUTLAKA KAYDA GEÇMELİ.


7 Aralık 2013 00:11 tarihinde Barış DEMİR <baris...@gmail.com> yazdı:

--

YILMAZ MERCAN

unread,
Dec 6, 2013, 5:24:25 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com

Büyük aşklar kavgayla başlar...

Ben çok okul değiştirdim, eğer mağduriyetinizi dile getirmezseniz. Sıkıntı yaşamaya devam edersiniz. Birsürü pisikopat müdür, baş müd. yrd ları gördüm. Ama şunu unutmayın yarın karşına başka bir istekle gidebileceğini ve ozaman yüzüne konuşacak pay bırakmalısın...

Şahin Gökgöz

unread,
Dec 6, 2013, 5:31:07 PM12/6/13
to tm...@googlegroups.com
ARKADAŞIMIZIN BİR ÇALIŞMASINI KOYALIM DA MORAL OLSUN TÜBİTAK ÇALIŞMASI NEDE OLSA.İZİNSİZ OLDU AMA BİR ANDA ARŞİVDE OLDUĞUNU HATIRLADIM.HOCAM MATEMATİKLE TESELLİ BULALIM DEĞERİMİZ   ENİNDE OLMASA BİLE SONUNDA  ANLAŞILIR.


7 Aralık 2013 00:24 tarihinde YILMAZ MERCAN <ysmer...@gmail.com> yazdı:

Büyük aşklar kavgayla başlar...

Ben çok okul değiştirdim, eğer mağduriyetinizi dile getirmezseniz. Sıkıntı yaşamaya devam edersiniz. Birsürü pisikopat müdür, baş müd. yrd ları gördüm. Ama şunu unutmayın yarın karşına başka bir istekle gidebileceğini ve ozaman yüzüne konuşacak pay bırakmalısın...

--
atasoyyanilmaz.pdf

keybet bas

unread,
Dec 7, 2013, 4:42:42 AM12/7/13
to tm...@googlegroups.com
mensubiyetini yazıp imada bulunman çok ayıp 


6 Aralık 2013 18:10 tarihinde atasoyy...@mynet.com <atasoyy...@mynet.com> yazdı:
degerli arkadaşlar.4 yıl boyunca meslek lisesinde çalıştım.çıraklara bile ben ders werdim.artık yeter dedim.bi anadolu lisesine geçtim.
matematik anlatmak için.Önce müdür eski hocalara kendi aranızda dersleri paylaşın dedi.tabii 
dogal olarak kötü sınıfları bana wereceklerdi.onu başta kabullendim.amenna
bi baktım kendilerine 30 ve 28 saat matematik almışlar bana 14 saaat matematik 5 saat astronomi....kakalamışlar
haydaaa dedik ben çalışmam felan dedim.ortalıgı ayaklandırdım.
yine 14 saat mat ve geometri 16 saat ise astronomi falan werdiler.üstelik astronomi matematiğine girmediğim sınıflara.
karizma sıfırlandı.yine ders programı degişti.bu kez dort gün full.sadece perşembeye 1(bir) saat ders koymuşlar.
diğerler 30 ar saat matematiğe giriyor.birer günleri boş.biz 27 saate giriyoz.yarısından çogu matematik bile degil.
ben şimdi 21 saat dilekçesi wermek istiyorum.aklıma o geliyor.ne yapabilirim.tabii ki konuşmak faydasız.çünkü 
bi hoca daha war.onun bi güne3 diger güne 2 saat ders konmus.onunda isyanını bastırdı.ben müdürüm benim inisiyatifime kalmış.tamam
onu anladıkta.yine bazılarının daha fazla dersi oldugu halde günleri boş.üstelik bizim programda sıkışık olmuş oldu.
ben şimdi ne yapabilirim.bu okula geleli 3 ay oldu.ben daha eski öğretmenim.nasıl olurda o kadar ögretmenlik yapmışlığın bi adamın iki dudağı arasında hiçleniyor.adama sorarlar diğerlerinden kaç para aldın diye
.tabii diğer hoca nında benimle beraber okuldaki iki  kürt ögretmenden biri oldugunu aklıma bile getirmek istemiyorum.
istifa edemem.ama buda ortada kalsın istemem.4 yıl boyunca her cumartesi pazar bu ilçede ücretsiz kurs werdiğimi meb dekilerde biliyor.
niyetimi sorgulamazlar bile.okula bile doğru dürüst gelmeyen tayinim çıksa da gitsem diye uğraşan bi müdür öğretmenle bu kadar oynayabilir mi.
baen astronomiye falan girmek istemiyorum.okulda matematikçi bollugu da war ki dışardan ders tamamlamaya gidiyor.21 saat dilekçesi nasıl verilir.bi yardım etseniz.teşekkürlerimi sunardım.

--

utku bostan

unread,
Dec 7, 2013, 11:20:15 AM12/7/13
to tm...@googlegroups.com
Müdür, müdür müdür?


7 Aralık 2013 11:42 tarihinde keybet bas <keyb...@gmail.com> yazdı:



--
think a way for me!

tuğrul yüğrük

unread,
Dec 7, 2013, 11:42:08 AM12/7/13
to tm...@googlegroups.com
hocam kafanı hiç takma bu konuda siz tamamen haklısınız bir üst makama şikayet dilekçesini ver müdürün kendi düşünsün


7 Aralık 2013 18:20 tarihinde utku bostan <utkub...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages