Wiadomości ze strony Kontakt w wp-adminie

Wacław Jacek

to Tłumacze WordPressa na polski
Hej Tłumacze! :)

Przekonfigurowałem pl.wordpress.org, żeby wiadomości wysyłane przez formularz kontaktowy nie trafiały na email, tylko leciały na https://pl.wordpress.org/wp-admin/edit.php?post_type=feedback, ponadto ja dostaję mailowe powiadomienie o nowych wiadomościach - Wy też?

WJ

Krzysztof Trynkiewicz

to Tłumacze WordPressa na polski
Powiadomień e-mailowych nie otrzymuję (jako GTE). Pomysł miałeś dobry, natomiast brak możliwości oznaczenia, czy ktoś już obsłużył dane pytanie powoduje, że jest to w tej chwili system raczej gorszy od poprzedniego.
Myślę, że zamiast formularza kontaktowego lepiej by było wrzucić np. link do p2 tłumaczy lub forum, jeśli z tym e-mailem czegoś lepszego się nie wymyśli. Plus jakieś info jak skontaktować się z GTE przez Slack.
Czyli by było tak: jeśli ktoś coś chce od tłumaczenia, kontaktuje się z GTE lub na p2 tłumaczy (polskim lub angielskim). Jeśli ktoś chce coś od samego WP, publikuje na forum WP. Chyba nie ma raczej innych sytuacji, w których ktoś by z nami potrzebował kontaktu.

Pozdrawiam,
Krzysiek