Release notes 4.4

Kuba Niewiarowski

to tlumac...@googlegroups.com
Dopiero teraz pierwszy raz odpaliłem informacje o wydaniu w 4.4 po polsku i... szczęka mi opadła. Serio, kto to tłumaczył? Kto to przejrzał, zaakceptował, puścił na produkcję?? Błagam, tego nie da się czytać, informacje dla developerów, które z konieczności przesycone są technicznymi pojęciami, z na siłę przetłumaczonym każdym zwrotem i to w tak... niefortunny, niespójny i zwyczajnie głupio brzmiący sposób??

Infrastruktura jest pierwszą częścią wieloetapowego wdrożenia API REST. W kolejnej wersji planowane jest wdrożenie punktów końcowych rdzenia. Jeśli chcesz już teraz zapoznać się z punktami końcowymi rdzenia i innymi informacjami na temat rozszerzania API REST, zobacz oficjalną wtyczkę %s.

Nie dość, że pierwsze zdanie brzmi jak kalka językowa, "REST API", jako bardziej nazwa własna nie powinno mieć zmienianego szyku, to jeszcze "punkty końcowe rdzenia"?

--
Pozdrawiam, Kuba
Niewiarowski.IT

Kuba Niewiarowski

to tlumac...@googlegroups.com
Kolejna rzecz: dane meta?? W języku polskim mamy całkiem powszechnie funkcjonujące i istniejące w społecznej świadomości (szczególnie w okresie ostatnich miesięcy...) metadane - w słowniku PWN co prawda jeszcze ich nie ma, ale jest to konstrukcja spotykana zdecydowanie częściej i przede wszystkim bardziej zrozumiała od "danych meta"...

--
Pozdrawiam, Kuba
Niewiarowski.IT

Kuba Niewiarowski

to tlumac...@googlegroups.com
Argumenty funkcji używane są w zasadzie wyłącznie w kontekście matematycznym, w PHP mamy parametry.

Kuba Niewiarowski

to tlumac...@googlegroups.com
To co zauważyłem popoprawiałem, czekam na akceptację (fajnie, że teraz paczka zbuduje się z automatu i jest szansa poprawić to w miarę szybko bez czekania na kolejne wydanie).

Jeszcze link do poprzedniego maila, który gdzieś zaginął: https://translate.wordpress.org/projects/wp/dev/admin/pl/default?filters[status]=either&filters[original_id]=1664717&sort[by]=translation_date_added&sort[how]=asc

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Popraw w takim razie.

--