Błąd w tłumaczeniu na blogu na pl.wordpress.org

Wacław Jacek

to Tłumacze WordPressa na polski
Zaznaczyłem w załączniku. Dacie radę ogarnąć?
Zrzut ekranu z 2017-02-03 11-44-00.png

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Jeżeli to rosetta to poprawiłem. Zobaczymy kiedy się zmieni.

--
marcin pietrzak
http://www.linkedin.com/in/pietrzakmarcin

Wacław Jacek

to tlumac...@googlegroups.com
Tak, pewnie Rosetta. Super, dzięki. :)

Krzysztof Trynkiewicz

to Tłumacze WordPressa na polski
Apropo polskiego bloga, dziękuję Marcinie za uzupełnianie aktualności, gdy ja przez kilka miesięcy nie miałem na to czasu. Jestem już bardziej dostępny, więc pozwól, że powrócę do tego. Jeśli by się tłumaczenie z mojej strony nie pojawiło w 2 dni po nowym wydaniu WP, to możesz śmiało przetłumaczyć wpis announcujący. Cel mam taki, byśmy jednocześnie nie wykonywali tej samej pracy.

Pozdrawiam,
Krzysiek