Kompletne tłumaczenia BuddyPress i User Feedback

Robert Palczewski

to Tłumacze WordPressa na polski
Dzień dobry,
zanim jeszcze natrafiłem translate.wordpress.org tłumaczyłem sobie na własne potrzeby. Po zarejestrowaniu się na platformie dodałem propozycję tłumaczenia wtyczki User Feedback, założyłem nawet konto na slacku i napisałem do Wacław Jacek, mijają dni i nic się nie dzieje. Trochę szkoda, bo łatwo się można zniechęcić.W każdym razie podbijam stawkę i udostępniam pełne tłumaczenie BuddyPress. W związku z tym, że nie mam możliwości importu z pliku na platformie, podaję link, z którego tłumaczenie można pobrać. Mocno się nad tym napracowałem, więc uwagi proszę, hmm... delikatnie :)
weźcie na warsztat i dajcie ludziom pokorzystać. Tylko proszę redaktorów o większą uwagę niż do tej pory, ponieważ trochę fraz, które podejrzałem było co najmniej dyskusyjnej jakości.
pozdrawiam
r.

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Robert, podaj swoje konto na wordpress.org a ustawię Cię jako edytora
polskiego wydania BuddyPress.

--
marcin pietrzak
http://www.linkedin.com/in/pietrzakmarcin

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Zaimportowałem Twoje tłumaczenie, teraz jest 97% ;-)

Robert Palczewski

to Tłumacze WordPressa na polski
no to świetnie :) potrzebna jest nazwa użytkownika czy wystarczy wyświetlana? robertpalczewski to ta druga

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Niestety nie mogę znaleźć użytkownika "robertpalczewski" The user
couldn’t be found.

Chodzi mi o użytkownika, tak jak moje konto tutaj:
https://profiles.wordpress.org/iworks/ albo tutaj
https://wordpress.org/support/profile/iworks

https://wordpress.org/support/profile/robertpalczewski

Robert Palczewski

to Tłumacze WordPressa na polski

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Dodałem, zobacz czy masz uprawnienia do edycji tłumaczeń:

https://translate.wordpress.org/locale/pl/default/wp-plugins/buddypress

Powinieneś mieć przycisk umożliwiający nie sugerowanie tłumaczenia, a
dodawanie, odrzucenia i akceptowanie oczekujących tłumaczeń.

Robert Palczewski

to Tłumacze WordPressa na polski
Tak, wygląda na to, że wszystko jest ok. Dziękuję. W tej chwili muszę wrócić do innych spraw, ale jak tylko je ogarnę, postaram się jak najszybciej dociągnąć temat BuddyPress.

lukaszle...@gmail.com

to Tłumacze WordPressa na polski