Promocja na stronie autorów

Kuba Niewiarowski

to tlumac...@googlegroups.com
Krzysztofie Trynkiewiczu, proszę, usuń "Sukces Strony" ze swojego nicka - wygląda to na nieprofesjonalne, tanie promowanie się w przestrzeni publicznej, nick nie mieści się w przeznaczonym na niego obszarze, przelewa się, brzydko wygląda i nie uważam, żeby takie wyróżnianie się i zagarnianie przestrzeni było fair wobec innych, w równym czy podobnym stopniu co Ty (no offense wobec Ciebie, porównuję do średniej) przykładających się do pracy nad tłumaczeniem.

Oczywiście jest to jedynie moje zdanie i moja osobista prośba.

--
Pozdrawiam, Kuba
Niewiarowski.IT

chris.tr...@gmail.com

to Tłumacze WordPressa na polski
Witaj Jakubie,

Nie przychylę się do Twojej prośby, ponieważ w tłumaczeniu WP, jak i innym udzielaniem się w społeczności WP pomagają pracownicy z firmy Sukces Strony i jest to robione z tego konta. Podpis ten jest widoczny także na forach, slacku, tracku rozwojowym WordPressa i w innych miejscach. Polecam zapoznać się z tym, jak działają firmy w społecznościach open source i pogodzić z tym, że jeśli firma wkłada w coś swój czas (więc też pieniądze), to nie jest niczym dziwnym, że się pod tym podpisuje. Może Ciebie to zaskoczyć, ale mnóstwo nicków w społecznościach to nazwy firm, a nie osób prywatnych, bo też firmy stoją za wykonaną pracą, a nie osoby prywatne. Podpowiem nawet, że same rdzenie WordPressa i PHP są tworzone przez komercyjne firmy - odpowiednio Automattic i Zend, które oczywiście podpisują się pod swoją pracą.

Zalecam natomiast skupić się na tym, że np. Twój podpis "marsjaninzmarsa" w liście autorów faktycznie wygląda nieprofesjonalnie. Osobiście mi za to trochę wstyd, gdy wiem, że takie instytucje jak banki widzą, że system, którego używają, jest opracowywany przez "marsjaninazmarsa". Także kieruję prośbę do Ciebie, byś wprowadził chociaż swoje imię jako nick.

Pozdrawiam,
Krzysztof T. z Sukces Strony

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Kubuś i zjedz snikersa, bo wpadasz po długim nicnierobieniu i
gwiazdorzysz ;-) (no offence)

--
marcin pietrzak
http://www.linkedin.com/in/pietrzakmarcin