Czy mogę prosić o zintensyfikowanie prac?

illi

to Tłumacze WordPressa na polski
6 grudnia ma być wydany 4.7

Aleksander Kuczek

to Tłumacze WordPressa na polski
Ja codziennie coś tam tłumaczę/zatwierdzam, więc zdarzy się.

Aleksander Kuczek

to Tłumacze WordPressa na polski
Aktualność tłumaczenie 99%. Wczoraj na Contributors' Day WCUS przetłumaczyłem resztę projektu development na polski. Zostało jeszcze <15 fraz w Administratorze. Ktoś się pokusi? Wtedy będziemy mogli odrąbić kolejny sukces :)

Marcin Pietrzak

to tlumac...@googlegroups.com
Jesteś Boski! ;-)

--
marcin pietrzak
http://www.linkedin.com/in/pietrzakmarcin

Aleksander Kuczek

to Tłumacze WordPressa na polski
Nie słódź tylko popatrz czy Ci się podoba tłumaczenie :)