Jak znaleźć tłumaczony string?

Aleksander Kuczek

to Tłumacze WordPressa na polski
Hej, dostałem na Slacku takie zgłoszenie:

"Siema, w aktualnym stable w treści przykładowej strony jest "wijaster" zamiast  "wihajster", nie wiem jak się zgłasza takie pierdoły w WP, a konfiguracja zapewne zajęła by mi niepotrzebny czas więc napisałem do pierwszej osoby z brzegu w polskim teamie tłumaczenia :wink:."

Próbowałem wyszukać ten string, ale bez powodzenia. Ktoś wie jak to się robi?

A.

Wacław Jacek

to tlumac...@googlegroups.com
W GlotPressie klikasz Filter i jako kryterium wybierasz Current string. :)

WJ

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Tłumacze WordPressa na polski” w Grupach dyskusyjnych Google.