en-ludaj kaj ekster-ludaj ejoj

lim...@gmail.com

to Trovu La Ringon Perditan
Hieraŭ mi komencis ekkompreni ke tie ĉi, "unfiction", kaj la vikio
(http://olympics.wikibruce.com/) estas ĉiuj "ekster-ludaj" -- tio
signifas ke tion, kion ni faras en tiuj lokoj, kvankam eble utile, ne
ekzistas en la "en-ludaj ejoj" (la blogoj kaj forumoj ĉe
"thelostring.com"). Unu normo pri dialogo ĉe la en-ludaj ejoj estas
ke oni ne parolu kvazaŭ ĝi estas ludo aŭ simple ligu al la vikio por
montri tekston: en-lude, oni partoprenu la ludon kvazaŭ ĉio ĉi vere
okazas.

Eble por aliaj tiu punkto estas jam komprenita, sed ĝi estis io nova
por mi.

Emilio Cid

to tl...@googlegroups.com
Hodiau mi komencis traduki al la portugala la enkondukon de http://olympics.wikibruce.com
Mia intenco estas traduki ghin kaj aliajn bazajn informojn por instigi portugal-lingvanojn partopreni la ludon.

Ech se ghi estas ekster-luda, tio vikio estas tre utila.

Hodiau mi petis al la listanoj de subtitoloj, por ke iu angla-lingvano kreu subtekstojn de la oficialaj anonc-filmoj.

Emilio