Esperantaj lecionoj

1 view

AJK

to tl...@googlegroups.com, lernu-h...@yahoogroups.com
Hierauxvespere mi elprovis unuan Esperantan lecionon por ludantoj de
TLRP per la virtuala klascxambro de lernu!. Estas forumero pri tio en
forums.unfiction.com en kiu oni povas indiki tempojn de instruado. La
leciono finigxis sukcese sed pro la tujeco kaj manko de ligilo al la
pagxo (mia kulpo!) havis nur 1 lernanton.

Se alia lingvohelpanto volas ankaux doni lecionojn, volonte! Mia
taktiko dum la instruado estas rilatigi la lecionojn al la temoj de la
ludo.

--
http://iompostiom.net

lim...@gmail.com

to Trovu La Ringon Perditan
Ankaŭ mi povus gvidi kurson tiel, se vi povas aldoni min kiel
instruisto.

AJK

to tl...@googlegroups.com, lernu-h...@yahoogroups.com
Kio estas via konto cxe lernu! ? Cxu vi jam provis cxu vi povas krei
kurson? Mi volonte akceptos vian helpon :) sed mi kredas (korektu min
se mi malpravas) ke vi bezonas esti lingvohelpanto cxe lernu!, por kio
vi unue bezonas pasi la lingvoekzamenon B kaj poste aligi vin cxe la
pagxo pri lingvohelpantoj en lernu!.

--
http://iompostiom.net