KARA AMIKO, BONVOLU HELPI MIN POR NIA ESPEARNTO

bluacxielo

to Trovu La Ringon Perditan
karaj samideanoj.

mi estas cxina esperantisto Li Jianhua, mi laboras en www.espero.com.cn
kaj ankau estas redaktoro de www.raporto.info

nun, mi konstruas mian retejon http://miamasvin.88y.net/ mia celo
estas elmontri ke Esperanto estas utila kaj lerninda, cxar tiel multaj
homoj en tiuj landoj parolas Esperanton. lau mia plano, ke la
sxtatflagoj de cxiuj landoj kun esperantistoj aperi sur tiu retejo.
sed nun, nur 35 esperantistoj el elbe 20 landoj sendis al mi sian
foton kaj bondeziron. tio estas nesuficxa.

eble vi demandas, kial mi bezonas bondeziron al la Pekinaj Olimpikoj.
mia respondo estas: Unue, la Pekinaj Olimpikoj estas la plej granda
sporta kunveno en la kuranta jaro kaj zorgita de plej multaj homoj de
la mondo; Due, la sportistoj el diversaj landoj parolas diferencajn
lingvojn, kaj ili bezonas tradukistojn. se ili parolas Espranton, do
ili povas flue interparolas sentraudikistoj. tiel bona afero se ili el
cxirkau 200 landoj parolas la saman lingvon --- Esperanto. Do, niaj
bondeziroj povas elmontri ke nia lingvo estas utila kaj lerninda, cxar
tiel multaj homoj el tiel multaj landoj parolas gxin.

mi penas por konatigxi kun kiel eble plej multaj esperantistoj, sed
plejparte el ili ne respondas min. krome, mi uzis mian retadreson
bluac...@yahoo.cn antaue, sed pro miaj multaj senditaj mesagxoj, la
kompanio fermis mian retadreson, tiel mi perdis multajn foton kaj
bondeziron. kiel bedaurinde.

nun, mia plej granda espero estas ke cxiuj esperantistoj kiuj legis
mian artikolon povas subteni min kaj sendi al mi sian foton kaj
bondeziron, samtempe konigi siajn amikojn pri la retejon kaj tiu
aktivado.

mi bezonas vian helpon! karaj samideanoj! bonvolu helpi min! nun mi
uzas jenajn retadresojn: bluac...@163.com bluac...@gmail.com kaj
lazura...@yahoo.cn

koran dankon antaue! mi atendas vian respondon kaj vian foton kaj
bondeziron.

karaj amikoj, bonvolu helpi min! elkore dankon!

mi promesas, ke mi sendos al vi papera El Popola Cxinio se vi lasu min
vian adreson en via mesagxo! tio ne estas tento, sed mia rekompenco
por vi. cxar nun kion mi povas fari nur estas tio.