שלום רב לכל דיירי נוף הרודיון תקוע

רמי לוין

to רכישה קבוצתית תקוע
אני
מגרש 531 לעתיד מעוניין להיתעדכן בנושאים הקשורים לדיור הקבלן היזם
וכ' .

נפגשתי לראשונה עם נציג הקבלן חיליק וממש הוקסמתי מהיחס, הגישה וההסבר
לגבי הפרוייקט

בברכת הצלחה לכולם

אייל כליל החורש

to tkoa...@googlegroups.com
כמוני בהתחלה הוקסמתי ואמרתי לאשתי שהוא ממש בסדר, אך לצערי הרב גיליתי שהוא לוקח מחירים מאוד גבוהים על כל שינוי( יאמר לזכותו כי זו תוכנה ידועה אצל קבלנים ומשינויים אלו הם מרוויחים ובענין זה זה זכותו ואני לא השתמשתי כמעט בשירותיו) אך לדעתי הבעיה אצל חיליק/רותם שהם חושבים שאני עובד בשבילם והוא יכול לדבר אלי איך שהוא רוצה וגם לפעמים לנצל חוסר הבנה שלנו לטובתו ולא חסרים מקרים דוג׳- הגז,הברזים  ולא חסר... כך שאני ממליץ לבדוק טוב טוב כל נושא במיוחד אם אתה בתחילת הדרך אתה מוזמן לשאול  בפורום על כל נושא . אני אישית כבר לא מדבר איתו הכל אני עושה דרך יעקב האחראי מטעם אמנה ולא מתייחס לאיומים שלו (לדוגמא בעניין המסירה הוא צעק וטען שרני בכוונה מעקב מסירה למרות שרק דרשתי דרישה בסיסית בית עם חשמל!!!!). אז שיהיה בהצלחה וברוך הבא לפורום שיהיה ערב טוב אייל כליל החורש.

בתאריך יום ראשון, 31 ביולי 2011, רמי לוין <ramil...@gmail.com> כתב:
--
אייל כלילה

Ziv Maor

to tkoa...@googlegroups.com
שלום רמי.

השורה התחתונה לגבי חיליק וסגנו רותם היא שהם בעייתיים ביחסם לאנשים, אבל יודעים לבנות מצויין, בתים בסטנדרט גבוה מאוד שכמוהו, ככל הנראה לא נראה עוד באמנה.

לכן, אני ממליץ לך לקחת בערבון מוגבל כל דבר מדבריו, אבל לסמוך על כך שמה שמבוצע, מבוצע ברמה גבוהה. בכל שאלה או תקל כדאי לקרוא את החוזה ולהתייעץ איתנו.

שורה תחתונה כדאי לגור איתנו, לא בגלל חיליק אלא למרות חיליק.

זיו

נשלח מה-iPhone שלי

ב-31 ביול 2011, בשעה 19:42, "אייל כליל החורש" <eyalk...@gmail.com> כתב/ה:

asaf peer

to tkoa...@googlegroups.com
היי רמי,

אנחנו מבסוטים מהיחס של חיליק אני מניחה שכל אחד והיחס שהוא מקבל.
צריך לזכור שחיליק בסה"כ הוא הקבלן, איתנו הוא היה גמיש בשינויים.

בכל מקרה ברוך הבא.

2011/7/31 Ziv Maor <maor...@gmail.com>

--
Asaf Pe'er
Dep. of Microbiology and Molecular Genetics