Fwd: מעקה למדרגות כניסה

1 view

אביב ברזל

to tkoa...@googlegroups.com

---------- Forwarded message ----------
From: אביב ברזל <avivb...@gmail.com>
Date: 2011/6/28
Subject: Re: מעקה למדרגות כניסה
To: nof-herod...@googlegroups.com

יהיה גדר!

2011/6/28 אייל כליל החורש <eyalk...@gmail.com>
מישהו יודע אם לפי התקן או החוזה אמור להיות מעקה למדרגות שיורדות לכיוון
הבתים?

--
         אביב ברזל
      050-6262065

--
         אביב ברזל
      050-6262065

אביב ברזל

to nof-herod...@googlegroups.com, tkoa...@googlegroups.com
כשביררתי  עם חבר מהתחום מה כדאי לעשות לפני המסירה - הוא אמר לי לא למהר, אפשר לגור בבית כמה זמן כדי לראות בבירור אם יש בעיות. אם ישנן בעיות החברה\קבלן מחוייבים גם לאחר המסירה למרות ש"חותמים" על מסמכים, מובר על תקופות של שנה ושנתיים ואפילו יותר. לראייה הוא נתן לי דוגמא של אחותו שתבעה וקיבלה סכום (עשרות אלפי ש"ח) בסופו של דבר על ליקויים שא אפשר לתקן.

החברות של בדק בית והנדסה - אמרו לי מחיר של 1200 ש"ח (לא בדקתי, אולי זה רק לחברה אחת ששאלו אותה)
.
החברות בודקות למשל את עובי הקירות ואת עובי התקרות ואפילו את הרוחב של המסדרון - כך למשל, אם התקן למסדרון הוא 80 ועשו אותו 75 ס"מ - אי אפשר לתקן ואז החברת בדק בית מוציאה מסמך שתקף משפטית - ואז הולכים לבית המשפט.

בברכה,

2011/6/29 עדינה סימקוביץ' <adin...@gmail.com>
מה המחיר של הבאת מהנדס,ושאלה נוספת אם הוא מצא פגמים מסויימים בבית

בתאריך 28 ביוני 2011 21:00, מאת יצחק כהן סקלי <mr...@bezeqint.net>:

אייל , אני הבאתי מהנדס שהוא בדק את הבית מטעמי ,מיכון שאני לא מבין בבניה כלום.לדעתי זה מומלץ כי המהנדס בודק דברים כמו איטום זויות בידוד וכד.

מבחינת הקבלן ברור שהם רוצים כמה שפחות הערות לתיקון.