Ahoj futbalisti Sokola a priaznivci futbalu

Trener

Jul 26, 2011, 5:36:50 AM7/26/11
to TJ SOKOL
Chcel by som reagovať podľa popisu funkcie, stále ako tréner mužstva
dospelých na články na našej web. stránke.
Ale najskôr, by som sa chcel ako tréner a funkcionár poďakovať,
všetkým tým hráčom,ktorý urobili a dúfam, že ešte urobia v záujme
zubrohlavského futbalu, všetko čo je v ich možnostiach. Samozrejme, že
vďaka patrí aj nášmu dvanástemu hráčovi "fanúšikom", ktorý sa
správajú slušne a nasledujú nás, ako v domácich zápasoch, tak aj vonku
v hojnom počte. Lebo sú najlepší na Orave. Je pravdou, že niektoré
výkony nezodpovedali ani mojej predstave, ale chcel by som vidieť,
tých málo odporcov , aby sa po ceste z práce v sobotu večer alebo v
nedeľu ráno, postavili na hociktoré miesto v zostave a hrali v rámci
svojich možnosti. Ale to je na širšiu diskusiu, ktorej sa dozaista
nebudem brániť.
Čo ma viac mrzí, to je, že niektorý mladí hráči začali vypadávať z
futbalového diania. Ja viem, že pri širšom kádri a udržaní sa v
postupových pozíciách sa nedostavali do bojov,toľko akoby si
predstavovali oni sami, ale pri dobrej a zlepšenej spolupráci môžu
napredovať.
Samozrejme, že sa to týka nás všetkých.
Ďalej sa chcem poďakovať tým málo funkcionárom ako sú Milan Pilarčík,
Ignác Čiernik, Jozef Zemančík st., Jano Papaj to sú Tí, ktorý niečo
robia pre futbal a nie len kritizujú.
Lebo kritikov máme až-až.
Pre všetkých tých kritikov máme dosť práce. Potrebovali, by sme veľkú
pomoc pri mládeži.
Poďakovanie patrí aj tým málo sponzorom, ktorý nám pomáhajú .
Poďakovanie patrí Obecnému úradu, Zubrohlavskému urbáru a tým,ktorý
nechcú byť menovaný.

belasi hej,hej, belasi

Jul 30, 2011, 3:38:21 PM7/30/11
to TJ SOKOL
Čas na širšiu diskusie sme premrhali na pôde nečinnej Správnej rady aj
tu, pretože sezóna 2011/2012 je vo dverách. Ale jednu myšlienku musím
povedať. Ani futbalový areál by sa nedokončil, ak by som, ako
zodpovedná osoba, nevhodne reagoval na nespočetné invektívy, kritiku a
umele vytvorené prekážky zo všetkých strán, obce vrátane. Rokmi
overená skutočná kvalita prevedených prác a estetika športoviska je
dôkazom, že to nebola oponentská odbornosť, ale závisť. Aj dnes sú
kocky hodené podľa porekadla " každý chvíľku ťahá pílku" a
zodpovednosť je adresná. Kto pracuje, robí chyby a to sa určite týka
nás, všetkých. Pozornosť si zaslúži len kritika, ktorá je dôvodná
alebo tá. ktorá priniesla nevynútené chyby a tá môže len pomôcť. V
opačnom prípade, ako počas výstavby, ide o volanie do prázdna a
zbytočné mrhanie síl a tie si, p.Tréner, šetrí na novú sezónu.
Prajem do novej sezóny, plné tribúny, umnú hru, skvelú atmosféru.
Radosť a úsmev v tvári, nech sa Zubrohlavskému futbalu 2011/2012
veľmi dobre darí.