“Macbeth / iki kişilik kâbus” baharda İstanbul'da sadece bir kez sahnede!

Tiyatro Bereze

Macbeth 22 Mart'ta Moda Sahnesi'nde

Tiyatro BeReZe'den ''Macbeth / iki kişilik kâbus''
22 Mart Perşembe 20:30'da Moda Sahnesi'nde.

Bilet için tıklayınız.
Oyun hakkında bilgi için tıklayınız.
Tanıtım videosu için tıklayınız.

"Nasıl tiyatro sahnelerinde bazılarımız 20-30, bazılarımız ise yaşımıza göre 40-50 yıl önce seyrettiğimiz belli yapımları unutamıyoruz, hep hatırlıyoruz; bence Tiyatro BeReZe’nin “Macbeth / iki kişilik kâbus”unu da uzun yıllar sonra bile halâ konuşuyor, anıyor olacağız..."
Mehmet K. Özel - Danzon

"Aslında ne desek yetmeyecek sanki ama şunu söylemeliyiz ki gördüğümüz onca oyun içinde en iyi tiyatro uyarlamalarından biriydi, hatta gördüğümüz en iyi Shakespeare uyarlamasıydı Macbeth."
Perdesiz Seyir

"Mizahi ve dramatik etki ardı ardına birbirine geçerken, metnin özünde anlatılan vurgudan da uzaklaşılmaması ise bu reji çalışmasını çok daha başarılı kılıyor…"
Tolga Polat - Tiyatro... Tiyatro...

"Oyunun şakacılığı, görkemli bir atmosferin içinde kahraman ve anti kahramanların olduğu bir yapıta değil, şimdiye ve geleceğe de imleyen ürkütücü bir gerçekliğe taşıyor sizi. Sistem, eğlene, eğlendire ortaya konuluyor."
Fatma Onat - Halkbank Kültür Sanat

"Onları tanıyan, yaptıklarını çok beğenen benim bile beklentilerimin çok üzerinde müthiş bir iş çıkarmışlar."
Erdoğan Mitrani - Şalom

"Tadını çıkara çıkara çok keyifli bir oyun seyrettim."
Entelektüelbaykuşlar

Litmusin...@tiyatrobereze.com  |  www.tiyatrobereze.com
Twitter  |  Facebook
--