Surplus ve Pride Gösterimi - infiAl

ekoloji

herkese merhaba,

infiAl etkinlikleri -kısa bir aradan sonra- devam ediyor,

17 Kasim Sali 19:00 - Belgesel Gösterimi: Surplus: Terrorized Into Being Consumers (55’)

Tüketim çılgınlığı - Tüketim karşıtlığı, Ekolojik yikim, G8 zirvesi ve Genova eylemlerini ele alan John Zerzan yorumlu belgesel

18 Kasım Çarşamba 16:00-19:00 - Bombalara Karşı Sofralar - 60. sofra hazirliklari

Etkinlik linki: http://www.facebook.com/events/967977159912192/

19 Kasım Perşembe 19:00 – Film gösterimi: Pride (119’)

Film uzun zamandır grevdeki madenciler ile aynı düşmanlara sahip olduklarını düşünen (Thatcher Hükümeti, polis ve anaakım medya), kendilerini LGSM (Lezbiyen ve Geyler Madencileri Destekliyor) olarak adlandıran ve madencilere destek için para bulmaya çalışan bir grup eşcinselin gerçek hikâyesini anlatıyor.

Yer : infiAl

Adres: Bülbül Mah. Turan Cad. No: 36A Tarlabaşı-Beyoğlu

https://infial.noblogs.org/

17 Kasim Sali 19.00 - Surplus.jpg
19 Kasım Perşembe 19.00 - Pride.jpg
aciliskapanis.jpg