Prvi email

Mirza Softić

to ti...@googlegroups.com
Ovo je samo provjera da li sve dolazi i da li je okej.

Imamo vijest da, kako sada stvari stoje, definitivno idemo u Tivat. Dobra stvar je što ćemo imati četiri noći, a ne tri kao prošli put, tako da ćemo imati skoro pet punih dana. Kreće se u petak, 23. avgusta, a vraćamo se 27og naveče (ne prije 8). Za ljude koji nisu iz Sarajeva ćemo skontati gdje će spavati, o tome ne morate brinuti. Kod mene ima pet praznih kreveta, a vjerujem da će i ostale kolege biti spremni da prime na jednu noć kolegu iz drugog grada :). Pošto krećemo rano ujutro u petak, to znači da će ovi koji nisu iz Sarajeva trebati doći u Sarajevo noć prije, a otići jutro nakon što se vratimo. Kao što rekoh, za spavanje nemojte brinuti.

Pregovaramo i dalje s potencijalnim predavačima. Malo nam je frka oko toga, trudimo se da imamo i koju ženu, ali vidjećemo još kako će biti. Nadam se da Lucić neće zeznuti, on je sigurno odličan.

Molio bih vas da se malo raspitate o predavačima prije konferencije, te da pripremite pitanja i da možete aktivno učestvovati u radionicama. Naravno, čim saznate ko su oni :). Ono što je dobro je činjenica da nećemo biti nenaspavani i nikakvi tokom prvog predavanja.

Eto, odsad ovdje komuniciramo, čekamo još ostale da se jave idu li.

Мирза Софтић
Е-маил: mirza...@gmail.com
Мобител: +31 6 48 233 299 (NL), +387 61 745 526 (BIH)

balkanyouthagency .

to Mirza Softić, ti...@googlegroups.com
Takođe, moram vam reći da, kad odgovarate na ove mailove, morate ići na "reply all", jer ovako odgovor dođe samo osobi koja je poslala mail. Prije nije tako bilo, sad su promijenili, dakle MAILOVI TREBAJU IĆI na ti...@googlegroups.com .

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Srdačan pozdrav,
Kind regards,

Balkanska omladinska agencija - Balkan Youth Agency

2013/6/4 Mirza Softić <mirza...@gmail.com>

--
Ову поруку сте добили зато што сте пријављени на Google групу „Tivat“.
Да бисте отказали пријаву на ову групу и престали да добијате е-поруке из ње, пошаљите е-поруку на tivat+un...@googlegroups.com.

Adnana Pidro

to balkanyouthagency ., Mirza Softić, ti...@googlegroups.com
Dobro šefe :D

Adnan Omerhodžić

to ti...@googlegroups.com
Ja ću noćiti svakako kod Ajle, tako da za mene nije frka.
A ako budem dolazio autobusom, pošto ja kartu uzimam povratnu u autobusu, oni ne izdaju račun, pa sad jel dovoljna samo povratna karta za pravdanje il moram nabaviti i taj račun?

Pozz

Mirza Softić

to Adnan Omerhodžić, ti...@googlegroups.com
Probaj nabaviti račun, a ako ne može, skontaćemo neki drugi račun, pošto nije velika cifra. Ali čuvaj i kartu :). Čuj kod Ajle, ccc... A niste ni vjenčani, sramota :P

2013/6/4 Adnan Omerhodžić <adnan.h.o...@gmail.com>

aida hadzimusic

to Mirza Softić, Adnan Omerhodžić, ti...@googlegroups.com
A ti si ko vjencan!  :D

2013/6/4 Mirza Softić <mirza...@gmail.com>

--
Aida Hadžimusić

Mirza Softić

to aida hadzimusic, Adnan Omerhodžić, ti...@googlegroups.com
Vidi ko se pronašao :).

Мирза Софтић
Е-маил: mirza...@gmail.com
Мобител: +31 6 48 233 299 (NL), +387 61 745 526 (BIH)

Adnan Omerhodžić

to Mirza Softić, aida hadzimusic, ti...@googlegroups.com
Hahahahahahah, Mirza me potpuno razumije :P Jel se sad podrazumijeva da smo Ajla i ja u sobi ili trebamo pismeni podnijeti zahtjev? :P

A probam skuckat i račun ili neku priznanicu :)

Mirza Softić

to Adnan Omerhodžić, aida hadzimusic, ti...@googlegroups.com
Treba vam vjenčani list samo, ništa drugo :):

Ajdin Tinjak

to Mirza Softić, Adnan Omerhodžić, aida hadzimusic, ti...@googlegroups.com
Pametno, povedeš sa sobom... onda te vozač ne može zaje***** kad treba da se napravi pauza u Trebinju:):):):) Baš sam optimističan s ovim projektom novinar.me.. ko zna možda se sutra i djeca budu vodila:):):):):) radujem se susretu...

Ajdin

Majda Balic

to Ajdin Tinjak, Mirza Softić, Adnan Omerhodžić, aida hadzimusic, ti...@googlegroups.com
Svi vi "novi", dostavite mi veličine t-shirt majica koje nosite (S,M,L,XL), a i vi stari ukoliko ste u medjuvremenu promijenili konfekcijski broj... mozete ovdje, a mozete i na mail balkanyo...@gmail.com, sa naznakom u subjectu "Veličina majice"...

Bez humora molim vas, žuri mi se!

Lp,

Majda

Aida Turcalo

to Majda Balic, Ajdin Tinjak, Mirza Softić, Adnan Omerhodžić, aida hadzimusic, ti...@googlegroups.com
Meni moze M, jer sam prosli put uzela L, pa mi je velika bila (:
Pozz

Nina Muhovic

balkanyouthagency .

to Nina Muhovic, ti...@googlegroups.com, Majda Balic, Ajdin Tinjak, Mirza Softić, Adnan Omerhodžić, aida hadzimusic
Znam da dramimo, ali ovi kojima smo poslali mailove oko ostalih detalja, neka se jave ODMAAAAAH :D.

Mislim na Žaklinu, Aidu i Ajdina :).

2013/6/5 Nina Muhovic <muhovi...@gmail.com>
Да бисте отказали пријаву на ову групу и престали да добијате е-поруке из ње, пошаљите е-поруку на tivat+un...@googlegroups.com.

enesa mahmic

to ti...@googlegroups.com
Ev i mene...
Meni treba maica L (da se razumijemo nisam tolka, samo volim široko :))
i treba mi konačište u Sarajevu pri povratku :)
pozzz