Anunt: From "Phoenix United Church"

tineriiamericani@yahoo.com Tinerii Romani Americani

to tinerii-roma...@googlegroups.com, tineriia...@yahoo.com

 Rev. "Doru Levi Ilioi" a spus....

Dragi Tineri Romani-Americani, va rog postati acest mesaj:
Hello Everyone! Due to some internal issues and problems that threatened the surviving of
Emmanuel Church of God in Phoenix, Arizona, the church board voted a change in name from Emmanuel Church Of God to a new name, more appealing to our views and the commission we have to do, to Phoenix United Church. We want to start fresh a new chapter, putting an end to a long tail of , ( birfe, vorbe sau alte lucruri care pun lucrarea Domnului in umbra ) Please make a note of it and file this e-mail in your save in box for future references. As the senior pastor of this church, I assure you from now on of my commitment in working together you all the pastors in Phoenix in straightening our Romanian community and in a closer collaboration with all in the body of Christ. For more information I always can be reached at 602-762-7777 or through the net at dilio...@aol.com. May God Bless you all, With respect in His work Rev. "Doru Levi Ilioi"

 Tinerii Romani Americani:
Permitetine iubiti frati, sa va spunem ceva despre pastorul "Doru Levi Ilioi". Acest frate a fost printre primi pastori romani din America care fara frica s-au pus pe lista noastra, "Lista bisericilor care accepta predica si-n limba engleza in fiecare duminica", pentru a salva generatia tanara pentru Dumnezeu. Zilele acestea ne-a trimes o scrisoare pin care spune, citam: "Noi credem ca in 6 luni s-ar putea ca tot programul de duminica seara sa fie in limba engleza. Am obsrvat ca jumate de ora este prea putin si de multe ori chiar se fac confuzii. Cu respect Doru levi Ilioi".

Facem o precizare: Cei mai multi dintre pastori romani din America si Canada, nu vad necesar ca in bisericile dansilor sa se dea predica si in limba engleza, ca generatia tanara sa inteleaga cuvantul Evangheliei si legile Lui Dumnezeu. Iar pastori care dau predica si-n limba engleza in fiecare duminica, considera ca 30 de minute mesaj si-n limba engleza nu este suficient, si sunt gata sa dea tot programul de Dumninica seara in limba engleza, pentru a salva generatia tanara pentru Dumnezeu. Ce ziceti fratilor, nu ca este o diferenta foarte mare intre pastori nostri romani? We love you brother, "Doru Levi Ilioi"!!! Domnul Isus sa va rasplateasca tote eforturile facute cu viata vejnica.

Episcop "Dorel Singeorzan" a spus....

Mult Iubiti fratii tineri.
Voi sinteti valoarea Bisericiilor in prezent si viitor. Va iubim din suflet si zic ca Domnul sa va binecuvinteze. Apreciem rivna si efortul pe care-l depuneti in slujba Evangheliei.

Puteti sa adaugati si Emanuel Romanian Church of God din Portland Oregon, in lista bisericiilor in care se predica si in limba Engleza. In perioada Feb. 2008-Feb 2010 aproape in fiecare serviciu noi am avut o predica in Engleza.

In Prezent al doua Duminca din luna seara este Seara Tineretului in Engleza, si incercam la fiecare serviciu sa avem cite un tinar predicind in Engleza.

Pastorii care sint interesati in viitorul Bisericii isi dau seama de necesitatea de-a predica tinerilor in limba pe care ei o inteleg mai bine, numai astfel vo-m putea sadi in inima si mintea lor Cuvintul Evangheliei si vo-m putea sa facem din ei slujitori calificati si confidenti pentru zilele deosebit de grele pe care le traim.

De asemenea doresc sa va informez despre o posibilitate de a studia la fara fregventa la o Universitate din Romania.
Domnul sa va Binecuvinteze.

Episcop Dorel Singeorzan
Emanuel Romanian Church of God
9101 E Burnside, Portland OR 97216

http://www.emanuelchurchportland.org/
pasto...@gmail.com

Tinerii Tomani Americani au spus....

Stimate frate pastor "Dorel"!!!
Va multumim in numele Domnului Isus, pentru publicatia facuta pe blog-ul nostru, cu privire la acceptarea predicilor si-n limba engleza in biserica pe care o pastoriti. Domanul Isus sa va binecuvinteze si sa va rasplateasca cu viata vesnica, pentru toate eforturile care le faceti in scpopul de a salva generatia noastra pentru cer. Am vrea sa stiti pastore draga, ca ne bucuram nespus de mult de anuntul care ni l-ati trimes, si va mutumim din sufletele noastre pentru daruirea dvs. In mod deosebit dorim sa va multumim si pentru fraza prin care ne-ati spus: "Voi sunteti valoarea Bisericiilor in prezent si viitor. Va iubim din suflet si zic ca Domnul sa va binecuvinteze. Apreciem rivna si efortul pe care-l depuneti in slujba Evangheliei". Frumoase cuvinte frate draga!!! Sinceri va spunem, ca in ultima vreme ne-am dezobisnuit de-a primi asemenea afirmati din partea pastorilor romani. Regretabil aflam ca prea putini dintre pastori nostri din America si Canada, intradevar vad in noi: "o valoare de prezent si de viitor a bisericilor romane". Si pentru faptul ca acesti frati nu vad nimic bun in generatia tanara, cei mai multi refuza sa ne ajute si nu putini ne pierdem pentru todeauna. Chiar saptamana trecuta, am primit prin e-mail o scrisoare de la un pastor roman foarte cunoscut. Cu durere in inimi va spunem frate draga, ca afirmatiile acestui frate cu privire la noi, au fost total diferite de afirmatiile dvs. Mesajul dansului a fost un mesaj dur, un mesaj foarte rece si lipsit de orce dragoste frateasca, care desigur ne-a tulburat mult.

Cu toate acestea frate Dorel!!! permiteti-ne sa va spunem ca noi va iubim mult, si ne bucuram nespus de mult de dvs. Facandune bilantul activitati noastre pe anul acesta, prin compararea anului precedent cu ani trecuti, regretabil aflam ca in ce consta salvarea tinerilor romani pentru cer sufera si economia Lui Dumnezeu, nu numai economia lumi. Realizam ca dintrun motiv sau altul, tot mai putini pastori romani se pun pe "lista bisericilor care dau predica si-n limba engleza", in scopul de-a salva generatia noastra pentru inparatia Lui Dumnezeu. Pana la primirea anuntul dvs. in toata perioda aceasta de un an de zile, deabea am ajuns sa adaugam pe aceasta lista doar doua biserici romane. Aceasta ne spune: "ca daca vom continua in ritmul acesta, avem toate sansele sa pierdem majoritatea tinerilor romani din bisericile noastre pentru todeauna". Asa ca, trecerea pe lista a biserici dvs. este o mare bucurie pentru noi, si-I multumim Lui Dumnezeu pentru faptul ca inca ne iubeste si ne asculta rugaciunile. Anuntul dvs. ne-a inviorat inimile, si ne-a dat o speranta de viitor. Ne-a dat un impuls ca sa ne continuam lupta si sa mergem inainte.

Pentru ca inca nu ne cunoasteti pastore draga! am vrea sa va spunem cate ceva despre noi si proectul nostru de lucru. Inca de la inceput am vrea sa stiti, ca noi nu avem nici o agenda secreta. Misiunea noastra este una singura: "de-a salva generatia nostra de tineri romani, pentru imparatia Lui Dumnezeu". Si pentru faptul ca suntem convinsi, ca la subiectul acesta stiti exact ce aveti de facut, ne v-om feri sa va dam sfaturi. Asa ca ne ramane doar un singur lucru sa va mai spunem pastore drga!!! "Welcome on board". Sunteti bine veniti si ne bucuram mult sa va avem cu noi. Apreciem nespus de mult dorinta dvs. de-a fi parte din salvarea generatiei nostre pentru inparatia Lui Dumnezeu. Dintr-o dragoste sincera si cu tot respectul, "Tinerii Romani Americani" transmite intregi biserici "Emanuel Romanian Church of God" din Portland Oregon, mult har si pace. Va promitem ca v-om face tot posibilul ca toti tinerii din orasul dvs. si inprejurimi sa afle despre aceasta veste buna. Multa pace va dorim. Sa auzim de bine.

Si pentru faptul ca acest mesaj va fi publicat pe internet si va fi trimes si prin e-mail la foarte multi tineri si frati romani, desigur ca majoritatea pastorilor nostri din bisericile romane il vor citi. Asa ca:

Facem un apel catre toti pastori si lucratori romani din America si Canada:

Iubiti pastori romani! Sim din cartea "Rascumpararea Memoriei" ca in Romania in vremea comunista, securitatea din acele vremuri detinea o lista foarte lunga, cu numele multor pastori romani devotati dansilor. In acelasi timp, aflam ca undeva prin "bisericile subterane" ascunsi sub anonimat, se aflau niste frati care detineau si eii lista adevaratilor eroi a credintei din acele vremuri. Acesti oameni neansemnati detineau lista sfintilor Lui Dumnezei, lista pionierilor credintei noastre. Dupa publicarea carti "Rascumpararea Memoriei" asa cum stiti, foarte multi dintre pastori romani de azi, regreta foarte mult faptul ca in ani comunismului au grsit lista Lui Dumnezeu, si-n loc sa se puna pe lista sfintilor s-au pus pe lista calailor comunisti si consecintele alegeri facute au fost tragedie, iar acum le creiaza probleme mari. Deasemenea ne-ati spus la conventie, ca datorita influentelor comuniste care le vedeti in bisericile romane, doriti foarte mult sa faceti unele schimbari. Daca nu va suparati avem si noi o sugestie pentru dvs. iubiti frati!!! Ca nu cumva sa repetati din nou istoria pastorilor romani din trecut, ca apoi (asa ca eii) sa ajungeti sa gresiti si sa regretati si dvs. am vrea sa va spunem ca avem si noi o lista, foarte mica si foarte neinsemnata pentru uni, in schimb foarte importanta pentru generatia tanara si Mantuitorul nostru Isus. Noi detinem lista oamenilor Lui Dumnezeu din bisericile romane din America si Canada, care si-au propus ca obiectiv: "salvarea generatiei noastr pentru inparatia Lui Dumnezeu".

Va rugam iubiti frati, sa nu va fie greu sa va puneti si dvs. pe aceasta lista care este: "lista bisericilor care accepta predica si-n limba engleza la servicile divine". Aceasta lista nu va va aduce niciodata rusine si pedeapsa vejnica, ci mantuirea sufletului. "Asa cum bine stiti, salvarea generatiei noastre de tinerii romani pentru inparatia cerurilor" a fost si este lucrarea Lui Dumnezeu. Credem ca va dati seama iubiti pastori!!! ca odata cu aparitia carti "Rascumpararea Memoriei" reputatia pastorilor romani de pretutindeni a avut si va continua sa aiba foarte mult de suferit. Daca nu veti face unele schimbari rapide in bisericile romane, in curand si bisericile noastre, vor avea de suferet atat pe cale spirituala cat si pe cale financiara. Pe buna dreptate, foarte multi dintre frati romani din bisericile noastre, au ajuns sa-si puna si dumnealor intrebarea: "daca dvs. pastori dansilor sunteti intradevar oameni ai Lui Dunezeu", sau sunteti doar niste "cheap imitations" a sfintilor, ca si inaintasi dvs. din vremea comunista. Daca va veti inrola in lucrarea noastra de salvare a tinerilor romani pentru inparatia Lui Dumnezeu", faptele dvs. bune le v-or spune acestor frati: "ca da intradevar sunteti oameni lui Dumnezeu". Deasemenea le veti putea dovedi, ca pe dvs. mai presus de tote, va intereseaza in primul rand mantuirea oamenilor si a tinerilor, NU cele materiale". Daca ne veri ajuta in sensul acesta, am dori sa va spunem iubiti frati, ca noi stim sa scriem si lucruri frumoase despre pastori romani, si va promitem ca v-om face aceasta cu toata dragostea, in scopul de-a ridica bisericile romane din dipresia in care se afla. Va multumim anticipat!!! Multa pace va dorim.

P.S. Pentru dezabonare va rugam sa ne trimeteti un e-mail la adresa:
tineria...@yahoo.com