mda, se schimba ministrul, seful de la anaf etc...

tiberiu socaciu

to tic-lobby
SRVE0255E: A WebGroup/Virtual Host to handle /SNMD/solicitari.xhtml
has not been defined.

SRVE0255E: A WebGroup/Virtual Host to handle pfinternet.anaf.ro:80 has
not been defined.

IBM WebSphere Application Server

Petre Mihail

to tic-...@googlegroups.com
E Luni, sfarsit de luna, nici acu' nu-mpunge. :D

YOU OWN YOUR OWN WORDS
Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la "TIC-Lobby Group".
 Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la tic-...@googlegroups.com
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „TIC-Lobby Group” din Grupuri Google.

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

tiberiu socaciu

to tic-...@googlegroups.com
Stimați utilizatori,

Vă informăm că, serviciul "Spaţiul Privat Virtual" [SPV] nu va fi
disponibil astăzi, 29.01.2018, între orele 08:30-12:30, din cauza unor
lucrări de mentenanță ale sistemului informatic.
Vă mulţumim pentru înţelegere.

aparu si un mesaj cu rosu. deci, cineva acolo, sus, ne
iubeste/citeste. vorba amicului meu (g.r. din brasov): "ba tibi, mai
bine mult prea tarziu, decat niciodata". astept 12:30. mai am 7
pertzuri.

are cineva pile la Trezoreria Statului, caci vreau sa intreb:
1 la ghiseele extra-teritoriale ale T.S. de la serviciile publice se
pot face plati in numerar pe baza de foi de varsamant, ca la ghiseelel
din T.S.?
2 daca da, atunci la serviciul public comunitar pentru pasapoarte cluj
de ce nu se fac astfel de incasari?
3 daca nu, de ce la intrarea in cladirea T.S. (pta Avram Iancu), este
un mesaj mare, de 1-1,5 mp cu modalitatile de a face plati in T.S.,
printre ele si "la ghiseele T.S. din cadrul serviciilor publice
comunitare"

pentru cei care au pile la ghiseul.ro
4 trezoreria statului sau "bugetul de stat" unde o gasesc la ghiseul.ro?

t.s., dornic de a deserta creitari

Pe 29.01.2018, Petre Mihail <petre...@gmail.com> a scris:
> [...]
>
> Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de
> la acesta, trimiteți un e-mail la adresa

tiberiu socaciu

to tic-...@googlegroups.com
intre timp, se facu 13:30
"Stimați utilizatori,

Vă informăm că, serviciul "Spaţiul Privat Virtual" [SPV] nu va fi
disponibil astăzi, 29.01.2018, între orele 08:30-13:30, din cauza unor
lucrări de mentenanță ale sistemului informatic.
Vă mulţumim pentru înţelegere."

apicat serveru', ca la casa de sanatate? :((
as plati prin banca, dar ma intreaba la "plati bugetare" banca care e
CUI-ul lui "begetul de stat"...

t.s.

Dan Masca

to tic-...@googlegroups.com
Asa faceau si anumite banci private pe vremuri.

Blocau accesul online in timpul zilei lucratoare.

Altele, gen UNICREDIT, intotdeauna ne anunta ca vor avea ceva mentenanta
cindva spre miezul noptii sau in weekend, ca sa nu opreasca activitatea
in timpul orelor lucratoare.

O mica diferenta de atitudine.

Dan

tiberiu socaciu

to tic-...@googlegroups.com
intr-o vreme, robotul de la reg com, cel care face pe serverul web,
isi dadea shutdown de la 16:00 pana a doua zi dimineata, la 8:00. mai
e asa? ca nu era platit decat la 8 ore. sau se facea economie de
voltamperi???

t.

Dan Masca

to tic-...@googlegroups.com
Este posibil sa nu fie om pentru intretinere securitate, serviciu de
semnaturi digitala si de timp disponibil in acel interval

tiberiu socaciu

to tic-...@googlegroups.com
si ce legatura este intre interogarea informatilor publice cu omul de
serviciu, de la intretinere?
nu au decat sa rupa saitu in doua, desi, crez, este deja rupt...

t.s.