multumiri Microsoft :)

Jani Monoses

May 22, 2008, 5:46:58 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
As vrea sa multumesc unui reprezentant MS prezent si pe aceasta lista (nu e Zoli) pentru incurajarea indirecta si probabil neintentionata
a Grupului pentru Software Liber din Cluj.

Am aflat recent de CIA, concursul de informatica aplicata imbinat cu sesiuni pentru profesori de info ce se tine la Cluj la acest sfarsit de saptamana.
Ne-am gandit ca e o ocazie buna sa prezentam profesorilor avantajele FOSS, sa vorbim de comunitatea locala, si cum participarea si utilizarea FOSS
face dezvoltatori cu orizonturi mai largi si de cele mai multe ori mai competenti din elevi, sa prezentam Ubuntu, Edubuntu si Kiwi. Erau deja prezentari planificate
din timp pentru MS , Cisco si Intuitext.

Am primit un slot dar dupa o zi am fost informati ca la cererea MS trebuie sa se anuleze prezentarea noastra. Motivul: GSL nu finanteaza evenimentul ca MS,
iar participarea noastra pe banii MS e 'competitie neloiala' :)

Trecem peste faptul ca finantam foarte modest si indirect acest eveniment prin taxele pe care le platim si care partial sunt cheltuite in mod neintelept pe licente ale respectivelor firme
de catre minister si scoli si ne oprim sa zambim doar la ideea ca facem competitie neloiala. Adica pentru ca vrem sa informam profesorii si elevii fara sa-i obligam sa faca sau sa cumpere ceva,
pentru ca vrem sa afle de ce alternative au. Ma intreb ce ne rezerva viitorul. Banarea impartirii de CDuri gratuite in scoli pentru ca e practica subversiva? :)

First they ignore you,
then they laugh at you,
then they fight you,  (CLAR, AM AJUNS AICI!!!!)
then you win.

Renato Aranghelovici

May 22, 2008, 6:33:17 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
As intreba daca concursul a fost sub egida Min Edu...
Daca nu, sorry, dar au avut dreptate.

Cat despre celebrele citate ale lui Gandhi, as fi foarte ingrijorat daca ar fi intradevar aplicabile neconditionat in orice domeniu.
Sunt multe alte comunitati (deocamdata) minoritare, la fel de galagioase ca FOSS, despre care as fi realmente ingrijorat daca ar ajunge la faza cu win...

Checked by AVG.

Andrei Pascal

May 22, 2008, 6:38:48 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
2008/5/22 Renato Aranghelovici <ren...@rdslink.ro>:
[...]
[...]

May 22, 2008, 6:40:04 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

În data de Jo, 22-05-2008 la 13:33 +0300, Renato Aranghelovici a scris:
> As intreba daca concursul a fost sub egida Min Edu...
> Daca nu, sorry, dar au avut dreptate.
Aici este lista organizatorilor
http://cia2008.around25.ro/index.php?uid=7

Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
Inspectoratul Scolar Judetean Cluj
Consiliul Judetean Cluj
Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor
Asociatia IT Tiberiu Popoviciu

Grup Scolar Ed. Nicolau Cluj-Napoca
Colegiul Tehnic Napoca
Liceul Teoretic Petru Maior Gherla
Colegiul Tehnic de Transporturi Transilvania Cluj-Napoca
Colegiul Tehnic Energetic
Colegiul Tehnic Raluca Ripan

> [...]
> Sunt multe alte comunitati (deocamdata) minoritare, la fel de
> galagioase ca FOSS, despre care as fi realmente ingrijorat daca ar

Nu e vorba de o aplicare neconditionata dar totusi... e ministerul de
educatie

--
Adi Roiban

Renato Aranghelovici

May 22, 2008, 6:57:56 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Si s-a trimis cazul la toti din lista ?
Reactii ?

Renato Aranghelovici

May 22, 2008, 7:03:40 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Ma tem mai mult la aceia care militeaza activ pentru recunoastere si drepturi.
Activ = dat din coate ca sa intre in fata.
Inca nu m-am confruntat cu situatia sa vina la mine un manelist sa ma fortzeze sa ascult maneaua lui.
Ca da muzica la maxim in casa/masina lui, e dreptului, pot sa il ignor si sa trec mai departe.

> [...]

Eventual poate plecăm de pe planetă, cu totul?

Adi Roiban

May 22, 2008, 7:06:25 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Andrei, nu e vorba de muzica sau alte gusturi.

Totusi e decizia Inspectoratului judetean Cluj, care a ales sa renunta
la prezentarea despre avantajele software-ului liber si a standardelor
deschise in favoarea banilor primiti de la MS. Merita mentionat faptul
ca Microsoft nu este singurul sponsor al concursului.

Este interesant de aflat ca in cazul in care Grupul pentru software
liber ar fi sustinat financiar ICA, inspectoratul ar fi fost de acord cu
prezentarea.

Grupul pentru software liber nu a cerut bani pentru prezentare si
consider ca cheltuielile de prezentare nu sunt asa de mari incat sa fie
nevoie de banii de la MS.

De ce in acest caz cineva de la MS spune ca finantarea Microsoft este
utilizata pentru sustinerea unor activitati concurente, neloiale si in
acealati timp MS este Gold partner la eLibaratica. Eu ce sa inteleg din
asta.

Zoli spunea sa am incredere in MS ca firma este bina intentionata si ca
sustine standardele deschise iar acum aflu ca sunt impotriva unei
prezentari despre standarde deschise.

Ce sa mai cred!

--
Adi Roiban

Andrei Pascal

May 22, 2008, 7:17:31 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
2008/5/22 Adi Roiban <a...@roiban.ro>:

[...]

Tipic pentru politicienii romani...

[...]

Hai la eLiberatica si dezbatem acolo problema ;)

Zoli spunea sa am incredere in MS ca firma este bina intentionata si ca
sustine standardele deschise iar acum aflu ca sunt impotriva unei
prezentari despre standarde deschise.

Ce sa mai cred!

Că MS este o corporație al cărei UNIC interes este profitul, iar strategii și tacticienii ei caută și folosesc activ orice mijloc ce nu lezează integritatea fizică sau viața unui om pentru a realiza profit. Pe termen scurt, mediu și lung.

Atât timp cât trăim într-o societate corporatistă, astea sunt regulile jocului (ok, o parte dintre ele...)

--
Ave

Jani Monoses

May 22, 2008, 7:37:52 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/22 Renato Aranghelovici <ren...@rdslink.ro>:

As intreba daca concursul a fost sub egida Min Edu...
Daca nu, sorry, dar au avut dreptate.

Nu stiu daca a fost sau nu sub egida ministerului la fel cum nu stiu care sunt detaliile legate de sponsorizare. Daca e sub egida MS atunci
ar putea sa invite profii la sediul firmei si sa nu tina la facultatea Babes-Bolyai :) Sunt cam mixte aceste mesaje care nu sunt vadit comerciale dar
se asteapta la rezultate ca dupa orice eveniment de vanzare.

[...]

Imi pare rau ca aspectul  galagios l-ati perceput in principal la miscarea FOSS. Din ce spuneti nu e clar daca doar de celelalte comunitati ati fi ingrijorat daca
ajung la faza cu win sau si de FOSS. Daca si de FOSS nu inteleg care e temerea. Este opt-in. In orice moment chiar daca majoritatea ar fi pe FOSS interoperabil
si deshis Dvs si ceilalti care prefera softul comercial pot sa-l foloseasca in continuare. Reciproca nu e adevarata si de aceea continuam promovarea FOSS

Jani

Jani Monoses

May 22, 2008, 7:48:07 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
[...]

Nu trebui sa le amestecam. Eliberatica e o conferinta software organizata de persoane si firme private,
posibil for-profit. Poate accepta donatii de la cine vrea.
Am perceput Eliberatica putin diferit din pormovarile initiale decat cum o vedem acum si de aici s-au iscat unele
neintelegeri dar am fost lamurit dupa cateva shimburi de mesaje.

Zoli spunea sa am incredere in MS ca firma este bina intentionata si ca
sustine standardele deschise iar acum aflu ca sunt impotriva unei
prezentari despre standarde deschise.

Ce sa mai cred!

E ok oricum, vom sustine o prezentare mai incolo pentru profesori.
Am devenit ceva mai motivati ;)

Jani

Jani Monoses

May 22, 2008, 7:51:10 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

[...]

Sa vedem si partea buna: e de laudat MS ca nu se deda la tactici ca firmele petroliere, Coca Cola si altele care sunt mult mai 'morally challenged' :)

Jani

Skippy

May 22, 2008, 8:13:07 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
On Thu, 22 May 2008 14:03:40 +0300 "Renato Aranghelovici"
<ren...@rdslink.ro> wrote:
> [...]
> fortzeze sa ascult maneaua lui. Ca da muzica la maxim in casa/masina
> lui, e dreptului, pot sa il ignor si sa trec mai departe.

Într-o lume ideală ar fi recunoscute drepturile fiecăruia fără ca acela să
facă nimic. În a noastră, dacă nu te agiţi eşti acoperit de cei care
strigă mai tare.

Faci o confuzie mai sus între a milita pentru impunerea a ceva în
detrimentul a altceva şi a milita pentru o stare de fapt normală care ţi
se refuză.

Atîta timp cît adversarii FOSS sînt corporaţii cu resurse imense la
dispoziţie şi care nu se dau înapoi de la tactici murdare, inclusiv de
imagine, a tăcea din gură, a nu milita, ar fi o sinucidere.

--
Ars Aranea - The web, the way we make it
http://aranea.zuavra.net

Renato Aranghelovici

May 22, 2008, 8:32:34 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
IBM, Sun = adversari FOSS ? = saracii pamantului
Ma intreb cat va mai dura pana sa constientizati ca nici in cazul unei
"victorii" total, zdrobitoare a FOSS, noi astia mici tot nu vom avea o sansa
in plus pe piata IT ...

> [...]
> imagine, a tăcea din gură, a nu milita, ar fi o sinucidere.
>
> --
> Ars Aranea - The web, the way we make it

Jani Monoses

May 22, 2008, 8:40:42 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/22 Renato Aranghelovici <ren...@rdslink.ro>:

IBM, Sun = adversari FOSS ? = saracii pamantului

Ce logica e asta?

Skippy nu a zis ca toate companiile cu resurse mari sunt adversari FOSS, ci ca
adversarii FOSS sunt companii cu resurse mari.

Ma intreb cat va mai dura pana sa constientizati ca nici in cazul unei
"victorii" total, zdrobitoare a FOSS, noi astia mici tot nu vom avea o sansa
in plus pe piata IT ...

Eu am sanse mult mai mari din cauza ca am putut folosi FOSS, la fel toti cunoscutii
se incadreaza in aceeasi categorie, si suntem din astia mici.
Eu cred ca nu prea ati folosit FOSS si de aceea nu ii vedeti avantajele.

Jani

Augustin Moga

May 22, 2008, 8:42:23 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Trimite stirea asta pe la toate redactiile de ziare care crezi c-ar fi interesate. (Eventual poti incerca si pe slashdot.) Asa, ca sa faci putina reclama organizatorilor evenimentului, sa stie lumea cit de drepti si de neclintiti sunt ei intru promovarea opiniilor diverse si de progres aducatoare... Si cine stie?, poate la urmatoarea editie au sa aiba un singur prezentator: Sponsoru'.

A.M.

MTM Antonymus

May 22, 2008, 8:44:17 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

--- Jani Monoses <jani.m...@gmail.com> wrote:

> Imi pare rau ca aspectul galagios l-ati perceput
> in principal la miscarea FOSS.

Gasesc foarte ciudata aceasta atitudine de a acuza
FOSS de galagie.

I-as ruga pe Renato & co. sa ia o foaie si creion si
sa numere:

- de cate ori programul TV a fost intrerupt pentru o
reclama Microsoft si de cate ori pentru o reclama
Linux.

- de cate ori programul la radio a fost intrerupt
pentru o reclama Microsoft si de cate ori pentru o
reclama Linux.

- de cate ori rasfoind ziarele si revistele au dat de
o reclama Microsoft si de cate ori de o reclama Linux.

- cate reclame la Windows vs. cate reclame la Linux
intalnesc cand navigheaza pe site-urile lor de zi cu
zi. Dar enervantele pop-up-uri ?

- cate banere cu reclama MS vs. Linux intalnesc pe
strada.

- cate plianta venite in posta pe adresa firmei fac
reclama la Windows vs. Linux.

Si asa mai departe. Apoi trasa linie si adunat pentru
a vedea cine sunt cu adevarat galagiosii.

Jani Monoses

May 22, 2008, 8:45:27 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/22 Augustin Moga <august...@gmail.com>:

[...]

Pana la urma cam toata lumea isi face jobul pt care e platit. Reprezentantii MS pentru a scoate proiecte si bani pt firma, profii si inspectorii pt a face ceva pt elevi, nimeni nu cred ca e 'de vina' propriu zis.
Altfel ar fi simplu, scos cineva in fata si sa-si asume vina. E lipsa de responsabilitate si de informatii care fac ca organizatorii sa nu prea aiba de ales, iar firmele profita de asta pana se poate.

Jani

Augustin Moga

May 22, 2008, 8:54:41 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

[...]

Reprezentantii MS clar isi fac job-ul pentru care sunt platiti. Nu la ei e buba.

Eu doar m-as fi asteptat ca la un eveniment organizat de lumea academica sa fie ceva mai multa toleranta in ceea ce priveste prezentarea de diverse idei si opinii. Or', din cite pot sa-mi dau seama, toleranta asta e direct influentata de banii sponsorilor, ceea ce nu e okay. Organizatorii ar fi trebuit sa le zica limpede sponsorilor: "Ne bucuram ca ne ajutati sa organizam acest eveniment [cu bani, computere, whatever], dar va trebui s-o faceti sub conditia ca nu puteti influenta prezentarile facute in cadrul sau."

Altfel ar fi simplu, scos cineva in fata si sa-si asume vina. E lipsa de responsabilitate si de informatii care fac ca organizatorii sa nu prea aiba de ales, iar firmele profita de asta pana se poate.

Eu cred ca organizatorii au de ales. De fapt, dupa cum se poate vedea, au si ales...

Jani

A.M.

Jani Monoses

May 22, 2008, 8:55:34 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/22 MTM Antonymus <mtm_...@yahoo.com>:

> [...]

Gasesc foarte ciudata aceasta atitudine de a acuza
FOSS de galagie.

I-as ruga pe Renato & co. sa ia o foaie si creion si

Poate cand raportul semnal la zgomot scade foarte tare, ne adaptam si tindem sa le interschimbam eticheta
ca sa putem suporta zgomotul.
Dar apoi cand apare un pic de informatie reala e perceputa ca galagie de catre creierul polarizat deja invers.

Doar o teorie :)

Jani

PS: Singurele persoane pe care le-am vazut avand atitudine pozitiva si care zambeau cand era vorba de Windows Vista
erau personajele de pe pliantele din magazine. Cei cu care am vorbit si care l-au folosit fie il injura fie sunt doar nemultumiti
si resemnati. Deci e nevoie de acele materiale de care zice MTM ca altfel chiar nimeni nu ar folosi Vista.

Adi Roiban

May 22, 2008, 9:02:02 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

În data de Jo, 22-05-2008 la 14:17 +0300, Andrei Pascal a scris:
> 2008/5/22 Adi Roiban <a...@roiban.ro>:
[snip]

> [...]
> inteleg din
> asta.
>
> Hai la eLiberatica si dezbatem acolo problema ;)
Putem discuta aici. Pentru mine eliberatica e cam scumpa (zile concediu
+ drum + cazare + 159 euro)

> [...]
> strategii și tacticienii ei caută și folosesc activ orice mijloc ce nu
> lezează integritatea fizică sau viața unui om pentru a realiza profit.
OK. In aceasta situatie consider ca sunt intreptatit sa fiu reticient
fata de orice actiune a MS si sa ma indoiesc de orice intentie,
declaratie sau promisiuni din partea MS, asta pana nu vad actiuni si
rezultate concrete.

--
Adi Roiban

Jani Monoses

May 22, 2008, 9:03:03 AM5/22/08
[...]

De fapt persoanei de contact organizatoare i-a parut rau ca trebuie sa ne anuleze prezentarea dar a zis ca spera sa intelegem. Si intelegem. Nu se poate face asta cu cate un profesor interesat pe ici colo,
pana miscarea nu face destule presiuni in diverse orase si la mai multi profesori. Inca nu suntem destul de convingatori cat sa aratam ca merita sa renunte la licente sau sponsorizari uneori si ca valoarea pe
care o vom aduce noi e mult mai mare. E mai usor sa fi convins de niste hardware si DVDuri sclipitoare nou noute decat de perspectiva unor realizari mai abstarcte care dau roade poate in 5-10 ani si nu imediat ce s-a semnat contractul.

[...]

Si noi am aflat destul de tarziu de eveniment, organizatorii nu ne cunosc fata in fata, am vorbit doar prin mail, suntem relativ necunoscuti etc. Deci astea desi nu sunt motive sa fim respinsi pot fi explicatii
destul de plauzibile. Vom fi mai pe faza si mai convingatori pe viitor. Invatam pe zi ce trece.

Jani

Adi Roiban

May 22, 2008, 9:05:01 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Cred ca ar trebui sa discutam daca inspectoratul urmareste interesul
educatiei din Romania si daca isi face sau nu datoria.

La fel nu cred ca nu exista o persoana, sau un grup de persoane care au
decis si au ALES sa anuleze prezentarea si sa primeasca bani de la MS.

E interesant faptul ca MS nu este singurul.
http://cia2008.around25.ro/index.php?uid=8

--
Adi Roiban

Jani Monoses

May 22, 2008, 9:13:55 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Cred ca ar trebui sa discutam daca inspectoratul urmareste interesul
educatiei din Romania si daca isi face sau nu datoria.

Ca si cu orice ce are legatura cu politica si contracte mari, probabil sunt
riscuri prea mari asociate cu schimbarile de directie si prea putini isi asuma
responsabilitatea sau pot face ceva singuri de capul lor.

Din  acelasi motiv nu ma mira deloc faptul ca desi ambii  secretari de stat sunt cunoscatori
si in principiu suporteri FOSS,  nu se misca absolut nimic la nivel national. Si s-ar putea misca
*serios* cu doar o fractiune din banii cheltuiti pe alte proiecte.

Decid cei cu influenta economica mai mare, ca peste tot si cum a fost de cand e lumea.
Dupa ce intelegem si acceptam asta putem incepe sa vedem cum procedam.

Jani

Florin Ancu

May 22, 2008, 9:37:35 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
"Baietzii de dupa blocurile gri" nu folosesc nici unul din mijloacele enumerate de tine dar asta nu mi-ii face cu nimic mai simpatici.
(nu fac o comparatie, dau un exemplu incercind sa arat ca lista ta e irelevanta)

De fapt persoanei de contact organizatoare i-a parut rau ca trebuie sa ne anuleze prezentarea dar a zis ca spera sa intelegem. Si intelegem.

- Eu nu.

Ce se urmareste prin evenimentul acesta? Prezentarea de idei 'au prezentarea de sponsori? In primul caz, sponsorii sunt o anexa si trebuie tratati ca atare; in al doilea caz, sponsorii sunt primadone si, iarasi, trebuie tratati in consecinta.

Daca organizatorii apartin lumii academice, eu unu' m-as fi asteptat sa fi fost vorba de prezentare de idei. (What the heck? Nu pentru asta s-au inventat amfiteatrele? Ca sa fie un loc in care vine lumea si-si da cu parerea, indiferent ca acestea sunt bune, rele, importante, derizorii, etc.?)

[...]

- Valoarea pe care o aduceti voi nu e ceva ce e judecat de organizatori, ci de audienta. Organizatorilor le revine responsabilitatea de a da acces la scena tuturor celor care au ceva de spus, nu de a decide ce are sau ce n-are valoare pentru X sau Y din audienta.

Jani

- A.M.

Florin Ancu

May 22, 2008, 11:45:45 AM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Programele de radio sau TV se "intrerup" numai la calamitati sau razboaie.
Altfel, exista "pauze publicitare" in care reclamele la always, sampoane si pepsi depasesc pe departe reclamele MS.
Foarte onest, cele mai frecvente si agresive sunt reclemel Apple. Pe asta inca nu-l vede nimeni pe motiv ca are numai 10% din piata. Asteptam sa se faca si el mare si rau, ca MS, si dupa aia ne batem cu el. Reclame la Linux am vazut, facute de IBM si Sun ca si de magazine care vind masini cu Linux. Putine. Comunitatea Linux nu are bani de reclame asa ca foloseste INTENS mijloacele gratuite, cel mai frecvent impuiatul la cap al celor ce inca nu cred in religia lor, de unde si eticheta de "galagiosi".
Recleme MS sunt preponedernt in zona de specialitate, business si IT, si mai putin in mass media decit incerci tu sa sugerezi.
MS are destui dusmani redutabili: IBM, Sun, Sony, Apple, etc. etc. cu bani si cu avocati, experti si optimizati in afacerile de azi si nu in cele ce (poate) vor functiona miine sau poimiine. Deocamdata FOSS este mai putin periculos decit corporatiile competitoare si MS nu este dusmanul FOSS in particular ci al oricarei entitati sau miscari care concureaza pentru un segment al pietei. In aceasta competitie, in ultimii 10 ani eu vad ca ceimai loviti au fost lumea UNIX (ca sa nu mai vorbesc de defunctul DEC) si cel mai mare cistigator a fost Apple. Cred ca cultura capitalista este atit de puternic intrata in constiinta indivizilor (inclusiv datorita scolii care "instruieste" cetateni de nadejde al patriilor noastre capitaliste - poate _mai_ales_ scolii, pentru ca mi-am adus aminte niste povesti de groaza de pe vremea cind copii mei mergeau la high-school aici, in Canada) ca modelul FOSS sa fie un concurent real pentru ca economia in ansamblu, cea producatoare de bunuri materiale si servicii, nu poate adopta acest model si va prefera sa faca afaceri cu entitati care functioneaza dupa modele similare. (in paranteza fie spus, cultura corporationista este si ea in (rapida) schimbare iar cea IT cu atit mai mult nu mai este ce era acum 20 de ani si nu va mai fi in 10 ani ce e acum. Cum nu prevad o "victorie" rapida, o prabusire a MS (sau altor entitati-mamut) din cauza FOSS in viitorul apropiat, pe masura ce trece timpul, ambele tabere fiind avind o inalta dinamica, e posibil ca intr-un anume timp, avind tot mai multe in comun, sa nici nu se mai perceapa ca inamici. De exemplu in lumea desktop Linux si Windows au deja probleme similare: ambele au de cistigat increderea pietei, L mai are de cistigat cam 90%, W cam 10%). Principalii dusmani ai corporatiilor dinozaur sunt ele insele, dimensiunile care duc la inertie, viteza redusa in reactia la cereri ale pietei, clienti si schimbari de cultura sau paradigma.
Cred de aceea ca "MS e dusmanul FOSS" e doar un element al acelei propagande galagioase de care vorbesc unii (imediat infierati si denuntati ca dusmani ai boborului ... ... ... dar vom invinge, asa am invatat de la Gandhi!), denota multa aroganta (incepind cu acel guru care se credea "cel mai mare cosmar" al unui executiv MS). De ce spun asta? De pilda, daca in "discoteca" am sa spun celor dispusi sa ma asculte ca mardangiul cartierului se teme de mine e posibi, chiar probabil, sa produc admiratie, teama, simpatie sau macar atentie.
Admir si respect munca si activismul miscarii FOSS si sper sa aiba un larg impact in (re)educarea maselor si nu cred ca eu sunt dusmanul ei (si poate nici MS) in masura in care sunt cei ce-mi faulteaza IQ-ul incercind sa ma convinga chestii ... neconvingatoare.

> [...]
> calamitati sau razboaie.
> Altfel, exista "pauze publicitare" in care reclamele
> la always, sampoane si pepsi depasesc pe departe

Pauze publicitare care sunt o adevarata calamitate,
intrucat distrug competitia cinstita pe piata.

> Foarte onest, cele mai frecvente si agresive sunt
> reclemel Apple.

Asta este unul dintre motivele pentru care nu sunt fan
Apple.

> Putine. Comunitatea Linux nu are bani de reclame asa
> ca foloseste INTENS mijloacele gratuite, cel mai
> frecvent impuiatul la cap al celor ce inca nu cred
> in religia lor, de unde si eticheta de "galagiosi".

Te-am mai provocat o data sa spui unde vezi religie in
utilizatorii Linux care folosesc si BSD si Solaris,
lucreaza si cu Windows sau Mac la nevoie. Dar nu vrei
sa raspunzi.

Iar daca o discutie intr-o lista unde participi la
alegere si citesti mesajele in mod voluntar se cheama
impuiat, cum se cheama cand creierul iti este spalat
la radio, TV, ziare, reviste, strada, posta, telefon,
e-mail, agenti de vanzari care vin la firme etc....
Mai Florine, trezeste-te la realitate si nu mai repeta
fraze propagandistice made in Redmond, ca de acolo
vine tot PR-ul asta cu etichete si apelative.

Si raspunde te rog la intrebare: Cine este mai
"religios" cel care doreste sa depinda de sistemul
unic al vanzatorului unic care nu se intelege perfect
decat cu alte calculatoare de aceasi factura,
sau cel care doreste competitie cinstita pe piata,
intre 3,5 sau mai multe sisteme care coopereaza intre
ele in mod deschis.

> Deocamdata FOSS este mai putin periculos decit
> corporatiile competitoare

Nici pe departe Florine. Nici pe departe.

Microsoft are deja stadiul de monopol.
Odata ajuns monopol, piata nu-l mai poate atinge
intrucat monopolul controleaza regulile pietei in
propriul interes. IBM cu AIX sau SUN cu Solaris nu au
o sansa in fata MS.

Este open source, in principal Linux care este
pericolul. Si asta pentru simplul motiv ca dezvoltarea
Linux nu se supune exclusiv regulilor pietei asa cum
se supune dezvoltarea unui produs proprietar. Iar cum
(ar trebui sa) stie toata lumea, un monopol nu se bate
prin piata pentru ca o controleaza ci prin forte
externe pietii. De acea Linux poate ce IBM, Sun, Apple
& co nu vor putea.

> si MS nu este dusmanul FOSS
> in particular ci al oricarei entitati sau miscari
> care concureaza pentru un segment al pietei.

MS este un monopol care controleaza piata.
Concurenta la un monopol trebuie sa aiba o componenta
externa pietei ca sa reuseasca ceva, asta este FOSS nu
IBM,SUN etc. Deci MS este in mod clar dusmanul FOSS.

> Principalii dusmani ai corporatiilor dinozaur sunt
> ele insele, dimensiunile care duc la inertie, viteza

> redusa in reactia la cereri ale pietei, clienti si
> schimbari de cultura sau paradigma.

Da, cu conditia sa nu fie in pozitie de monopol.
Daca este monopol, indiferent cat de greu sau prost se
schimba tot nu moare.

Uita-te la Vista, nu aduce absolut nimic folositor
fata de XP. Este un dezastru desavarsit. Se adopta mai
incet, dar se adopta pentru ca daca mergi sa cumperi
ultimul racnet de laptop, nu-l mai gasesti cu XP.
Cu batul de la spate, ciobanasul Microsoft "indruma"
toate oitele catre Vista.

Iar daca vrei sa instalezi Linux, o sa ai probleme cu
colegii care-ti trimit fisiere MSWord, cu site-urile
care dau video numai in ultima versiune de Windows
Media-player cu codec patentat sau cu faptul ca cate
vre-o companie de hardware tembela refuza sa ofere
specificatiile pentru placa de achizitii date de care
ai nevoie, si nu exista decat driverele lor Windows
only.

> Cred de aceea ca "MS e dusmanul FOSS" e doar un
> element al acelei propagande galagioase de care

Gresesti adanc. Iarasi iei propaganda corporatista de
doua parale ca si realitate obiectiva.

Esti convins ca nu e si putin efectul asa ziselor
"pauze comerciale" ?

Augustin Moga

May 22, 2008, 1:29:55 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/22 MTM Antonymus <mtm_...@yahoo.com>:

Pauze publicitare care sunt o adevarata calamitate,
intrucat distrug competitia cinstita pe piata.

- In aceeasi logica, disparitia dinozaurilor si decaderea imperiului roman sunt tot o consecinta a pauzelor publicitare. Si n-as fi total surprins dac-ar avea ceva de-a face si cu gaurile de la covrigi... La urma-urmei, MTM are daru' de-a "dovedi" orice plecind de la orice altceva. Cu alte cuvinte, intre ipoteza si concluzie nu trebuie sa fie decit o legatura: aceea de a se afla in acelasi paragraf.

A.M.

Florin Ancu

May 22, 2008, 1:42:56 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
ABSOLUT!

Iar fanatismul il vad acolo unde tu nu esti capabil sa-l vezi pentru ca dac l-ai vedea ... nu ai fi fanatic.

Continua sa-i faci idioti si spalati la creier si handicapati si "trezeste-te la viata florine" si alte metode de ingimfare tipica FOSS si vezi citi prozeliti o sa faci printre cei carora de 10 ani le spui ca GATA! Ultimul release de whatever produs open/free bate la poponetz produsul echivalent ms. Cu citiva ani in urma multi erau dsipusi sa creada si au incercat. Din pacate produsul inca nu era pe masura "reclamei" si, dupa una sau mai multe incercari (ma numar printre cei furati de propaganda stingista) am devenoit imuni.
Sunt multi an de cind spun: nu umfla propaganda! Lumea s-a (auto)educat sa nu reactioneze la reclama sforaitoare, la spam si la manipulare.
Daca citesc undeva reclame care-mi promit sa devin milionar peste noapte, sau sa obtin spectaculoase cresteri ale unor parti ale corpului sau slabitul a 40 de kg in 8 zile am sa le trec la categoria "spam" sau "frauda" fara macar sa le citesc. E deja reflex.
Nu minti, nu manipula, nu risca sa dezamagesti un posibil utilizator la prima problema pentru care nu e pregatit. Prezinta lucrurile pentru ceea ce sunt si asa cum sunt, cu parti bune si rele, cu avantaje si dezavantaje.
Nu vad cum un dealer auto si-ar putea creste vinzarile urlind la unul ce-I intra in magazin si i-ar urla: "ba idiotule, ba cretinule, ba manipulatule, cumpara ba de la mine ca numai noi avem masini perfecte care merg 10000km cu un plin, si plinul e de fapt doar 5l de apa, si motorul nu are nevoie de ulei si nu se repara decit o data la 19865876597km, si atunci e gratuit".
Admitind ca cineva ar putea trece peste initiala abordare, ar renunta la masina, care altfel poate fi un produs decent, imediat ce ar trebui, asa cum e normal si de astepta, sa puna benzina in rezervor.
Incearca deci, daca chiar urmaresti promovarea Linux-ului si nu esti cumva platit de MS sa-i aperi interesele, cum imi pari mie citeodata sa-l prezinti ca pe ce este: un sistem de operare decent, ieftin, accesibil neprofesionalistilor, destul de stabil, destul de sigur, modest la hardware, relativ usor de configurat, etc. etc. etc.
Pentru ca altfel nu e nimic special, nu e tehnologie martiana, nu e holografic, nu face sarmale, nu ghiceste numerele la lotto, tot tastatura si display foloseste, seamana (din motive usor de inteles) cu interfetele grafice ale altora, presupune ceva mai multa rabdare si cunoastere decit windows si are marele dezavantaj ca multe aplicatii comerciale consacrate, de calitate, nu sunt disponibile pe aceasta platforma (si chiar si alte timpenii cum ar fi, din cite stiu, ca vazutul unui DVD copiraitat pe un calculator rulind Linux in US e ilegal).
Spune-mi toate astea pe un ton decent, fara ochi injectati si fara sa ma stropesti cind imi vorbesti si poate voi CONSIDERA serios, matur si in cunostinta de cauza schimbarea. Minte-ma cu nerusinare, umileste-ma si te voi intreba, nu pentru ca m-ar mai interesa ci doar ca sa-ti vad fata: "Bine, bine. Si daca e asa perfect de ce-l folosesc doar 1% descktop so 10% server???". (pentru ca, spre surprinderea mea, statisticile spun astazi ca Linux ruleaza pe doar cam 10% din masini, si nu pe 20-30% cum se trimbitza in urma cu 3-4 ani. )alta poveste cu Petrica si lupul, alt motiv sa credem in onestitatea fundamentalistilor manipulagii).

Deci, asadar, in concluzie si in incheiere: inainte de a te ocupa de educarea si educatia altora uita-te putin in ograda proprie.

* * * * *

Florin Ancu

May 22, 2008, 2:17:22 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Intrerupem acest program pentru a face un anunt important pentru tzara: Romani, MS. VISTA este acum mai fiabil, stabil si performant ca oricind! Moarte linuxistilor si chiaburilor! Jos cei deschisi la surse si toti dusmanii poporului! Va multumim pentru atentie.

> are daru' de-a "dovedi" orice plecind de la orice
> altceva. Cu alte cuvinte,
> intre ipoteza si concluzie nu trebuie sa fie decit o
> legatura: aceea de a se afla in acelasi paragraf.

Iarasi e scoala de vina ca daca nu erai obligat sa o
urmezi, intelegeai despre ce e vorba.

Gandeste-te la doua companii care se lanseaza
simultan, una mica si una mare. Ambele produc acelasi
produs.

Avand un buget de marketing de 10 ori mai mare decat
compania mica, compania mare isi foloseste si marimea
bugetului sa obtina un pret pe minut mai mic.
Facandu-si de 15..20 de ori mai multa reclama decat
cea mica, compania mare reuseste sa-si atraga
suficienti clienti din aria de deservire incat
compania mica sa dea faliment neavand suficienta
clientela sa-si acopere cheltuielile de lansare. Dupa
ce competitia a dat faliment, compania mare este
libera sa mareasca pretul si sa reduca calitatea
produsului.

Fara reclama, doar cu un director internet unde ambele
companii erau listate la fel de "mare", competitia se
ducea exclusiv in calitatea produselor/serviciilor.
Clientii distribuindu-se mai echitabil si prin aceasta
scaderea preturilor si imbunatarirea calitatii era
terenul de "lupta".

Titi draga, traim intr-o lume interconectata.
Daca iti deschizi ochii si privesti un pas mai incolo,
o sa vezi ca abureli de genul "reclama e sufletul
comertului", "piata libera rezolva totul" sau "scoala
distruge omul" sunt doar vorbe-n vant.

MTM Antonymus

May 22, 2008, 2:42:18 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Haide sa urmarim firul.

--- Florin Ancu <fa...@gallium.com> wrote:

> Continua sa-i faci idioti si spalati la creier si
> handicapati si "trezeste-te la viata florine"

1. Renato a folosit termenul galagiosi relativ la
FOSS.

2. Am replicat ca daca este vorba sa vedem cine e cu
adevarat galagios se poate face testul cu numaratul.

3. Tu ai raspuns cu apelative gen: religios, impuiatul
capului, "propagande galagioase", "infierati si
denuntati ca dusmani ai boborului", "denota multa
aroganta", "acel guru", .

4. Eu raspuns intrebandu-te ca de ce parte este
religia
si daca nu cumva, etichetarea de religios vine din
reclamele comerciale. Am mai spus sa te trezesti la
realitate, vazand multitudinea de apelative cu care ai
raspuns la o simple enumerare.

5. La care tu ai rabufnit ca si zmeul din poveste cu:
"fanatic", "idioti", "handicapati", "ingimfare tipica
FOSS", "prozeliti", "furati de propaganda stingista",
"ba idiotule, ba cretinule, ba manipulatule" ... si am
copiat jumai din prima treime a e-mailului tau.

Mai Florine draga, iti inteleg pasiunea pentru
software-ul proprietar si inchis, dar urmareste
discutia si vezi daca chiar era reactia ta
justificata.

O zi buna,
MTM

MTM Antonymus

May 22, 2008, 3:13:29 PM5/22/08
> [...]

> linuxistilor si chiaburilor! Jos cei deschisi la
> surse si toti dusmanii poporului! Va multumim pentru

La fel de increzator suna si o reclama la Vytorin

http://www.youtube.com/watch?v=kBfWybm0218

de care imi amintesc ca am tot vazut-o la TV "de mi-a
iesit pe urechi".

Insa:

"""
Even though the drug received FDA approval several
years ago, no one was really sure if it worked, so
Merck conducted a clinical trial to find out.

The results of the trial were ready in April, 2006,
but Merck wasn't happy with the results, so it simply
refused to release them to either the FDA or the
public. Instead, it decided to try to manipulate the
data by altering the design of the study after the
fact.
"""

http://www.naturalnews.com/022501.html

Si sa-si faca gramada de reclama peste reclama peste
reclama. In loc sa-i lase pe doctori sa decida ce e
mai bun pentru pacient, Merck a spalat creierul
pacientilor cu reclama ca sa-i preseze pe doctori sa
prescrie chestia asta care nu functioneaza si face mai
mult rau decat bine.

<intepaturi motiv="ca nu ma pot abtine">
<Titi>
A se vedea cat de buna este reclama pentru
societate
</Titi>
<Florin>
Si Vista functioneaza la fel de bine
</Florin>
</intepaturi>

Jani Monoses

May 22, 2008, 3:23:47 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/22 Florin Ancu <fa...@gallium.com>:

"Baietzii de dupa blocurile gri" nu folosesc nici unul din mijloacele enumerate de tine dar asta nu mi-ii face cu nimic mai simpatici.
(nu fac o comparatie, dau un exemplu incercind sa arat ca lista ta e irelevanta)

Daca as sti cine-s baietii de dupa blocurile gri si ce mijloace folosesc as fi inteles acest mesaj :)

Jani

Florin Ancu

May 22, 2008, 3:32:07 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Da mai omule, eu inteleg problema mea dar, daca imi e permis, desteapta-te la realitate! E o simpla problema de discernamint: nu reclama (care e un exercitiu natural, legitim si indreptatit al societatii in care traim) e "calamitatea" ci faptul ca cineva (merck) a mintit/corupt/manipulat si altcineva (fda) nu si-a facut datoria.
E de asemenea o problema de bun simt si autoprotectie, poate chiar de instinct de conservare, sa nu crezi toate promisiunile superumflate (cam cum ne promiti tu cind vorbesti de Linux & comp): cind ceva pare prea frumos pentru a fi adevarat ... de obicei e!!!

May 22, 2008, 3:38:28 PM5/22/08
> [...]

> exercitiu natural, legitim si indreptatit al
> societatii in care traim) e "calamitatea" ci faptul
> ca cineva (merck) a mintit/corupt/manipulat si

Dar ce ne facem cu pacientii care au vazut reclama la
TV si i-au cerut doctorului sa o prescrie ca "asta e
singurul medicament care ataca ambele surse" ?

De fapt, dupa cate stiu in Europa reclamele la
medicamente sunt intersize. Sunt deacord ca in US
modul de viata este mult mai nesanatos, dar nici sa ai
jumatate din populatie in medicatie cronica, nu e
normal:

http://news.yahoo.com/s/ap/20080514/ap_on_he_me/medication_nation

Si cred ca reclamele au un cuvant important de spus
aici.

Si asta sa nu mai vorbim despre perversitatea
reclamelor pentru copii.
Ce sa faci daca copilul se tavaleste pe jos ca vrea
cine stie ce junk-food pentru ca are poza Pokemon-ului
preferat pe ea si vrea sa-si intregeasca colectia de
cutii co poze de pokemonii ?
Si platesti mai multi bani pe junk food decat pe ceva
organic pentru simplul motiv ca firma respectiva are
contract de exclusivitate cu compania care au facut
desenele alea animate.

Florin Ancu

May 22, 2008, 4:07:33 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Nu contest! Reclama este de multe ori nociva (nu chiar calamitate, totusi), am fost intotdeauna de acord.
Dar MS nu e leader in domeniu. E aproape decent fiind in pozitia de monopolist.
Leader e McDonald care cu un buget de reclame de peste 1.5 miliarde probabil ca e aproape de top. Si americanii simt asta pr propria piele (care abia ii mai incape!)

Dar ce ne facem cu pacientii care au vazut reclama la
TV si i-au cerut doctorului sa o prescrie ca "asta e
singurul medicament care ataca ambele surse" ?

Parca vad... Intra pacientul in cabinet. Doctorul, amabil, vesel, un zimbet de jur-mprejur:
- Hi John! How are you today?

John:
- Arrrrgh... I can barely breath... heee.... heee... errr... lp!

Doctoru':
- Nici o problema... Ce medicamente vrei sa-ti prescriu azi?

John:
- Nu... err... nu stiu... N-am platit cablu' doua luni si mi l-au taiat... asa ca... errr... nu mai stiu acu'... aaarghh...

Doctoru':
- Ohh, John, you silly ol' man! Pofteste te rog inapoi in anti-camera. O sa o rog pe secretara sa treaca televizoru' pe canalu' de reclame... Take your time! Cind vezi ceva medicament care-ti place cum e colorat sau ceva, just let her know...

(catre secretara:) Next, please!

A.M.

Florin Ancu

May 22, 2008, 4:16:11 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Cool! Very cool!!!

Pentru un tip caruia nu i-a placut scoala prea tare ti-a iesit o compunere bunicica …

May 22, 2008, 4:22:26 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

--- Florin Ancu <fa...@gallium.com> wrote:

> Cool! Very cool!!!
>
> Pentru un tip caruia nu i-a placut scoala prea tare

> ti-a iesit o compunere bunicica ...

Da, e misto. Da sti care-i faza trista ?
Faza trista e ca glumita lu' Titi nu este mult prea
departata de realitate.

Daca pacientul cere un medicament vazut la TV si
doctorul nu-l prescrie pe motiv ca nu e ce-i trebuie,
multi pacientii ..... schimba doctorul.

Dan Masca

May 22, 2008, 4:39:39 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
servus Jani,
cred ca ar trebui ca grupul vostru sa se transforme intr-o asociatie.
Nu poti aplica pentru fonduri publice, fie ele de la primarie, CJ sau
ministere, daca nu esti parte din asociatie.
O asociatie poate depune proiecte si poate face un lobby mai bun decit
un simplu grup.
Este adevarat ca sunt costuri ce trebuiesc suportate, dar sunt sigur ca
vor putea fi si firme si alti membrii persoane fizice interesate sa
plateasca o cotizatie.
As fi dispus sa fiu membru cu firma noastra intr-o astfel de asociatie
daca ar indeplini minim doua conditii : sa fie sediul central si
managementul situat in Ardeal, iar statutul sa fie unul facut cu mult
respect fata de membrii care nu sunt parte in managementul asociatiei .

Ca om care in ultima vreme s-a implicat mai mult in proiecte locale si a
avut de a face cu Inspectoratul Scolar Judetean Mures si cel al Politiei
judetene Mures, pot spune ca lucrurile in acest judet au evoluat spre
bine si ca nu a existat nici un fel de oprelisti in a construi
parteneriate prin care sa poti comunica cu autoritatile locale si cu
acceptul lor sa poti sa dezvolti proiecte cu impact in zona de
cultura-educatie.

Cred ca o astfel de conferinta CIA se va organiza si la anul si la anul
cu siguranta ca ati putea sa fiti mai bine pregatiti.
Sunt dispus ca sa incercam sa sprijinim din timp cu materiale care sa va
ajute sa puteti avea o prezenta buna din punct de vedere vizual.
Nu cred ca merita mers pe calea reactiva, ci doar pe cea pro activa.
TRebuie invatat sa comunici astfel incit sa lasi loc de buna ziua pentru
ca asa este frumos indiferent de softul proprietar sau opensource folosit.

In masura in care putem fi de folos cu ceva cu mare placere o facem o
parte din colegii de la noi din Mures, chiar daca folosim si soft
proprietar si soft opensource, ca asa este in tenis :).

Dan

Florin Ancu

May 22, 2008, 4:42:48 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com
Daca face asa si o mierleshte atunci isi merita soarta si iarasi n-as da
nici o vina pe reclama pentru ca individul oricum n-ar mai fi trait prea
mult (si poate e mai bie asa pentru ca adaca ar mai fi trait s-ar si
chinuit si pe el si pe altii).
Ma intreb de ca ar face-o doctorul in cunostinta de cauza ...

* * * * *

Da, e misto. Da sti care-i faza trista ?

MTM Antonymus

May 22, 2008, 5:04:52 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

--- Florin Ancu <fa...@gallium.com> wrote:

> Daca face asa si o mierleshte atunci isi merita
> soarta si iarasi n-as da nici o vina pe reclama

"""
Jason explained that in this case, both the
manufacturers of the domestic and import cars shared
the same plant and assembly line, making the same car
under two different names.

"I watched the cars go down the line and then split at
the end just before they put the wheels on and all the
little cosmetic stuff. One went to the left and one
went to the right."
When asked how consumers can get the best price
considering both cars were built from the same plant
with just different names, Jason says, "It's so hard
because so much goes into the price of the car. Some
of it's just a name, just branding."
"""

http://www.cnn.com/2008/LIVING/wayoflife/05/22/confessions.auto.engineer/index.html

Augustin Moga

May 22, 2008, 6:05:15 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

Iti place? Serios?

Uite, pen' tine --asa ca de la canadian la canadian-- pentru doar cinci dolari pe pagina (CAD, GST & PST included) mai scriu 100. Si-n engleza. Le pui bine la seif si le faci cadou la nepoti cind ajung la lectia cu compunerea... Sa vezi acol' recunostinta vesnica...

A.M.

Augustin Moga

May 22, 2008, 6:14:12 PM5/22/08
to tic-...@googlegroups.com

- Poate asa o fi in Sudul Salbatic, da' p-aci pe unde vietuiesc eu
se-ntimpla ca de trei zile nu-mi raspunde la mesajele lasate medicul de
familie. Si n-o sun sa-i urez de bine in noul sezon estival, ci pentru ca
chiar as avea nevoie de o parere avizata. Incearca de cauta un medic
(http://www.cpso.on.ca/Doctor_Search/dr_srch_hm.htm) si vezi cam citi dintre
ei accepta noi pacienti (in zona in care stau eu, aprox. 10%). Si dup-aia
mai paseste-le-n cabinet cu pretentii cum ca vrei numa' bumbi roz-bombon cu
picatele si vezi ce se-ntimpla...

A.M.

Cypress

May 23, 2008, 3:11:45 AM5/23/08
to TIC-Lobby Group
Salut

OK, acum ca mi-au trecut putin nervii am sa pun mana pe telefon. Doar
nu degeaba am lucrat cinci ani in presa. Are cineva numarul de telefon
sau macar un e-mail al unui organizator CIA? As vrea sa-i pun cateva
intrebari. Si BTW:
http://www.mylro.org/content/view/791/1/

On May 22, 12:46 pm, "Jani Monoses" <jani.mono...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> First they ignore you,
> then they laugh at you,
> then they fight you, (CLAR, AM AJUNS AICI!!!!)

Jani Monoses

May 23, 2008, 3:24:21 AM5/23/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/23 Cypress <cypres...@gmail.com>:

[...]

Te rog nu te enerva pe organizatori ca nu rezolvam nimic :)
Ne-au promis o prezentare la o data mai incolo, decizia asta nu a fost a lor.
Si nu , nu ne putem astepta ca educatorii sa faca fata la presiuni daca din partea FOSS
fie nu este suport real fie sunt doar atacuri si critici. Da, sistemul e cam varza, dar hai sa
vedem cum il imbunatatim nu doar sa-l criticam.

Mult mai constructiv ar fi sa indemni prin situl tau pe elevii si studentii pasionati de FOSS
sa tina prezentari in licee. Cu evenimnete care ajuta si in care colaboram cu profesorii vom ajunge
la rezultate mult mai bne decat daca ii criticam fara sa ne punem in locul lor.

Daca vrei sa critici pe cei de prin minister, da-i inainte, acolo sigur sunt unii care iau decizii fara
sa fie obligati :)

Jani

Jani Monoses

May 23, 2008, 3:30:02 AM5/23/08
[...]

Sa clarific: sa dai telefoane si clar trebuie sa ajunga sa se stie de acest tip de tactici,
doar sa stii pe cine suni :) Sa nu pice intre ciocan si nicovala niste profi care sunt bine
intentionati (si organizatoarea este, am schimbat mailuri cu dansa) dar nu au resurse
si cunostinte sa se puna singuri cu firmele mari si cu ministerul.

Ce poti sa faci e sa suni pe organizatori si sa le zici ca au tot suportul presei IT/FOSS
din tara in viitor, momentul in care decid sa foloseasca free software. Zic ca le va da mai multa
incredere si e si cea mai ok cale daca vrem sa ne atingem din scopuri.

Aici chiar ai putea fi de ajutor, tu si ceilalti care sunteti cititi de mai multa lume.

Jani

Oradeanul

May 23, 2008, 4:36:29 AM5/23/08
to TIC-Lobby Group

Jani Monoses

May 23, 2008, 4:46:29 AM5/23/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/23 Oradeanul <sir...@gmail.com>:

Sustin. Pasnic sau bucataresc.

Doar civilizat. Asta implica pasnic.

Renato Aranghelovici

May 23, 2008, 4:46:36 AM5/23/08
to tic-...@googlegroups.com
Cam multe E-uri acolo ;)

În data de Vi, 23-05-2008 la 00:11 -0700, Cypress a scris:
> [...]
> nu degeaba am lucrat cinci ani in presa. Are cineva numarul de telefon
> sau macar un e-mail al unui organizator CIA? As vrea sa-i pun cateva

Nu cred ca daca facem scandal mare la inspectorat se rezolva ceva. Mai
degraba se enervreaza si nu o sa mai ne primeasca deloc.

--
Adi Roiban

Augustin Moga

May 23, 2008, 9:05:51 AM5/23/08
to tic-...@googlegroups.com

2008/5/23 Adi Roiban <a...@roiban.ro>:

Nu cred ca daca facem scandal mare la inspectorat se rezolva ceva. Mai
degraba se enervreaza si nu o sa mai ne primeasca deloc.

- Nefacind nimic rezolva mai multe? Poate doar linistea necesara ca sa se auda limpede mesajul celor care au voie la microfon...

Pentru mine unu' e surprinzator sa vad cu cita seninatate se accepta un motiv timpit de genu' "MS e sponsor, deci Linux pauza". Pina la urma, "F"-ul din FUD se manifesta si unde nu te-ai astepta...

A.M.

Mircea Sarbu

May 23, 2008, 9:07:39 AM5/23/08
to tic-...@googlegroups.com

Poate că prima frază este corectă...

Însă a doua păcătuieşte grav prin atitudine. Puţin mai general: Dacă
consideri că ţi s-a făcut o nedreptate, AI DATORIA să protestezi, să
faci scandal, chiar dacă pierzi ceva la modul imediat. Dar dacă nu o
faci (şi, urmându-ţi exemplul, nu o fac nici alţii) cu siguranţă vei
ajunge să pierzi mai mult. Poate mult mai mult. Sau chiar mult prea
mult. Aproape tot. Uneori chiar tot.

Mircea

Oradeanul

May 23, 2008, 10:00:27 AM5/23/08
to TIC-Lobby Group
Se pare ca cineva s-a simtit.
Vedeti pe: http://www.oradeanul.com/2008/05/23/microsoft-pune-monopol-pe-cluj.html

Comentariile:
Tudor Galos on May 23rd, 2008 at 1:33 pm
ionel on May 23rd, 2008 at 4:46 pm
organizatori on May 23rd, 2008 at 4:50 pm

Oleaca de FUD nu strica nici din partea noastra.

Răzvan Sandu

May 23, 2008, 10:25:47 AM5/23/08
to tic-...@googlegroups.com
Florin Ancu wrote (in TIC-Lobby: Re: multumiri Microsoft :) ):

> Cu citiva ani in urma multi erau dsipusi sa creada si au incercat. Din pacate
> produsul inca nu era pe masura "reclamei" si, dupa una sau mai multe
incercari > (ma numar printre cei furati de propaganda stingista) am devenit imuni.

Bună ziua,

Mă bag şi eu în vorbă ;-) - cu o chestie cam offtopic:

Explicaţi-mi şi mie, vă rog, de ce se tot face asocierea neîncetată între
curentul free-software şi partidele de stânga (asociate involuntar cu comunismul).

Pentru că GNU/Linux e gratis şi „pentru oricine” ? Pentru că Stallman s-a
întâlnit cu Segolene Royal, după ce ea a pierdut alegerile în Franţa ? Au vreo
relevanţă vederile politice *personale* ale lui Stallman ?

Toată viaţa mi-am dorit să trăiesc într-o lume liberă şi într-o economie de piaţă.

Pe vremea (interbelică) când PNL-ul clasic construia prosperitatea României (ale
cărei urme durabile se văd puternic şi acum), baza socială (*capitalistă*) erau
micul negustor, magazinele de familie, băncile, funcţionarii şi clasa de mijloc.
*Micii proprietari*. PNL era perceput ca un partid *de centru stânga*.
„Reacţionarii” erau atunci conservatorii, marii proprietari de pâmânt - cu
vederi naţionaliste ce cochetau cu extrema-dreaptă.

Acum mafia sfidătoare instaurată la noi (şi aiurea) dezorientează lumea,
declarând ca „stâlpi” şi „modele” ale capitalismului companii monopoliste ca
Microsoft, „băieţi deştepţi” de pe Wall Street şi tot felul de corporaţii
enroniste, orwelliene, tip „1984” - ca-n filmele cu cip-uri implantate forţat în
creier...

Sunt un anticomunist convins (am fost întotdeauna, din familie, şi o declar
public), dar dacă Microsoft este „modelul” de capitalism viitor care ni se
propune, declar că vreau de bunăvoie la Plenara Partidului.

Microsoft (şi alţii ca el) sunt BigBrother-ul capitalist, oameni buni, nu
*libertatea* asociată cu mica iniţiativă privată - cea pentru care s-a murit în
stradă în '89 !!! Asemenea corporaţii au trecut de mult pe locul conservatorilor
interbelici: cei care au tot interesul *să nu se schimbe nimic* !

Subsemnatul, declar că nu-mi doresc să trăiesc - eu, familia şi copii mei -
într-o lume apocaliptică, dominată de corporaţii „binevoitoare” şi „orientate
spre deschidere” ca Microsoft !! Şi cred ca nu sunt singurul !

Cum naiba cădem tot timpul, noi românii, în capcane d-astea de idei şi în
substituiri de valori ? Cum era cu spălarea de creiere - fie şi prin reclame la
şampon, în presă ?

Ce-are Stallman cu Ceauşescu sau Castro, oameni buni ? Wake up !

Răzvan