Inca un sistem baban !

Dan Matei

to TIC-Lobby

https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-22522135-guvernul-discut-nota-fundamentare-proiectului-
sistem-informatic-integrat-pentru-emiterea-actelor-stare-civil.htm

Aproape 40 mil. euro ?

Băi frate, da' complex mai e !

Nu numai că inversează matrici, dar precis că are și sute de tabele și precis că fiind noi cam 20
mil. :-), se modifică datele de stare civilă cam la 1.000 de oameni pe secundă !

Și sigur că trebuie multe fiare noi, că alea vechi ale MAI au cam ruginit.

Noroc că are balta pește.

Dan Matei (mândru contribuabil)

Dan Masca

to tic-...@googlegroups.com

Imi zice un cunoscut, care cunoaste domeniul bine:

<<Buna dimineata,

Multumesc! Mda… 39,6 milioane de euro plus acte aditionale, cine stie cate… pentru ceva care se face cu 3 milioane, maximum.

Fata de ceea ce am eu deja, mai vine un fel de sistem de messaging si un fel de document management destul de incurcat (nu complex, doar prost gandit), si asta e tot. Tot. Am vazut caietul de sarcini de data trecuta, totul vor COTS astfel incat, oricum te invarti, Oracle sa isi vanda softurile, nici macar Microsoft ca alternativa, ca au pus cerinte in caietul de sarcini care sa elimine SQL Server. Desi, de fapt, nu ai nevoie de niciunul dintre ele.

Si care sistem nu va functiona, ca asa e si pe Evidenta Persoanelor (un sistem paralel care 30% din timp nu merge si 70% din timp nu face ce trebuie).>>
> YOU OWN YOUR OWN WORDS
> Aţi primit acest mesaj pentru că sunteţi abonat la "TIC-Lobby Group".
> Pentru a posta în acest grup, trimiteţi e-mail la tic-...@googlegroups.com
> Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi un e-mail la tic-lobby-...@googlegroups.com
> Pentru mai multe opţiuni, vizitaţi acest grup la http://groups.google.com/group/tic-lobby?hl=ro
> ---
> Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „TIC-Lobby Group” din Grupuri Google.

> [...]

Andrei Nicoara

to TIC-Lobby Group
Daca a studiat documentatia amicul ar fi putut preciza ca in pret intra scanarea / digitalizarea a zeci de milioane de înregistrări din catastifele de stare civila iar utilizarea se face din ~300 de locatii SPCLEP + alte institutii implicate.

Partea de server nu este #1 in acest proiect. Scump. ieftin, trebuie discutat doar după ce luam în calcul acest lucru.

Dan Matei

to tic-...@googlegroups.com