Help (ANAF)...

Dan Matei

to tic-...@googlegroups.com
Frații,

Am depus Declarația Unică. Și primesc:

<citat>
Ati primit urmatoarele documente in spatiul virtual privat (SPV) de pe portalul ANAF:
- eroare la depunere declaratie unica pentru CUI YYYYYYYYYYYYY pentru anul 2018 si luna 12
- eroare la depunere declaratie unica pentru CUI YYYYYYYYYYYYY pentru anul 2018 si luna 12
- eroare la depunere declaratie unica pentru CUI YYYYYYYYYYYYY pentru anul 0 si luna 0
*Pentru CNP-uri se trec 13 de Y deoarece aceasta informatie nu poate fi transmisa prin mail nesecurizat
Va rugam sa intrati in SPV prin portalul ANAF www.anaf.ro si sa descarcati / vizualizati documentele in format PDF din sectiunea Mesaje
</citat>

La anul 0, precis am greșit. Recunosc umil. Nici la viitorul decembrie nu cred c-am fost mai deștept.

Mă duc unde zice. Și găsesc trei pdf-uri identice, în care citesc (doar):

<citat>
Au aparut urmatoarele erori:
Eroare cautare XML/ZIP in PDF sau XML lipsa
</citat>

Ce-i de făcut ? :-)

Un contribuabil năuc

PS. Mă suspectez că-s analfabet funcțional.

Andrei Nicoara

to TIC-Lobby Group
Ati validat-o inainte ? Prin validare se genereaza fisierul xml

Dan Matei

to tic-...@googlegroups.com

to TIC-Lobby Group
Depomana ai buget daca nu ti se aproba achizitia. In ultimii 5 ani au avut sub 10% cheltuit din bugetul aprobat