סיכום יום 171110

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
שלום רב
היום מצאתי שני טריידים שיכולתי עם יותר סבלנות להפיק מהם הרבה יותר תועלת. בטרייד הראשון נתתי סטופים במערכת כי נאלצתי לעזוב את המחשב לזמן מה וכשחזרתי ראיתי שהחמצתי את היציאה עם החצי השני בתחתית היומית.
הטרייד השני היה במקרה - מצאתי תבנית "כוס וידית הפוכה" גם בדיילי וגם בתוך יומי במניה MGM ופשוט היה חבל לא להכנס. הבעייה - זה היה כבר שעה ורבע לפני תום המסחר והיה נראה לי שהמניה לא תיתן הרבה. בפועל יצאתי לפני הזמן. לדעתי ניתן היה להשאר בה לסוינג אבל זה לא תחום שאני מתכוון להיות בו בשלב זה.
מצורפים הגרפים לעיונכם.
בברכה
גיא
דוח מסחר 171110.pdf

ami

to thetraders
גיא שלום
שתי בחירות מצוינות תצורות טובות דיילי יורד
בייחוד MGM יש שם SHOOTING STAR (רק הזנב הנר ירוק)
עמי

Alex_Dz

to thetraders
גיא,

למה צריך להיכנס לטרייד כשאתה יודע שאתה צריך לעזוב ולא תוכל לנהל את
העסקה? מישהו מכריח אותך?

איני מצליח להבין אותך ואת הדחף הזה שלך לסחור בכל מחיר. מסחר במניות
אינו יכול להיות "על הדרך" ולהתעסק בזה במקביל לעיסוקים והתחייבויות
אחרות. זה פשוט לא עובד ככה ואני מצטער שאיני יכול להיות לבבי יותר.

אלכס