סיכום 021110

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
שלום חברים
היום כל מה שעשיתי היה צריך להיות בחיפזון - אולי בגלל הבחירות לסנט יש לחץ בשוק ואולי הלחץ אצלי בראש.
גם העבודה בנרות 15 דקות לא עזרה לשלווה.
מצורף הסיכום.
בברכה
גיא
דוח מסחר021110.doc

GIDEON_H

to thetraders
הי גיא
איך אתה מצליח גם לעבוד בנרות של דקה וגם 15 דקות יותר מאוחר, אני לא
מסוגל להתכוונן כל כך מהר לשינויים הללו.
SHOO לדעתי מיותר להתעסק עם מניות בעלות ווליום כל כך נמוך בדיילי, לרוב
מופיע בהם ספרד שמפריע מאוד למסחר, לפחות לי.

>  דוח מסחר021110.doc
> 262Kהצגהורדה

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
גדעון
הבעיה היא מנטלית ואני מתמודד איתה באופן הבא:
1. החל מעשרים דקות לפני תחילת המסחר מכין את רשימת המעקב הכוללת גם מניות אפשריות למומנטום (בתנאים שציינתי) - בדרך כלל אין כאלו אבל לפעמים יש.
2. עם תחילת המסחר - עד חמש - שש דקות מתחילתו - בודק אם יש אפשרות למומנטום בדקה/שתי דקות. אם יש - מחליט אם לנסות או לא. אם אין - עוד יותר טוב. עוזב את המחשב לבערך שלושת רבעי שעה.
3. אחרי שלושת רבעי שעה חוזר ב"מוד" שונה - בודק את כל רשימת המעקב בנרות 15 דקות אם ייצרו תצורה להמשך המעקב.
4. שלוש - ארבע מניות שייצרו את התצורה המתאימה - מצייר את הגרפים שלהן (בנרות 15 דקות) וממתין להזדמנות (לונג או שורט - לפי מצב השוק ולפי מצב המניות עצמן).
לגבי הווליום - אין סיכוי מבחינתי לכניסה בריוורסל למניה של פחות ממיליון - במקרה הזה הווליום היה דווקא בסדר אבל המניה התנהגה בצורה שלא נתנה לי אפשרות להמשיך.
בברכה
גיא

בתאריך 2 בנובמבר 2010 17:34, מאת GIDEON_H <tgha...@bezeqint.net>:

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.