סיכום 10.11.2010 עמי MBI TYPE AIZ הפסד משולש שורט

עמי ברויאר

to thetr...@googlegroups.com
סיכום 10.11.2010 עמי MBI TYPE AIZ הפסד משולש שורט.docx

GIDEON_H

to thetraders
הי עמי
MBI מה גרם לך לחשוב שהמניה סיימה את התיקון ושזה תיזמון טוב לכניסה?
TYPE תבנית יפה אך ווליום אפסי בדיילי, עמי אני לא מבין למה אתה מתעקש
להמשיך מדי פעם עם מניות בעלות נפח פעילות כל כך נמוך, המכה יום אחד,
כשתירצה לצאת ולא יהיה מישהו בצד השני כדי לאפשר לך לצאת , תהיה כואבת
ביותר
AIZ הייתה אצלי ברשימת המעקב עד אשר ביצעה ירידה כל כך חזקה, היה ברור
לי בשלב הזה שיש אחרים שיודעים הרבה יותר ממני ולי אין מה לחפש שם. מה
אתה חשבת?
AIZ הרי עשתה בשעה הראשונה שלה כ 7 פעמים ATR.
לדעתי הפסד מיותר לחלוטין שלא מתאים לסוחרים עם וותק כמו שלנו.

On 10 נובמבר, 20:02, עמי ברויאר <abre...@walla.com> wrote:
> Walla! Mail -Get your free unlimited mail today
>

>  סיכום 10.11.2010 עמי MBI TYPE AIZ הפסד משולש שורט.docx
> 174Kהצגהורדה

ami

to thetraders
גדעון
תודה על התגובה
אני מנסה להפיק את הלקחים
MBI אתה צודק ראיתי התנגדות שלא הייתה חזקהמספיק ונכנסתי בלי שום תצורה.
TYPE אכן ווליום אפסי - כשנכנסתי היה ווליום סביר - יומי היה כמיליון
מניות
AIZ זו אכן לא מניה בשבילי לכרגע אבל לא צריך לפסול מניה כזו
זו המניה שמחפשים סוחרי יום - יש לה תנועה טובה אפשר לעשות מספר אחוזים
ביום.
אבל אלו כנראה הסוחרים שעובדים גם עם APPLE ו GOOGLE
הבעיה שאני לא צריך לגעת במניות כאלו כרגע - הסטופ ארוך מדי , והתנודתיות
גבוהה.
הלימוד שלי צריך להיות עם מניות רגועות יותר.
לקח ראשון:
הוספתי ליומן המסחר שלי עמודה של בעיה עקרית על כל טרייד,
מעבר להערה שם אני כותב בקיצור את תולדת הטרייד
- יש שם כבר ב20 סוגי בעיות
כמו אי עמידה בסטופ, תצורה בעייתית , סטופ ארוך, אין ווליום - יש ספרדים
וכך יש לי סיכום של הבעיות העקריות כך אוכל להתמקד ב 20% הבעיות
ההרסניות
עמי

GIDEON_H

to thetraders
עמי
גם אם באותו הרגע היו יותר ממיליון מניות שעברו ידיים, הממוצע היומי שלה
עומד על כ 500,000. טני ממליץ פשוט לוותר על כאלה יש עוד כ 10,000 מניות
אחרות.