סיכום 09.11.2010 עמי לונג DAR

עמי ברויאר

to thetr...@googlegroups.com
סיכום 09.11.2010 עמי לונג DAR.docx

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי
טרייד יפה מאד. כרגיל - קשה לי לקבל את ה"בדיעבד" שלך - זה בכלל לא לעניין. השאלה תמיד היא אם יצאת לפי התוכנית או לפי השפעת נרות של תיקונים או שסתם החלטת לצאת. לי נראה שההחלטות שלך (לפי הנרות שבגרף שצירפת) היו נכונות - שום בדיעבד ושום בטיח. רק להפיק לקחים להמשך.
בברכה
גיא

בתאריך 9 בנובמבר 2010 19:56, מאת עמי ברויאר <abr...@walla.com>:
--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים, אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

GIDEON_H

to thetraders
הי עמי
למה תבנית לא מדהימה, אני חושב שהיא מקסימה.
לגבי הדיעבד, סוחר אתה חייב ללמוד להוציא מקסימום ממניות שעבדו כמו DAR
היום, זה אמור לכסות כמה ימי הפסד.

On 9 נובמבר, 20:56, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:
> [...]
> החלטת לצאת. לי נראה שההחלטות שלך (לפי הנרות שבגרף שצירפת) היו נכונות - שום

ami

to thetraders
גדעון וגיא תודה על הפידבק
לא הצלחתי להוצא את המקסימום מDAR ,
בעיקר כי לא זיהיתי שהמניה הולכת לעשות מה שעשתה.
טרייד לפני 10:00
ראיתי פטיש ונראה לי טוב - אחריו היה נר בתוך הקודם (הראמי) שקצת קלקל
מבחינתי.
וכך למרות שהסטופ קצר לא הגדלתי כמות
עמי