סיכום יום שישי 121110

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
מצורף.
שבת שלום
גיא
דוח מסחר 121110.doc

ami

to thetraders
גיא
לא סחרתי היום
GMCR נראת טוב ב DAILY . הירידה מתחת לנר הראשון היתה צריכה להדאיג אותך
בכניסה
ניהלת טוב שלא הפסדת על המניה.
עמי

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי
לא ברור לי למה זה היה צריך להדאיג אותי. מבחינתי ה - ATR נקבע על ידי כל הנרות הראשונים בתנאי שהם באותו צבע.
גיא

בתאריך 12 בנובמבר 2010 22:25, מאת ami <abr...@walla.com>:

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

Alex_Dz

to thetraders
גיא ועמי,

יש לי בקשה. אתם מעלים את הסיכומים שלכם על קבצי WORD שלא לכולם עולים
באותה צורה ולי אינם עולים בכלל.
אתם יכולים לכתוב את כל המלל בגוף ההודעה של הפורום ורק לצרף את הגרף
כקובץ מפורט או לחילופין לשלוח קובץ pdf שעולה בצורה שווה אצל כולם.

תודה,
אלכס