Re: סיכום 17.11.2010 עמי שורט לא מוצלח CVI ו CSIQ

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי
לא היה לי מה לענות לך כי נראה לי שהגרפים היו בסדר וההחלטות בסדר, עד שנכנסתי למניות האלו עכשיו - שעה שמונה בערב. הווליומים של שתיהן בקושי 800 אלף - בשבילי זה ממש ממש לא טרייד להכנס אליו.
האם אתה לא מתייחס לווליומים לפני ההחלטה על הטרייד?
בברכה
גיא

בתאריך 17 בנובמבר 2010 19:58, מאת עמי ברויאר <abr...@walla.com>:

הי חברים

החודש הזה אני צובר בעיקר הפסדים

סיכום 17.11.2010 עמי שורט לא מוצלח CVI  ו CSIQ

CVI מחחת ל 10.03 סטופ 10.05  גאפ – 6.7 % הפסד 5 סנט

CSIQ מתחת 13.25  סטופ 13 סנט גאפ -1.5 % הפסד 14 סנט

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים, אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

Message has been deleted

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
פחות ממיליון לא נכנס.
גיא

בתאריך 17 בנובמבר 2010 23:16, מאת ami <abr...@walla.com>:
גיא, תודה
אכן הווליום גבולי בשתיהן. שתיהן עשו כמליון וחצי עד עכשיו
עד איזה ווליום אתה לוקח מניות?
עמי
Message has been deleted

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי
לא משנה - אני לא נכנס לפני שהן הגיעו למיליון.
זה לא מדע מדוייק - זה פשוט מדד בשבילי לציין שהמניה נסחרת ברמה כזו שהתנועה שלה תהיה "סבירה" ולא מושפעת מתנודות קיצוניות.
בברכה
גיא

בתאריך 18 בנובמבר 2010 21:56, מאת ami <abr...@walla.com>:
גיא
עד איזה שעה הן צריכות לעשות את המליון הראשון כדי שתכנס?