סיכום יומי 031110

1 view

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
שלום רב
היום הגזמתי עם שלושה טריידים - הראשון סביר, השני סתם שטות והשלישי בסדר.
מצורף הדוח.
בברכה
גיא
דוח מסחר031110.doc

ami

to thetraders
גיא שלום
השני באמת לא ברור - האם אתה יודע מתי לצפות ל TOPING ?
השלישי DGI כל הכבוד על הרבע האחרון, וזה שלא ברחת בהתחלה כי דשדשה הרבה
זמן באותו אזור מעל 31
עמי

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי
אני לא יודע מתי לצפות ל - TOPING - אני מנסה ובוחן כדי לצבור ניסיון. לגבי DGI - אחרי שנכנסתי פשוט נשארתי בה עם סטופ קבוע במערכת בלי להסתכל יותר מדי. ברבע האחרון אפילו לא הייתי במחשב - הכנסתי סטופ עליון ותחתון והלכתי וכשחזרתי מצאתי אותו בחוץ אחרי שנתן לי את כל התוצרת האפשרית.
בברכה
גיא

בתאריך 3 בנובמבר 2010 22:46, מאת ami <abr...@walla.com>:

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

ami

to thetraders
גיא
לגבי ה TOPPING תבדוק את הקריטריונים הרגילים לריברסל
תצורה של ריברסל , נר קצר , ירידה בווליום בריברסל
תמיכה של ממוצעים VWAP , או פיבונצ"י וכך תשפר את האחוזים
בנוסף אני ראיתי ש DOUBLE TOP הרבה פעמים אחרי הנסיון השני לפרוץ את
הגבוה המניה מתיאשת
הנסיון השני עם וליומים נמוכים ועם תצורה של ריברסל
עדיף לך לבדוק את זה בגרפים ולא בכסף
עמי

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com