סיכום יום 161110

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
מצורף הסיכום - הגרפים מדברים בעד עצמם.
בברכה
גיא
דוח מסחר 161110.doc

GIDEON_H

to thetraders
גיא
המניה בזמן הכניסה שלך תיקנה כבר את כל ה OR ממה שאני עוקב זה תיקון גדול
מדי

>  דוח מסחר 161110.doc
> 139Kהצגהורדה

Alex_Dz

to thetraders
גיא,

ביקשתי קובץ pdf. אני לא פותח את קבצי WORD הללו.

אלכס

On 16 נובמבר, 17:56, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:

>  דוח מסחר 161110.doc
> 139Kהצגהורדה

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס
זה מה שאני יודע לעשות.
בברכה
גיא

בתאריך 16 בנובמבר 2010 19:21, מאת Alex_Dz <gentl...@gmail.com>:
--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
שלום רב
אלכס - אני מתנצל אבל זה מה שאני יודע לעשות בדרך המתאימה ביותר. אם אתה רוצה שאשלח בוורד בגירסה החדשה - האם את זה תצליח לפתוח?
חוץ מזה - אני מתנצל גם בפני העוקבים - הדוח שלי היום חסר טרייד נוסף שעשיתי מאוחר יותר. תצורת דגל היא כבר מזמן "פאסה" אצלי - פשוט איכזבה אותי יותר מדי. היום היתה תצורה יפהפיה וגם השוק וגם הדיילי של המניה תמכו ולכן נכנסתי לשורט במניה CSCO.
מצורף הדוח המלא. אני שולח גם בגירסת וורד החדשה יותר - האם זה ניתן לפתיחה, אלכס?
בברכה
גיא

בתאריך 16 בנובמבר 2010 22:28, מאת Guy Rafaeli <guy.r...@gmail.com>:
דוח מסחר 161110.doc
דוח מסחר 161110.docx

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס אני מנסה לשלוח בקובץ PDF - תגיד אם זה בסדר.
בברכה
גיא

בתאריך 16 בנובמבר 2010 22:37, מאת Guy Rafaeli <guy.r...@gmail.com>:
דוח מסחר 161110.pdf

ami

to thetraders
גיא
לגבי ההערה של גדעון - אני קבלתי את ההערה הזו שלו
אני פוסל את המניות האלו בכלל בלי להסתכל על הגרף -
מה TOP20
אם ה OPEN CHANGE החליף צבע כלומר הפך ירוק במקרה של שורט
- אני יודע שעבר את ה 0R ( מלבד הזנב אם יש ) ומעיף בכלל בלי לראות את
הגרף

גם אלו עם VOLUME נמוך ו ספרדים יורדים דרך ה TOP 20
עמי

GIDEON_H

to thetraders
הי גיא
סיסקו יופי של תצורה ויופי של טריד

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי וגדעון
שניכם צודקים. הטרייד הזה היה מיותר וטעות היתה להכנס אליו. לגבי סיסקו - יותר מזל (להבחין בזמן בדגל) משכל. צריך לפעמים לנצל את המזל אם במקרה אתה רואה תצורה מתאימה (אבל לא "להחליט" על תצורה שלא קיימת...).
מה שיותר חשוב לי ולא נעניתי - האם להמשיך לשלוח את הדוחות ב"וורד החדש" או בפי די אף.
אלכס - תשובתך.
בברכה
גיא

בתאריך 16 בנובמבר 2010 23:27, מאת GIDEON_H <tgha...@bezeqint.net>:
364.gif

Alex_Dz

to thetraders
גיא,

עכשיו זה בהחלט בסדר!!!
אני מצליח לראות את מעלליך. לתשומת לבך, מעכשיו תצטרך להיות זהיר יותר :)

אלכס

On 17 נובמבר, 09:36, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:
> [...]

> תצורה מתאימה (אבל לא "להחליט" על תצורה שלא קיימת...[?]).

> מה שיותר חשוב לי ולא נעניתי - האם להמשיך לשלוח את הדוחות ב"וורד החדש" או בפי

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס
אתה יודע על מי מאיימים ב...?
לא ענית לי  - מה יותר בסדר? הוורד או הפידיאף?
גיא

Alex_Dz

to thetraders
PDF!!!

וורד לא הצלחתי לפתוח....

On 17 נובמבר, 20:00, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:
> אלכס
> אתה יודע על מי מאיימים ב...?
> לא ענית לי  - מה יותר בסדר? הוורד או הפידיאף?
> גיא

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
או קיי.