פסימיות שלי

GIDEON_H

to thetraders

ami

to thetraders
גדעון הי
אני בעד - אני עדיין בחצי פוזיציה קטנה
יש הרבה בעד ירידות או לפחות תיקון מסיבי. לקראת בחירות האמצע וסוף תקופת
הדוחות
המצב בארה"ב וארופה לא טוב.
עמי

Alex_Dz

to thetraders
גדעון,

זה לא קשור לאופטימיות או פסימיות. זה סוג של הימור.
יש תחושה שהשוק צריך לתקן מה שיעלה את ה - VXX אך אני באופן אישי תמיד
נכשלתי כשסחרתי על פי תחושות.

אלכס

GIDEON_H

to thetraders
הי אלכס
אכן הימור (כמו שכתבתי אני לא סוחר , רק העלתי תהיות)
מבחינת הרבה דברים כפי שכתבתי, הסיכון יחסית לרווח אפשרי בהחלט אופטימי.
כמה שלא נהיה חדים בתוכנית עבודה, עדיין תמיד ישנו ההימור במקצוע זה
(הרבה יותר ממקצועות אחרים) וזה אחד הדברים שלפחות אני אוהב בתחום הזה.
ככחל שנקטין את אפקט ההימור יעלו סיכויינו לרווח, אך הוא תמיד שם ברקע.

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
גדעון
בהצלחה.
אני חושש לסחור במדדים - בעיני זה יותר הימור מאשר טכניקה.
וחוץ מזה אני עדיין אופטימי - אם הדמוקרטים יפסידו זה אולי ישפר את היחס של אובמה אלינו. אל קעידה בינתיים זה יותר גימיק מעצבן (חוץ מספטמבר הידוע שזו היתה באמת פאשלה של המודיעין האמריקאי והגרמני) מאשר איום על האנושות ואבטלה תמיד היתה ותמיד תהיה ותמיד זה בא והולך בגלים.
וחוץ מזה אם השוק יצנח יש מקום לחגוג בשורטים.
בברכה
גיא

בתאריך 1 בנובמבר 2010 18:03, מאת GIDEON_H <tgha...@bezeqint.net>:
http://tradergh.blogspot.com/2010/11/blog-post.html
מה דעתכם?
גדעון

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.