סיכום 51110

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
מצורף.
בברכה
גיא
דוח מסחר051110.doc

ami

to thetraders
גיא
בסופו של דבר רק תרויח מהדיוק בלקיחת טריידים
עמי

Alex_Dz

to thetraders
אתה צוחק? :-)

בשביל זה "נאבקתי" לפתוח קובץ Word?

On 5 נובמבר, 18:03, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:
> מצורף.
> בברכה
> גיא
>
>  דוח מסחר051110.doc
> 43Kהצגהורדה

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס
בדקתי אותך.
סוף סוף אני שומע ממך התייחסות לטריידים שלי.
חוץ מזה תסתכל על LVS - ניסיתי לקחת אותה ב"מסחר על הנייר" ונפלתי פעמיים - פעם ראשונה "זרקה אותי בסטופ" כשרציתי לקחת אותה ללונג ואחר כך עלתה יותר מדולר וחצי, ופעם שניה כשרציתי לקחת אותה לטופינג ו"זרקה אותי שוב בסטופ" לפני שירדה בלי להפסיק כמעט שלושה דולר.
זה נקרא מסחר מטומטם על הנייר ולכן אין טעם לדווח על זה.
שבוע נהדר
גיא

בתאריך 5 בנובמבר 2010 22:36, מאת Alex_Dz <gentl...@gmail.com>:

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.