שורט ב - TEVA - סווינג בהתהווות

Alex Dzhurinsky

to thetr...@googlegroups.com

אהלן חברים,

מעבר לשגרת חיי היומיומית במסחר יומי, עיניי פוזלות גם לעסקאות לטווחים ארוכים יותר. ראיתי לנכון לשתף אתכם בהתהוות של עסקת שורט ב"מניית העם" שהיא כידוע TEVA.

מצורף גרף שבועי של המנייה עם ניתוח טכני שלי המבטא את הדברים כפי שעיניי רואות אותם. ע"פ תורת ניתוח הטכני ניתן לזהות בבירור תבנית "ראש וכתפיים" שהולכת ונוצרת במניה. תבנית זו ידועה באמינותה ותכונה העיקרית שלה הינה למעשה איתות לשינוי מגמה. כך גם בטבע, קיים סיכוי רב להיפוך מגמה. מגמת העלייה יכולה להתהפך למגמת ירידה. הפוטנציאל ארוך הטווח של הירידה שיכולה להיווצר היא כגובה ה"ראש". אם גובה הראש הוא מ – 49$  עד – 65$ שזה 16$, אז כך גם מחושב פוטנציאל של הירידה וזה מביא אותנו לרמות של 33$-34$ (ירידה של כ – 30%). איני יודע כמה זמן ייקח למניה להגיע לשם, אם בכלל, ולכן מתוכננים אצלי מימושים בדרך אך עליהם נדבר בבוא העת וכשזה יהיה רלוונטי.

בכוונתי לפתוח פוזיציית שורט במנייה מתחת ל – 49$. הסטופ יהיה באזור ה – 52$ אך אני אקבע אותו במדוייק סמוך למועד הכניסה לעסקה.

לעיונכם,

 אזהרה!!! אין לראות בתוכן המפורסם כאן המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ פיננסי המתחשב בנתונים, בצרכים ופרופיל הסיכון האישי של כל משקיע. כל העושה שימוש במידע המתפרסם כאן עושה זאת על אחריותו בלבד.כותב שורות אלו עשוי להחזיק בניירות ערך או נגזרי ניירות ערך המוזכרים כאן.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5626 (20101117) __________

http://www.eset.com
image001.jpg
TEVA - שבועי.gif

ami

to thetraders
הי אלכס
לטבע אכן יש תצורה יפה.
אבל יש לה גם חסם מלמטה היא מהווה בסיס להרבה תיקים בישראל
שלא כל כך בודקים את השוק ואת המתחרים
ברגע שתרד מתחת ל אזור החמישים - היא תתפס כהזדמנות קניה - ויעלו אותה
הייתי נזהר מטרייד כזה
עמי

GIDEON_H

to thetraders
הי אלכס, תשים לב שבאמצע יולי כבר נוצרה כתף, קו הצואר נשבר והמניה לא
הפכה מגמה.
בתוספת למה שעמי כתב ומה שאתה יודע על מניית העם, לא נראה לי כדאי

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס
אני חושב הפוך מכולם.
לך על זה וספר לנו חוויות.
בשבילי תבנית שצריך לפתוח גרף חודשי כדי לראות אותה - יותר מדי סבלנות שאין לי.
תצליח.
גיא

בתאריך 17 בנובמבר 2010 14:06, מאת Alex Dzhurinsky <gentl...@gmail.com>:
--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים, אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

image001.jpg