גוגל קבוצות מצטמצם.....

Alex_Dz

to thetraders
חברים,

אני מקבל כל מיני הודעות על צמצומים בשירותים שיינתנו על ידי גוגל ב -
google groups בו אנו משתמשים לפורום שלנו. עולות אצלי מחשבות על מעבר.

מה דעתכם על קבוצה בפייסבוק? אני חושב שזה רעיון לא רע רק צריך לראות איך
מעלים שם יותר מגרף אחד/תמונה אחת בכל הודעה.

בקיצור:
1) מה דעתכם?
2) איך מעלים בפייסבוק יותר מקובץ אחד בהודעה?

אלכס

GIDEON_H

to thetraders
אין לי מושג בפיסבוק
אחריך באש ובפיסבוק, לאן שתעבור אני אחריך :-)

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס
אני איתך.
הצרה שאני מבין בפייסבוק כמו שאתה בטח מבין בגידול זיתים לשמן.
גיא

בתאריך 18 בנובמבר 2010 19:20, מאת GIDEON_H <tgha...@bezeqint.net>:
--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

Alex_Dz

to thetraders
שלחתי הזמנות ל"גרעין הפורום".
ננסה במקביל את הפייסבוק. מה יכול להיות?

On 18 נובמבר, 20:05, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:
> אלכס
> אני איתך.
> הצרה שאני מבין בפייסבוק כמו שאתה בטח מבין בגידול זיתים לשמן.
> גיא

Alex_Dz

to thetraders
בינתיים ממה שאני מבין מבדיקה ראשונית של הקבוצה בפייסבוק:

יתרון - ניתן ליצור צ'אט בין חברי הקבוצה. זה מובנה בפנים.

חסרון - העלאת גרפים. צריך לראות איך עושים את זה שיהיה ברור. מה גם לא
ברור לי איך מעלים יותר מגרף אחד.

אלכס

ami

to thetraders
אלכס הי
לפי ההודעות ממשיכים לתמוך בקבוצות של גוגל
הם מוציאים את הקבצים והדפים - וממליצים להשתמש ב GOOGLE SITE ו
GOOGLE DOCS
ולאפשר גישה לקבוצה
נראה לי שזה יהיה לך הכי פשוט להוריד את הקבצים והדפים ולהעלות למוצרים
של GOOGLE
עמי

Alex_Dz

to thetraders
עמי,

אני לא הולך להתעסק עם זה.
אם אתה רוצה, אגדיר אותך כמנהל הקבוצה ותמשיך לתחזק את הפלטפורמה הזאת .
לדעתי מיצינו אותה ואפשר לנסות משהו חדש.

אולי עם רוח השינוי במקום מושבנו יבוא גם שינוי בפעילות הפורום.

משנה מקום משנה מזל....