רגע לפני חודש מסחר חדש

Alex_Dz

to thetraders
מחר מתחיל חודש מסחר חדש. ברצוני לשתף את הפורום בכמה החלטות שקיבלתי
הנוגעות לצורת המסחר שלי שאותן אסגל לעצמי בחודש הקרוב.
בראש ובראשונה אני מתכוון להמשיך ולתרגל את נושא הסבלנות במסחר. במה זה
מתבטא?
1) בהנחה שהעסקה אליה נכנסתי נבחנה על ידי לעומק ונמצאה מתאימה לשיטתי
(כך זה צריך להיות...) , הרציונל החדש אומר שהמניה נכשלת אך ורק בחציית
הסטופ המקורי. בניגוד למסחר שלי עד היום בו הכוונה הייתה לצמצם סטופ כמה
שיותר מהר, איני מתכוון במסגרת המשך תרגול הסבלנות שלי למהר ולצמצם
הסטופ. התוצאות מן הסתם יקבלו את ביטויין בסטטיסטיקה וסביר להניח שאחוז
גדול מהטריידים המופסדים יהיה בגודל של 1R. לצערי לא פחות.....
2) טריידים עובדים - המימוש הראשון בשאיפה ב - 2R ולרוב מימוש זה יהיה
בגודל 3/4 מהפוזיציה. תישקל בחיוב אפשרות מימוש גם מוקדם יותר ב- 1.5R
ואולי אף ב - 1R אך במקרה הזה המימוש יהיה בגובה 1/2 מהפוזיציה. לחלקים
הנותרים תושאר האפשרות להמשך עבודה אפילו לקראת סוף היום. הסטופ לכמויות
שנותרו יהיה עדיין בסטופ המקורי ,מה שמגלם הפסד אפשרי על החלק הנותר ואשר
נקרא A.O.N ראשי תיבות של all or nothing.
מתוך סטטיסטיקה שמתבססת על כמות טריידים שאינם מהווים מדגם מייצג מספיק
עולה כי כ-70% מהתיקונים בטריידים המרוויחים אינם מגיעים לסטופ המקורי
שנקבע בעת כניסה לעסקה . רובם המכריע מגיע לגבוה/נמוך היומי וחלקם אף
מניב רווחים מעבר לכך. כמובן שאני מדבר על עסקאות ריוורסל בלבד אותן אני
בודק.

אמנם לא רציתי להסיק יותר מידי מסקנות מחודש מסחר אוקטובר שמאחוריי אך לא
ניתן היה להתעלם מאחוזי הצלחה הנמוכים שלי. הפקת לקחים ראשונית לחודש
הקרוב היא להתמקד בטרייד הקלאסי שלמעשה הוא הגרעין של תוכנית העבודה שלי.
אני מתכוון לטרייד ריוורסל NR3 - NR9 שממשיך להוכיח את יעילותו חודש אחרי
חודש. זה אומר: נר שלישי - out, טריידים "מידע" - out, בוטומינג/טופינג -
out.
החלטה זאת תצמצם מאוד את טווח התמרון שלי למציאת טריידים. אני צופה הרבה
מאוד ימי מסחר ללא עסקאות מבחינתי. כמות הטריידים המועטת אמורה לשפר
משמעותית את אחוזי ההצלחה שלי ובכך גם את השורה התחתונה בתוצאות המסחר של
החודש.

עכשיו נותר רק ליישם את ההגדרות של עצמי ולראות לאן זה הוביל. כל
ההתפתחויות של החודש - בבלוג.

שי סולן

to thetraders
בהצלחה

ami

to thetraders
אלכס
כל הכבוד על המקצועיות
אולי יש לך אופציה להרחיב את הטריידים שעובדים עבורך
זה מאפשר להוסיף טריידים ולנצל את ההיכרות שלך עם הטריידים
לי זה עובד
עמי

Alex_Dz

to thetraders
עמי,

אני מחפש בדיוק את ההיפך. לצמצם את כמות הטריידים.

אלכס

ami

to thetraders
אלכס
לגבי מספר הטריידים כשתצליח לצמצם את כל הטריידים, גם לא תוכל להפסיד (:
לגבי ההנחה הראשונה שלך שמירה על הסטופ המקורי
שווה לך לבדוק האם זה נכון התצורה של ריברסל נשברת
לדעתי במקרה כזה ברב המיקרים המניה לא תחזור
וחבל לך לספוג את כל הסטופ.
עמי

Alex_Dz

to thetraders
עמי ידידי,

אתה לא עוקב אחרי כל מה שאני כותב. אני מפרט על כל צעד וצעד שלי וכן
הסטטיסטיקות שאני מבצע ואתה פשוט מפספס וחבל.
מה שכתבת/הצעת זה בדיוק מה שעשיתי עד לפני חודש וחצי. מאז אני מנסה משהו
חדש ומגבש סטטיסטיקה לגביו. בינתיים הסטטיסטיקה הזאת אומרת שאלכס מלפני
חודש וחצי ועמי של היום אינם צודקים.
כשתהיה סטטיסטיקה רחבה אפרסמה להתרשמות הפורום.

אלכס