תיעוד עסקה, שלב אחרי שלב - אלכס

Alex_Dz

to thetraders
חברים יקרים,

הועלה לבלוג שלי פוסט המתעד את העסקה שלי אתמול ב - JCG , שלב אחרי שלב.
אתם מוזמנים להתרשם.....

שבת שלום,
אלכס

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
אלכס
יופי של טרייד ועוד יותר יופי של תיעוד המבאר בדיוק את שיטת העבודה שלך. אני מאחל לך ומקווה לעצמי שתצבור מספיק סטטיסטיקה חיובית כדי שאוכל באמת ללמוד ממנה לפני שאתייאש מעצמי... סתאאם.
האמת היא שהדרך בה אני מנסה לעבוד די דומה לשלך למעט שתי מגבלות שאחת לקחתי על עצמי ואחת ההורים שלי הפילו עלי:
1. רשימת המעקב שלי היא רק מה - TOP20 ולכן מוגבלת קצת.
2. לא הורישו לי בגנים מספיק סבלנות ואני עדיין עושה יותר מדי שטויות.
על המגבלה הראשונה אני שמח כי היא בכל זאת עובדת. על המגבלה השניה אין לי למי לבוא בטענות אלא רק אל עצמי ולכן אני ממשיך לעבוד עליה.
שיהיה לך המון הצלחה בהמשך השיטה.
גיא

בתאריך 6 בנובמבר 2010 06:26, מאת Alex_Dz <gentl...@gmail.com>:

--
אזהרה! ניירות ערך למיניהם המועלים בפורום על ידי החברים,  אינם מהווים המלצה לרכישה או מכירה ומציינים רק את כוונתו של אותו חבר.כל העושה שימוש בכתוב בפורום עושה זאת על אחריותו בלבד.

360.gif

Alex_Dz

to thetraders
גיא,

שתי המגבלות שמנית הו יותר תירוצים מאשר מגבלות.

1) תוכנת סריקה לא רעה בכלל בשם FINVIZ שאיתה אני עובד עולה כ - 150 ש"ח
לחודש. אני חושב שזה שווה לכל כיס וזה בהחלט כדאי. אני מניח , אגב, שיש
סורקים אף זולים יותר ולא פחות מוצלחים.
2) בקשר לסבלנות - עובדים קשה ומנסים להתקדם. תשאיר את הוריך בצד בנושא
הזה ותאשים רק את עצמך. אתה חושב שלי קל עם תרגיל הסבלנות הזה? מתרגלים
את זה ועובדים על זה עד שרואים התקדמות.

אצלך גיא יש סוגייה אחרת שאותה אתה צריך לפתור ואני כבר לא פעם אמרתי לך.
אין סיבה, אני חושב, לחזור על זה כי אתה יודע טוב מאוד למה אני מתכוון.

אלכס

On 6 נובמבר, 09:18, Guy Rafaeli <guy.rafa...@gmail.com> wrote:
> [...]

> על המגבלה הראשונה אני שמח כי היא בכל זאת עובדת. על המגבלה השניה אין לי למי
> לבוא בטענות אלא רק אל עצמי ולכן אני ממשיך לעבוד עליה.

ami

to thetraders
אלכס
כל הכבוד - על התצורה והסבלנות
אני הייתי מחפש את הפרשיאל כבר בגבוה היומי 33.74
בהצלחה
עמי

ami

to thetraders
גיא ואלכס
הערה לגבי ה TOP20
אני במשך היום גם מבצע סריקה ב FINVIZ ואכן יש הבדלים אבל לא גדולים
לגבי JCG לא הייתי רואה אותה בסריקות ולא TOP20 כי הגאפ היה .46% ואני
מחפש 3% ומעלה בד"כ
עמי

Alex_Dz

to thetraders
עמי,

איפה היה 46% גאפ???????????????????????????????????????????????

ami

to thetraders
אלכס -
יש שם נקודה זה חלקי מאה פחות מחצי אחוז
ולכן לא עולה ב TOP 20 ובסינון שלנו
עמי

Guy Rafaeli

to thetr...@googlegroups.com
עמי
מה שחשוב בעיני זה לגבש דרך לבנות רשימת מעקב סבירה שתביא תוצאות או שתעביר לך מסר שהיום חופשי ממסחר.
בברכה
גיא

ami

to thetraders
גיא
נשמע טוב
אני משתמש ב TOP 20 ולפעמים ב FINVIZ ו STOC FETCHER
הרשימה המקורית היא רק כוון מניות שמהם צריך לסנן
עמי